💙💙Cafe _mahmoud💪💙💙
رفتن به کانال در Telegram
یه آرشیو از شعرها و متنهای قابل توجه که گاهی به عکسهای مرتبط پيوند مى خورن کافیه موضوع مورد علاقه تون رو سرچ کنین😉 @cafe_mahmoud
نمایش بیشتر657
مشترکین
-224 ساعت
-37 روز
-530 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
ابر برچسبها
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+11
در 1 کانالها
مه '26
+9
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+8
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+3
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+19
در 0 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+29
در 0 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+27
در 0 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+24
در 0 کانالها
Get PRO
اوت '25
+26
در 1 کانالها
Get PRO
ژوئیه '25
+33
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '25
+28
در 1 کانالها
Get PRO
مه '25
+33
در 1 کانالها
Get PRO
آوریل '25
+2 032
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '25
+17
در 1 کانالها
Get PRO
فوریه '25
+26
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '25
+18
در 0 کانالها
Get PRO
دسامبر '24
+23
در 2 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+20
در 1 کانالها
Get PRO
اکتبر '24
+20
در 1 کانالها
Get PRO
سپتامبر '24
+6
در 2 کانالها
Get PRO
اوت '24
+1 224
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '24
+31
در 2 کانالها
Get PRO
ژوئن '24
+31
در 0 کانالها
Get PRO
مه '24
+34
در 1 کانالها
Get PRO
آوریل '24
+31
در 2 کانالها
Get PRO
مارس '24
+28
در 1 کانالها
Get PRO
فوریه '24
+28
در 1 کانالها
Get PRO
ژانویه '24
+51
در 2 کانالها
Get PRO
دسامبر '23
+10
در 1 کانالها
Get PRO
نوامبر '23
+1 013
در 2 کانالها
Get PRO
اکتبر '23
+29
در 0 کانالها
Get PRO
سپتامبر '23
+21
در 0 کانالها
Get PRO
اوت '23
+15
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئیه '23
+10
در 0 کانالها
Get PRO
ژوئن '23
+1 003
در 0 کانالها
Get PRO
مه '23
+3 420
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '23
+2 077
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '23
+30
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '23
+30
در 0 کانالها
Get PRO
ژانویه '23
+1 598
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 23 ژوئن | 0 | |||
| 22 ژوئن | 0 | |||
| 21 ژوئن | 0 | |||
| 20 ژوئن | 0 | |||
| 19 ژوئن | +1 | |||
| 18 ژوئن | 0 | |||
| 17 ژوئن | 0 | |||
| 16 ژوئن | 0 | |||
| 15 ژوئن | 0 | |||
| 14 ژوئن | +1 | |||
| 13 ژوئن | +1 | |||
| 12 ژوئن | 0 | |||
| 11 ژوئن | 0 | |||
| 10 ژوئن | 0 | |||
| 09 ژوئن | 0 | |||
| 08 ژوئن | +2 | |||
| 07 ژوئن | +1 | |||
| 06 ژوئن | +3 | |||
| 05 ژوئن | 0 | |||
| 04 ژوئن | 0 | |||
| 03 ژوئن | +2 | |||
| 02 ژوئن | 0 | |||
| 01 ژوئن | 0 |
پستهای کانال
«میدانستم نباید، اما لمست کردم که خاکستر شوم؛
به درک که باد مرا خواهد برد..!»
عباس کیارستمی
@cafe_mahmoud
| 2 | جمیلة أنتِ کنهر في صیف طویل
یلقي التحیة
ویمضي غیر مبال..
تو زیبا هَستی
همچون رودی در تابستانی بلند
که سلامَم میدهد
و با بیتفاوتی میگذرد..
#جوزف_دعبول
@cafe_mahmoud | 60 |
| 3 | دلنوشته ای در مورد #تیم_ملی_فوتبال_ایران👇
ما عاشق آنها بودیم، واقعا عاشق.
علی دایی به چلسی گل میزد و مهدویکیا در هامبورگ تشویق میشد و ما جان میگرفتیم.
احمدرضا نیمهجان رفت بیمارستان کسری-جایی که بعدها مهسا را از ما گرفتند- و ما سوگوار خاطرات خود شدیم اما او مثل سلحشوری سرمست برگشت.
ما حتی طارمی و بیرو و شجاع و رامین را هم دوست داشتیم.
اشکان و قدوس را مثل برادران تنی بغل نکردیم؟
معرفت نداشتیم؟
"تیمملی" اسم تیم ما بود، تیمی که طرفدارش بودیم.
شب بازی ایران-انگلیس آنتن تلویزیونم خراب بود و بازی را در یک سفرهخانه دیدم. مردها با گلهای اول انگلیس خندیدند و کری خواندند، اما بعد از گل سوم همه عصبی شدند. هیچکس نمیدانست باید چه احساسی داشتهباشد.
