fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 829 مشترک است و جایگاه 5 262 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 688 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 829 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -324 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -5 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 23.37% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.24% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 5 340 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 339 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 35 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 829
مشترکین
-524 ساعت
-977 روز
-32430 روز
آرشیو پست ها
#KNC کفِ کف رسیده :) @CryptoMarket_BitBoy
#KNC کفِ کف رسیده :) @CryptoMarket_BitBoy

#ETHFI آپدیت / پولبک رو اومده زده و فعلا رنج شده ، تریگر ورود جهت لانگ 1.350 گذاشتم @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI آپدیت / پولبک رو اومده زده و فعلا رنج شده ، تریگر ورود جهت لانگ 1.350 گذاشتم @CryptoMarket_BitBoy

اینا نوسانی هستن و بالاهاشونو میفروشیم پس حدضررها رو حتما بذارید و طمع نکنید در حجم . قبلا هم گفتیم بیتکوین زیر 45هزار برای خریدهای اسپات وارد میشیم . نگران جا ماندن از روند نباشید @CryptoMarket_BitBoy

#SXP یک پله لانگ گرفتم با لورج 6 حد ضرر 0.1600 کمی پایینه ، با حجم کم وارد بشید @CryptoMarket_BitBoy
#SXP یک پله لانگ گرفتم با لورج 6 حد ضرر 0.1600 کمی پایینه ، با حجم کم وارد بشید @CryptoMarket_BitBoy

#ATOM با حد ضرر شکست کف فعلی(3.600) ، یک پله لانگ گرفتم لورج 6 با سرمایه کم @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM با حد ضرر شکست کف فعلی(3.600) ، یک پله لانگ گرفتم لورج 6 با سرمایه کم @CryptoMarket_BitBoy

بیت کوین ساده به چارت نگاه کنیم باید این خط روند شکسته بشه برای لانگ گرفتن دوباره
بیت کوین ساده به چارت نگاه کنیم باید این خط روند شکسته بشه برای لانگ گرفتن دوباره

#FTM فنتوم گفتیم زیر 40 سنت خریدنیست ، از 0.35 برگشته و بالای خوبی زده اگه خریدین پله ای بفروشید . دوستانی که نخریدن ، تریگر
#FTM فنتوم گفتیم زیر 40 سنت خریدنیست ، از 0.35 برگشته و بالای خوبی زده اگه خریدین پله ای بفروشید . دوستانی که نخریدن ، تریگر ورود برای لانگ رو 0.4780 بذارن @CryptoMarket_BitBoy

#SAGA تریگر ورود جهت لانگ 1.700 گذاشتم @CryptoMarket_BitBoy
#SAGA تریگر ورود جهت لانگ 1.700 گذاشتم @CryptoMarket_BitBoy

#USTC یک پله خریدم و پله دوم محدوده 0.011 میخرم (بای) @CryptoMarket_BitBoy
#USTC یک پله خریدم و پله دوم محدوده 0.011 میخرم (بای) @CryptoMarket_BitBoy

#THETA پولبک رو زده ، بنظرم پایینهاشو میشه لانگ گرفت واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#THETA پولبک رو زده ، بنظرم پایینهاشو میشه لانگ گرفت واچ بذارید @CryptoMarket_BitBoy

#TIA ببینید از کجا برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy
#TIA ببینید از کجا برگشته !!! @CryptoMarket_BitBoy

30 درصد از کف پامپ شد

🥇روح الله رستمی ، غرور ملی ❤️

بیت کوین قطعا تارگت 59700رو ی بار دیگه تاچ میکنه این مهمه که روی حمایت معتبر بتونی خریدت رو انجام بدی نه اینکه هرجایی بخوایی خرید بزنی از چند ماه پیش منتظر عدد42هستم. فعلا حمایت مهم و معتبر اول همون عدد48تا50هستش با از دست دادنش عدد 42فعال میشه

اپدیت طلا جهانی🔥🔥🔥🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy
اپدیت طلا جهانی🔥🔥🔥🔥🔥🔥 @CryptoMarket_BitBoy

بیتکوین بازم نوسانی نشون میده اینجاها

#TON دیتای زیادی نداره منتها بهترین حمایت برای تون محدوده 2.800 میباشد و الان که میبینید حمایت هاشو شکسته و زیرش هم خالیه ، م
#TON دیتای زیادی نداره منتها بهترین حمایت برای تون محدوده 2.800 میباشد و الان که میبینید حمایت هاشو شکسته و زیرش هم خالیه ، من که سمتش نمیرم فعلا :) @CryptoMarket_BitBoy

⚠️ موضوع مهم بعدی کارمزد صرافیا هست ، حتما قبل از ثبت نام کارمزدها رو بررسی کنید . بخاطر امکانات زیادشون گول نخورید ، پولتون رو دودستی تقدیم میکنید بهش !!! @CryptoMarket_BitBoy

این صرافی مدتیست کار میکنم ، خودش تو آمریکا هست و قبلا زبان فارسی داشت که بهشون گفتم چطور دفترتون اونجاست ولی به ایران خدمات میدین ؟ گفتن خدمات نمیدیم :) کاملا شک کردم بهشون و درخواست کردم زبان فارسی رو از صرافی حذف کنند ، آنها هم انجام دادند (چون آپدیت نکرده بودم همبنجوری فارسی میافتاد ولی الان دیگه نداره ) دیگه خودتون ببینید این صرافیا با حرف من زبان رو اضافه(مثل مکسی) یا حذف میکنن . در نتیجه اینایی که زبان ما رو گذاشته اند احتیاط کنید منظورم اینه که اینا خوب بلدن چیکار کنن ، مثلا با اضافه کردن زبان فارسی کاربرا رو گول میزنن مدتی و بعد اینکه بزرگ شدن میگن به سلامت :)) اگه صرافی جدید رو اوکی کنیم ، زبان فارسی داشت همون اول میگم بردارن @CryptoMarket_BitBoy

#TIA / L6 بفرمایید نوش جان کنید 😉 @CryptoMarket_BitBoy
#TIA / L6 بفرمایید نوش جان کنید 😉 @CryptoMarket_BitBoy