268
المشتركون
+124 ساعات
-37 أيام
-1130 أيام
أرشيف المشاركات
267
اما ای کاش میتوانسیم واقعا زندگی کنیم،نه اینکه همیشه درگیر التیام زخمهایی باشیم که مقصرش ما نبودیم…:)
267
من فکر میکردم به این حال میگن افسردگی
اما امروز متوجه شدم نه اینطور نیست!
من عزادارم برای جانهای عزیزی که با بیرحمی تمام شما گرفتید.:)
267
Repost from our words
اصلا گیریم ما سه هفتس منتظر حمله نظامی از خارجیم، تویی که هزار ساله منتظر ظهور امام زمانتی و هر جمعه کیر میشی که دیگه مسخره نکن عزیزم!
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