سفیدپوشها از ما که سیاهپوش بچههای ایران بودیم فاصله گرفتند و حتی تلاش نصف و نیمه آنها را هم ندیدیم.
اما ایران بود که تحقیر میشد.
از همانشب و از همان حس دوگانه بود که انگار دوری شدت گرفت و بعد همه تلاش کردند این فاصله بیشتر شود...
برای من نه. من همیشه طرفدار ایرانم.
من همیشه با باخت ایران غمگین میشوم.
برای من فقط یک ایران وجود دارد...
اما چه کسی میتواند بخشی از این مردم را سرزنش کند اگر دیگر خودشان را در تیم سهیم نمیبینند؟
غم بزرگ من این است که ما 'دلخوشیهای جمعی' را کاملا از دست دادهایم. از جشن خیابانی بزرگ بعد از بردن آمریکا و حتی باختن به آرژانتین، رسیدهایم به شبهایی که جامجهانی برای بخش بزرگی از مردم مطلقا بیاهمیت است.
آن تیم سفید زیبا انگار جایی در تاریخ گم شد،
مثل بسیاری از زیباییهای دیگر.
ما تقریبا جز نوروز هیچ روزی را در سال نداریم که یک جشن همگانی باشد. خشم اجتماعی در همین فاصلهها رشد میکند.
اینطوری میشود که هموطن من در روزی که از مرگ در بمباران فقط به لطف دیررسیدن اتوبوس به چهارراه نزدیک خانهام جان درمیبرم، با پرچم اسراییل در خیابان میرقصد تا صدای من باشد.
اینطوری میشود که گفتگو میمیرد و جامعهای به غایت قطبیشده شکل میگیرد.
بله، بیرانوند هنوز هم دروازهبان خوبی است. اما در تیم منتخب من ناصرخان و احمدرضا و روزبه سینکی ثابتند.
از برد ایران دلم گرم میشود و از باختش دلگیر میشوم، اما برای این تیم نمیتوانم جشن بگیرم زیرا آنها هرگز نخواستند کنارم عزاداری کنند.
دوست دارند ما را خوشحال کنند؟
دمشان گرم.
دست مریزاد که از بچههای میناب یاد میکنند.
اما چیزی در بخشی از "ما" خراب شده که درستشدنش راحت نیست.
شعلهای در من مرده که از زمستانها عبورم میداد.
شاید روزی تیمملی دوباره دلیلی برای همگانیشدن رقص در خیابانها شد،
شاید.
من آرزویش را دارم که دوباره چیزی را ما را-همهی ما را- دور هم جمع کند. اما میدانید که، من آدمی هستم که هرگز به آرزویی نرسیده است...
ایران، ای جغرافیای رنج و تناقض، آیا هرگز تو را شاد خواهمدید؟
@cafe_mahmoud
#حمیدسلیمی | 63 |
| 4 | Reza.Sajjadi.Taze.Havan.320 (1).mp3 | 196 |
| 5 | هی دفن میکنیم و دفن میکنیم و دفن میکنیم؛ امیدهای رفته پی روزهای رفته را
هی قرض میکنیم و قرض میکنیم و قرض میکنیم؛ از فردای خود امید
#بهرام_بیضایی
@cafe_mahmoud | 105 |
| 6 | میدانيد قشنگترین جای زندگی کجاست؟
آنجاست که به دلتان فرصت میدهيد❤️
به دلتان این جرأت را میدهيد که دوباره به زندگی اعتماد کند،
بدىها را فراموش کند، دوباره منتظر يك اتفاق ناگهانی خوب باشد،
منتظر يك آدم تازه كه به او فرصت میدهيد گذشته را با همه بدىهايش ببخشد و بگذارد اتفاقات گذشته، در گذشته بماند.
اینجا قشنگترین جای زندگی است، جایی که از صفر شروع ميكنيد، جایی که دوباره متولد مىشويد..
@cafe_mahmoud | 128 |
| 7 | آخر فیلم برادران لیلا که یکی از داداشا تو فرودگاه میخواست بره یکیشون بهش گفت
* اگه بهت زنگ زدیم بگو که خوشبختی *
*بذار حداقل فک کنیم یکیمون خوشبخت شده....*
همین ...
@cafe_mahmoud | 120 |
| 8 | این کانسپت *نون و نمک* خیلی موضوع مهمیه، از آدمهایی که نسبت بهش بیاهمیت هستن خیلی بترسید.
@cafe_mahmoud | 119 |
| 9 | *♦️یه جمله امروز خوندم که خیلی تکاندهنده بود. ما رو بیدار میکنه و به زندگیمون و رفتارهامون آگاه میکنه:*
🔹«مرگ تو در یک روز معمولی، وسط برنامههای ناتمام فرا میرسد و جهان بدون تو ادامه خواهد داد.
@cafe_mahmoud | 125 |
| 10 | سایمون کوپر در کتاب «فوتبال علیه دشمن» میگوید:
«فوتبال فقط یک بازی معمولی نیست.
