﮼نامیرا؛
رفتن به کانال در Telegram
«آدمها هیچوقت از بین نمیرن. اونها تبدیل میشن به یکسری حس؛ مثل عشق، خشم، تنفر، دلزدگی، حسرت یا شاید بغض!» https://t.me/BiChatBot?start=sc-3db19754c2
نمایش بیشتر1 359
مشترکین
-224 ساعت
-487 روز
+4330 روز
آرشیو پست ها
1 349
Repost from ﮼نامیرا؛
گاهی هم بهترین راه مراقبت از چیزی رها کردنش است. شاید اینطوری بهتر باشد. اصلاً خدا را چه دیدید؟ شاید از جایی به بعد، رفت و برای خودش مراقب بهتری پیدا کرد.
ما ایوب نبودیم
فاطمه ستوده
1 349
احساس میکنم آهنگا به اندازه کافی غمگین نیستن...
شایدم انقدی حجم غمگین بودن زیاد شده که هیچ آهنگی نمیتونه بیانش کنه🚶♂
1 349
Repost from ﮼نامیرا؛
یه جا تو کتابِ باج گیری عاطفی نوشته بود "توجه چیزیه که بچهها واسش گریه میکنن، آدم بزرگا واسش میمیرن".
حقیقتا چقدر مودِ این روزای هممونه. هممون دنبالِ کسی میگردیم که ببینتمون، بشنوه و از همه مهمتر درکمون کنه .
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
