268
订阅者
+124 小时
-37 天
-1130 天
帖子存档
267
اما ای کاش میتوانسیم واقعا زندگی کنیم،نه اینکه همیشه درگیر التیام زخمهایی باشیم که مقصرش ما نبودیم…:)
267
من فکر میکردم به این حال میگن افسردگی
اما امروز متوجه شدم نه اینطور نیست!
من عزادارم برای جانهای عزیزی که با بیرحمی تمام شما گرفتید.:)
267
Repost from our words
اصلا گیریم ما سه هفتس منتظر حمله نظامی از خارجیم، تویی که هزار ساله منتظر ظهور امام زمانتی و هر جمعه کیر میشی که دیگه مسخره نکن عزیزم!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
