ar
Feedback
﮼نامیرا؛

﮼نامیرا؛

الذهاب إلى القناة على Telegram

«آدم‌ها هیچوقت از بین نمیرن. اون‌ها تبدیل میشن به یک‌سری حس؛ مثل عشق، خشم، تنفر، دل‌زدگی، حسرت یا شاید بغض!» https://t.me/BiChatBot?start=sc-3db19754c2

إظهار المزيد
1 359
المشتركون
-224 ساعات
-487 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
Story

تعادل یعنی: به همون اندازه ای که صبوری؛ زیر میز زدنو بلد باشی.

تورا با غیر می‌بینم صدایم در نمی‌آید... قول داده بودی_علیشا&صاحب‌دل

با یه غریبه خوابیدی بغلم نایستادی... عشق ممنوع_CIA

photo content

Repost from ﮼نامیرا؛
عجیبه قبلا ساعت 1 تا 3 شب ترسناک بود و ساعت ارواح محسوب میشد ولی الان تنها زمان روزه که میتونی از دغدغه و شلوغی ها دور باشی و یکم از آرامش و سکوت شب لذت ببری.

بعضی آدما هستن که می‌تونن دو روز کامل حتی یه قدمم از خونه بیرون نرن و زندگی کنن، بدون اینکه ذره‌ای اذیت بشن، واقعاً طرز فکر و ذهنیت عجیبی دارن. +من🙋‍♂

وطن‌پرستای هموطن کُش... شیر و خورشید _ گندم

Repost from ﮼نامیرا؛
گاهی هم بهترین راه مراقبت از چیزی رها کردنش است. شاید این‌طوری بهتر باشد. اصلاً خدا را چه دیدید؟ شاید از جایی به بعد، رفت و برای خودش مراقب بهتری پیدا کرد. ما ایوب نبودیم فاطمه ستوده

Repost from N/a
🎙️شدم مجنونه مشهوره میدونه …… https://t.me/araddmusic

I’m tired… but I keep going...

موزیک ترند اینستاگرام👌 ATP _ night after night

احساس میکنم آهنگا به اندازه‌ کافی غمگین نیستن... شایدم انقدی حجم غمگین بودن زیاد شده که هیچ آهنگی نمیتونه بیانش کنه🚶‍♂

Repost from ﮼نامیرا؛
یه جا تو کتابِ باج گیری عاطفی نوشته بود "توجه چیزیه که بچه‌ها واسش گریه میکنن، آدم بزرگا واسش میمیرن". حقیقتا چقدر مودِ این روزای هممونه. هممون دنبالِ کسی میگردیم که ببینتمون، بشنوه و از همه مهم‌تر درکمون کنه .

آخه تو نشدی مرهم قلبمم Marham_Behniya

یکی می‌گفت از کجا میدونی دوسش داری؟ گفتم وقتی ناراحتش می‌کنم خودم بیشتر ناراحت می‌شم.