fa
Feedback
ژولیده‌ای‌با‌موهای‌سیاه

ژولیده‌ای‌با‌موهای‌سیاه

رفتن به کانال در Telegram

من یه ژولیده‌ام. موهامم سیاهه. عاشق فلسفه‌ام و از بیشتر آدما متنفرم.

نمایش بیشتر
381
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
+530 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+16
در 0 کانال‌ها
مه '26
+12
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+17
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+7
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+117
در 3 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '250
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مارس '250
در 3 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '250
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '250
در 6 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+15
در 4 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+43
در 7 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+8
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+28
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+17
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+19
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+7
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+17
در 3 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+6
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+12
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+4
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+54
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+228
در 6 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
27 ژوئن0
26 ژوئن0
25 ژوئن0
24 ژوئن0
23 ژوئن0
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن+3
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن+1
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن0
12 ژوئن+1
11 ژوئن+1
10 ژوئن+1
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن+1
06 ژوئن+1
05 ژوئن+1
04 ژوئن+2
03 ژوئن+2
02 ژوئن+2
01 ژوئن0
پست‌های کانال
گاهی تنها راه نجات اینه که همه چیز را به دست باد فراموشی بسپاری تا هر چیزی را که رخ داده فرسنگ ها از تو دور کند‌‌؛ و این به معنای رهایی نیست، این همان نسخه‌ای از توست که می‌تواند به تحمل کردن همه چیز کمک کند.

2
در آغوشم بگیر، گویی من تمام چیزهایی هستم که دوست داری.
79
3
می‌نویسی که جنگ لهت کرده، که دلت میخواهد بمیری. نامه‌ات را می‌خوانم و درکت میکنم. ما هرگز پیش از این چنین یکپارچه به دست نابودی سپرده نشده بودیم. آلبرکامو. نامه به یک دوست.
139
4
حرفی سوالی چیزی داشتید بگید هستم. https://telegram.me/BotChat_nashenasbot?start=sc-u9PKDjT0zG
25
5
Amireza - Esarat.mp3
182
6
Amireza - Esarat.mp3
1
7
قبلا پول نداشتم مهاجرت کنم،الان پول ندارم همینجا زندگی کنم.
189
8
چه عظیم‌اند دردها، و چه حقیرند کلمات.
196
9
بیاین "حرف نزدن با کسی که تازه ازخواب بیدار شده" رو عادی سازی کنیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
1
10
‌ به‌قول هوشنگ بادیه‌نشین: یک زندگی و این ‌همه غروب؟
247
11
فک میکنم دیگه باید جنگ رو به عنوان جزئی از روتین زندگی‌مون بپذیریم.
281
12
Farshad - Nist.mp3
294
13
احساس میکنم تو مقوله‌ی '' پذیرفتن'' به مرحله استادی رسیده‌ام. مهم نیست چه اتفاقی قراره بیفته، من حتی چگونه بودنِ بعدِ رخ دادنِ اون اتفاق رو هم، دیده و فهمیده و پذیرفته‌ام.
291
14
Amir Azimi Bi To.mp3
293
15
12 - Shades and Shadows - Peter Gundry (320).mp3
292
16
همه ما در قفسی زندگی می‌کنیم که خودمان ساخته‌ایم. قفس‌هایی از ترس، از انتظارات، از قوانینی که هرگز نوشته نشده‌اند. من تمام عمرم تلاش کردم از این قفس فرار کنم، اما هر بار که فکر می‌کردم آزادم، دیدم که فقط قفس عوض کردم. اکنون می‌فهمم که آزادی واقعی نه در فرار است، بلکه در پذیرش است. باید قفس را بشناسم، باید بدانم کجا هستم، و بعد می‌توانم تصمیم بگیرم که بمانم یا بروم. فرانتس کافکا
276
17
کشف آقای پویا بهمنی‌کیا، روانشناس: یادگرفتن بی‌اعتنایی به معنا خودش مرحله‌ی عمیق تری از بی‌معناییه، و رسیدن به پوچی مرحله‌ی عمیق‌تری از معناگراییه. یعنی فرد فهمیده اوج پختگی انسان فرار از معناییه که آفریده. @hafezbajoghli
232
18
آدمای زندگیم تو کصشر بودن رقابت دارن.
235
19
پوسیده‌ام و فرسوده. در کهن الگوهای ریشه‌ای ذهنم دیگر هیچ آسوده خیالی‌ای وجود ندارد. من به آنی تبدیل شده‌ام که وقتی روبروی آیینه قاب خویش را می‌بیند،خودش را نمی‌شناسد.
344
20
من به کسی که در جامعه ی ما حالش خوب است شک دارم، انسان شریف یا باید انواع مخدرات مصرف بکند، یا لیتر لیتر مسکرات بالا بیندازد، یا سرش را هر روز صدها بار به دیوار بکوبد، یا فریاد بکشد، پیراهنش را جر بدهد، انسان شریف عادی نمی تواند باشد. چون اساس جامعه مبتنی بر مادر قحبگی است.
230