اگر یک تیم حمایت طرفداران و مردمِ خود را نداشته باشد، فرقی با یک مشت دلقک که بیهوده به دنبال یک توپ میدوند ندارند.»
@cafe_mahmoud
#یک_برگ_از_کتاب | 137 |
| 11 | روزی از بدترین بخش ماجرا عبور خواهیم کرد. درد از ما عبور خواهد کرد؛ ما همچنان زخمی خواهیم بود، اما بر اندوه خود فائق آمدهایم.
- از تروما تا التیام - آلن دوباتن🌱
Cafe_mahmoud
جواهر دشت زیبا ۲۲ خرداد | 163 |
| 12 | بدون شرح هر چی گشتم چیز در خوری برای این عکس پیدا نکردم
@cafe_mahmoud | 141 |
| 13 | شاید زخمها خوب بشن
اما جای زخمها...🥺💔
@cafe_mahmoud
اي جاى زخم كهنه از جانم چه مى خواهى
#حسين_غياثى
عكسش👌
پ.ن:
گیریم جنگ و بحثِ شما هم تمام شد
با عمر و جانِ سوختهی ما چه میکنید؟😔
#نرگس_صرافیان_طوفان | 119 |
| 14 | نیمه نهایی هنوز درست حسابی شروع نشده بود که آلمان سه هیچ جلو افتاده بود و کوتاه هم نمی آمد ،نادرو روی هر گلی سی سانت بالاتر از یوآخیم لو می پرید و جیمو کنار دیوار عرق از چهار بست تنش میچکید،
زینت داشت خمیر ورز میداد برای مشتری های کله سحر ، صدای فریاد های از ته دل نادرو آلمانی بی اختیار لبش را به خنده باز میکرد ولی چشمش به جیمو برزیلی که می افتاد یکهو غم جانش را میگرفت ، آلمانها رسیده بودند به ۵ و بغض از زیر فک تا جناغ سینه جیمو را گرفته بود ،
زینت التماسِ خدا میکرد که داور سوت بزند ، بس بود دیگه ، آلمانها دست بردار نبودند...
شد شیش ، زینت تو دلش نفرینِ داور کرد:« خیر نبینی از عمرت، سی چه تمومش نمیکنی!»
حالا دیگه زینت خوشحالی پسر آلمانیش حالی به حالیش نمیکرد، غم پسر برزیلیش پرش کرده بود،
دلش میخواست جام جهانی هر پنجاه سال یکبار برگزار شود ، دلش میخواست تیم ها با اختلاف یک گل ببرند همدیگر را ...
زینت به هزار در میزد که دل بچه هاش خوش باشه ولی فوتبال تو اختیار او نبود ...
🎙️ زینت و مکلوهان
احسان عبدی پور
بمناسبت آغاز #جام_جهانی | 946 |
| 15 | و گفت: پیش از این مردمان
دوایی بودند که از ایشان شفا مییافتند،
اکنون همه دردی شدهاند که آن را دوا نیست!
تذکرة الاولیاء
ذکر محمد بن سماک
@cafe_mahmoud | 167 |
| 16 | هل أتیت لأنی أنا؟
أم لأنک تائهُ
و لا تعریف سوی عنوانی
آیا آمدی بخاطرِ اینکه منم؟
یا بخاطرِ اینکه گم شدی
و جز نشانیِ من ، نشانی نمیدانی
@cafe_mahmoud | 217 |
| 17 | مردی میگوید:
_زنها تو جنگ هیچی ندیدهاند.
زن میگوید:
_هیچی ندیدهاند؟
ما کلی کار و دلواپسی داریم:
باید به بچه ها غذا بدهیم،
از زخمیها مراقبت کنیم.
شما، جنگ که تمام میشود،
همهتان یکهو قهرمان میشوید.
مُرده، قهرمان.
زنده مانده، قهرمان.
معلول، قهرمان.
واسه همین است که شما مردها جنگ را اختراع کردهاید.
خب، انجامش بدهید، قهرمانهای خرفت!
@cafe_mahmoud
#آگوتا_کریستوف
📚دفتر بزرگ | 227 |
| 18 | .
He Lost Everything But This Song
عنوان موسیقیِ زیبایی در ژانر #بلوز | 198 |
| 19 | "زندگی با هرزگی و فسق فقط به اخلاقیات لطمه می زند ولی تظاهر به پاکی و تقوا به کل انسانیت."
@cafe_mahmoud
تئودور فونتانه | 183 |
| 20 | این تصویر رو که گذاشتم، رفیقِ ادیب، فرهیخته، فاضل و هنرمندم، جنابِ آقایِ رضایی، این دو بیت رو بداهتاً بر اساسِ این عکس سرودند:
از غمی که بر او شده آوار
سر نهاده به شانهٔ دیوار
غم فراوان و شانه، نه، ای بخت!
ای خوشا، ای خوشا بهحالِ درخت
@cafe_mahmoud | 213 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
