fa
Feedback
آلما

آلما

رفتن به کانال در Telegram
522
مشترکین
+124 ساعت
-17 روز
-1830 روز
آرشیو پست ها
خیره‌م به پروفایلی که نگاهش به لباس عروس پشت ویترینه. آرزویی که همراه خودت رفت زیر خروار خروار خاک.
خیره‌م به پروفایلی که نگاهش به لباس عروس پشت ویترینه. آرزویی که همراه خودت رفت زیر خروار خروار خاک.

Repost from آن
شقایق نوروزی رو بخونید، ببینید و دنبال کنید. ‏چقدر این دختر پاکبازانه و بی‌خودخواهی ایران رو دوست داره. چقدر از کلمه به کلمه‌ی حرف‌هاش وطن‌پرستی و دانش و استدلال درست می‌باره. چقدر جمهوری اسلامی عاجز از تولید امثال این‌هاست و برعکس، چقدر هیولاهای بی‌وطن و بی‌شرف تولید و صادر کرده.

می‌ترسم برم دستشویی و وقتی برگردم برم تو بله.

واقعا با تلاش زیاد چقدر سخته قبول کردنش که تو عصر جدید دختر‌ها برای آرزوهاشون بیشتر از بعضی از پسرها و مرد‌ها تلاش می‌کنن. دختر ها قابلیت صبر و تلاش بی وقفه رو دارن آقای سامان. مثل بعضی از پسر ها دنبال پول گنده و با تلاش کم نیستن. دختر ها و زن‌ها نمی‌پذیرن سختی رو که به خاطر پول نداشتن سراغشون میاد. ما تلاش میکنیم تا به آرزوهامون برسیم و سرنوشتمون رو تغییر بدیم؛ درست برعکس بعضی از پسرها که می‌پذیرن نداشتن رو چون ظرفیت حرف درشت شنیدن و سختی رو ندارن. تاکید می‌کنم بعضی از پسرها و مردها.

Repost from آن
صابخونه‌مون خونه رو گذاشته برای فروش. روزی چندتا مشتری میاد برای بازدید. ۹۰درصد دختران جوان و ۱۰درصد هم پسران جوان. دلم می‌خواد بکشونمشون یه‌گوشه ازشون بپرسم چگونه؟ واقعاً چگونه؟

Repost from • رایمون
اسمِ این نمایشِ بی‌رحمانه را «زندگی» گذاشتند، تا مرگ لو نرود.

موشک هارو سر ساعت به نتانیاهو شیاف کنید؛ زدن کفاف نیست.

فقط خواستم بگم وطن فروش دوهزاری ضجه بزن بی ناموس.

دستم رو رها کنید.

اصرار نکنید.

تمومه این کانال پاک میشه.

ناراحتم کردید. ۳۸ نفر دیدید و نیومدید؟

ble.ir/join/6MvR92B5Bs اگه وصل شدید و آلمارو دیدید بیاین اینور.

Repost from [حــآن]
محیط توییتر به شدت منو یاد فامیل‌های حسود می‌ندازه. فقط منتظرن ببینن کی داره چه کار مثبتی انجام می‌ده و کجای زندگیش حالش خوبه که تخریبش کنن. همون‌قدر خاله زنک و همون‌قدر پر از عقده. هرچقدر زودتر ازش بیای بیرون برد کردی.

شب های حرم انقدر سرده که حس می‌کنم این سرما خوردگی قراره تا عید طول بکشه.

عزیزِ عزیزمون توی کماست. شاید یه حمد شفای بیشتر معجزه‌ای بشه براش. زحمتش رو میکشید؟

‌ یه لحظه حس کردم ادمین یه پسر یا مرده😂😂😂😂

حس می‌کنم دردی که تو این سرما خوردگی من کشیدم با درد زایمان برابری می‌کنه.