﮼نامیرا؛
前往频道在 Telegram
«آدمها هیچوقت از بین نمیرن. اونها تبدیل میشن به یکسری حس؛ مثل عشق، خشم، تنفر، دلزدگی، حسرت یا شاید بغض!» https://t.me/BiChatBot?start=sc-3db19754c2
显示更多1 359
订阅者
-224 小时
-487 天
+4330 天
帖子存档
1 349
Repost from ﮼نامیرا؛
گاهی هم بهترین راه مراقبت از چیزی رها کردنش است. شاید اینطوری بهتر باشد. اصلاً خدا را چه دیدید؟ شاید از جایی به بعد، رفت و برای خودش مراقب بهتری پیدا کرد.
ما ایوب نبودیم
فاطمه ستوده
1 349
احساس میکنم آهنگا به اندازه کافی غمگین نیستن...
شایدم انقدی حجم غمگین بودن زیاد شده که هیچ آهنگی نمیتونه بیانش کنه🚶♂
1 349
Repost from ﮼نامیرا؛
یه جا تو کتابِ باج گیری عاطفی نوشته بود "توجه چیزیه که بچهها واسش گریه میکنن، آدم بزرگا واسش میمیرن".
حقیقتا چقدر مودِ این روزای هممونه. هممون دنبالِ کسی میگردیم که ببینتمون، بشنوه و از همه مهمتر درکمون کنه .
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
