ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 829 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 262 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 688 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 829 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -324، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -5، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.37‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 10.24‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 340 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 339 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 35.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 829
المشتركون
-524 ساعات
-977 أيام
-32430 أيام
أرشيف المشاركات
#ETHFI حد ضرر میارم بالا 1.300 و کمی میفروشم اینجا @CryptoMarket_BitBoy
#ETHFI حد ضرر میارم بالا 1.300 و کمی میفروشم اینجا @CryptoMarket_BitBoy

#ENS از همان محدوده گفته شده اصلاح کرد و دقیقا واکنش مثبت به کف کانال داشت 👌 @CryptoMarket_BitBoy
#ENS از همان محدوده گفته شده اصلاح کرد و دقیقا واکنش مثبت به کف کانال داشت 👌 @CryptoMarket_BitBoy

#USTC طمع نمیکنم ، فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy
#USTC طمع نمیکنم ، فروختم تمام @CryptoMarket_BitBoy

#FTM ترند نزولی شکسته شده ، یه تثبیت کوچیک داشته باشه هدف اولش 53 سنت هست . من معامله زیاد داشتم بستم ، اگه شما ماندید حتما ح
#FTM ترند نزولی شکسته شده ، یه تثبیت کوچیک داشته باشه هدف اولش 53 سنت هست . من معامله زیاد داشتم بستم ، اگه شما ماندید حتما حد ضرر 44 رو بذارید براش @CryptoMarket_BitBoy

#FTM فنتوم رو همینجا میبندم #ETHFI هم فعال شده ، حد ضرر 1.260 بذارید @CryptoMarket_BitBoy
#FTM فنتوم رو همینجا میبندم #ETHFI هم فعال شده ، حد ضرر 1.260 بذارید @CryptoMarket_BitBoy

این معامله اتم رو کلا بستم ، بخاطر مدیریت بقیه معامله ها @CryptoMarket_BitBoy
این معامله اتم رو کلا بستم ، بخاطر مدیریت بقیه معامله ها @CryptoMarket_BitBoy

بیت کوین نیت کرده معاملات شورت رو لیکویید کنه پس تارگت58600رو در نظر داره

#ATOM بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#SXP بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#SXP بیشترشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

#ARB آپدیت / واگرایی مثبت کارشو کرد @CryptoMarket_BitBoy
#ARB آپدیت / واگرایی مثبت کارشو کرد @CryptoMarket_BitBoy

نمونش همین #TIA👇🏾
نمونش همین #TIA👇🏾

همین بالایی که بازار داره میزنه ، به لطف واگرایی های مثبتی هست که شکل گرفت :)) @CryptoMarket_BitBoy

#FIL مجدد اومد از کف برگشت پایین بده میخرم اینبار @CryptoMarket_BitBoy
#FIL مجدد اومد از کف برگشت پایین بده میخرم اینبار @CryptoMarket_BitBoy

اینم( KNC# ) اگه زدین که ریسک فری کنید ، خودم پول کم داشتم براش نتونستم وارد بشم 🥹

#ATOM کمی خارج کردم حجمو @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM کمی خارج کردم حجمو @CryptoMarket_BitBoy

#SXP ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy
#SXP ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy

جاهای دیگه که با لورج 20 میزنید ، 30 درصد داده یعنی و همونجا بهتون خروج میدن و تعریف و تمجید و فلان ... ما موقع ریسک فری نصف حجم خارج و حد ضرر به نقطه ورود ارتقا میدیم . @CryptoMarket_BitBoy

#ATOM ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy
#ATOM ریسک فری شد @CryptoMarket_BitBoy

#USTC ریسک فری کردم
#USTC ریسک فری کردم

« نمودارها کم کم جذاب تر میشن »