fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 829 مشترک است و جایگاه 5 262 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 688 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -324 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -5 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 23.37% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.24% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 340 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 339 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 35 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 829
مشترکین
-524 ساعت
-977 روز
-32430 روز
آرشیو پست ها
#ETHFI حد ضرر میارم بالا 1.300 و کمی میفروشم اینجا @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI حد ضرر میارم بالا 1.300 و کمی میفروشم اینجا @CryptoMarket_BitBoy

#ENS از همان محدوده گفته شده اصلاح کرد و دقیقا واکنش مثبت به کف کانال داشت 👌 @CryptoMarket_BitBoy
#ENS از همان محدوده گفته شده اصلاح کرد و دقیقا واکنش مثبت به کف کانال داشت 👌 @CryptoMarket_BitBoy

#USTC طمع نمیکنم ، فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy
#USTC طمع نمیکنم ، فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy

#FTM ترند نزولی شکسته شده ، یه تثبیت کوچیک داشته باشه هدف اولش 53 سنت هست . من معامله زیاد داشتم بستم ، اگه شما ماندید حتما ح
#FTM ترند نزولی شکسته شده ، یه تثبیت کوچیک داشته باشه هدف اولش 53 سنت هست . من معامله زیاد داشتم بستم ، اگه شما ماندید حتما حد ضرر 44 رو بذارید براش @CryptoMarket_BitBoy

#FTM فنتوم رو همینجا میبندم #ETHFI هم فعال شده ، حد ضرر 1.260 بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#FTM فنتوم رو همینجا میبندم #ETHFI هم فعال شده ، حد ضرر 1.260 بذارید @CryptoMarket_BitBoy

این معامله اتم رو کلا بستم ، بخاطر مدیریت بقیه معامله ها @CryptoMarket_BitBoy
این معامله اتم رو کلا بستم ، بخاطر مدیریت بقیه معامله ها @CryptoMarket_BitBoy

بیت کوین نیت کرده معاملات شورت رو لیکویید کنه پس تارگت58600رو در نظر داره

#ATOM بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SXP بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آپدیت / واگرایی مثبت کارشو کرد @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آپدیت / واگرایی مثبت کارشو کرد @CryptoMarket_BitBoy

نمونش همین #TIA👇🏾
نمونش همین #TIA👇🏾

همین بالایی که بازار داره میزنه ، به لطف واگرایی های مثبتی هست که شکل گرفت :)) @CryptoMarket_BitBoy

#FIL مجدد اومد از کف برگشت پایین بده میخرم اینبار @CryptoMarket_BitBoy
#FIL مجدد اومد از کف برگشت پایین بده میخرم اینبار @CryptoMarket_BitBoy

اینم( KNC# ) اگه زدین که ریسک فری کنید ، خودم پول کم داشتم براش نتونستم وارد بشم 🥹

#ATOM کمی خارج کردم حجمو @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM کمی خارج کردم حجمو @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy

جاهای دیگه که با لورج 20 میزنید ، 30 درصد داده یعنی و همونجا بهتون خروج میدن و تعریف و تمجید و فلان ... ما موقع ریسک فری نصف حجم خارج و حد ضرر به نقطه ورود ارتقا میدیم . @CryptoMarket_BitBoy

#ATOM ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy

#USTC ریسک فری کردم
#USTC ریسک فری کردم

« نمودارها کم کم جذاب تر میشن »