fa
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

رفتن به کانال در Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Linuxor ?

کانال Linuxor ? (@linuxor) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 26 094 مشترک است و جایگاه 5 185 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 13 022 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 26 094 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 1 033 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 170 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 36.60% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 23.44% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 9 535 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 6 107 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

26 094
مشترکین
+17024 ساعت
+2747 روز
+1 03330 روز
آرشیو پست ها
Linuxor ?
26 103
فکت : باگ بانتی یعنی پرداخت بدهی های فنی از قبل به جا گذاشته شده. + برای اینکه توسعه سریع تر و کم هزینه تر جلو بره گاهی خیلی چیزا مثل امنیت فدا می‌شه که بعدا بدهی هارو نقدی (هکر کلاه سفید) یا با شهرخر (هکر های کلاه سیاه) پرداخت می‌شه. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
دوتا خبر غیررسمی : + حامد مدیرعامل پلتفرم کارزار به مدت 3 ماه ممنوع‌الفعالیت شده و کارزار هم از 23 تیر به مدت 1 ماه حق فعالیت نداره. + سپاه گفته شرکت دیوار به شرطی می‌تونه توی بورس تهران پذیرش بشه که حسام میرارمندهی مدیر عامل دیوار توش نباشه؛ حسام هم مخالفت کرده با حضور دیوار توی بورس تهران. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
من براش لینوکس بودم همچی رایگان، اما اون رفت سراغ ویندوز و توییت زد : وای این برنامه WinRAR اجباری پول ازمون نمیگیره !!!! @Linuxor

Linuxor ?
26 103
رابطه ها ممکنه کُند تون کنن؛ SQL رو می‌گم وگرنه که رابطه ها متوقفتون میکنن @Linuxor

Linuxor ?
26 103
اگه منو CEO یه پیام رسان ایرانی کنن و بهم بگن که بین ایرانی ها رایجش کن؛ 95 درصد بودجه رو صرف آزاد کردن تلگرام از فیلترینگ می‌کنم که نفرت عمومی از بین بره اینطوری شاید یه شانسی برای رقابت با تلگرام داشته باشم :) @Linuxor

Linuxor ?
26 103
این زبان های سطح پایین برای ما سطح پایینن برای الکترونیکی ها سطح بالان @Linuxor

Linuxor ?
26 103
وقتی داری CSS کد می‌زنی و یه کاری می‌کنی که نمیدونی چرا و واقعا هم نتیجه خوب در می‌آد @Linuxor
وقتی داری CSS کد می‌زنی و یه کاری می‌کنی که نمیدونی چرا و واقعا هم نتیجه خوب در می‌آد @Linuxor

Linuxor ?
26 103
چرا پروژه هامون شکست می‌خوره؟ این عکسو نگاه کنید؛ به قسمت بالا شماره 3 دقت کنید شما رو یاد چه پروژه هاییتون می‌ندازه که موفق
چرا پروژه هامون شکست می‌خوره؟ این عکسو نگاه کنید؛ به قسمت بالا شماره 3 دقت کنید شما رو یاد چه پروژه هاییتون می‌ندازه که موفق نشدن؟ ممکنه خاطره خوبی ازش نداشته باشید ولی راهکار اینه که درک کنیم چرا پایینی بهتره؛ در واقع شما باید اینو درک کنید که MVP یه نسخه مینیمال شده از محصول نیست و در واقع یه استراتژی و مسیر توسعه برای تولید محصولیه که قابلیت فروش و خدمات داشته باشه ! نسخه MVP درست بهتون اجازه میده بازار رو سریع تست کنید، ریسک رو می‌اره پایین، حتی توی هزینه هم صرفه جویی می‌شه و از همون اولش هم توی بازارید و بازارو بهتر درک می‌کنید. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
یکی از راز هایی که اینایی که همیشه پروژه و استارتاپ موفق دارن بهتون نمی‌گن اینه که شما چقدر سریع می‌تونید یه نسخه MVP (یعنی نسخه ای که فقط ویژگی های اصلی و حیاتی رو داره) رو بالا بیارید. این یعنی برای شروع کار اگه پروژه شما یه بالن باشه به ویژگی های غیر حیاتی و حتی کمتر حیاتی هم نباید رحم کنید حذفش کنید که بالن زود تر بالا بره؛ بعدا اضافه می‌کنید اون موقع تیم دارید پول و فکر بهتری هم دارید. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
یه لیست از اسکنر های معروف برای وب سکیوریتی؛ البته اینا خیلی چیز های معروفی هستن من تفریحی با چند تاشون کار کردم و هرکدوم خودشون یه دنیایی دارن، اگه تخصصی وب سکیوریتی کار می کنید نیاز دارن که خیلی متمرکز روشون وقت گذاشته بشه ! ولی لیست جالبیه هر کسی می‌تونه تستش کنه ببینه هکرا با چیا کار می‌کنن github.com/psiinon/open-source-web-scanners @Linuxor

Linuxor ?
26 103
علی بابا هم بیکار ننشسته و مدل QWEN 3 همراه با Coder اونو منتشر کرده مدل استدلالیش یکم بهتر از Gemini 2.5 Pro و GPT 4.1 هست که چیز عجیبی نیست، اما مدل Coderش که اختصاصی برای کد زدن ساخته شده فعلا بی نظیره، اوپن سورسه ولی بخاطر سنگینیش روی سیستم شخصی نمی‌تونید رانش کنید از اینجا می‌تونید تستش کنید : chat.qwen.ai یا اینکه API رایگانشو از اینجا بگیرید modelstudio.console.alibabacloud.com @Linuxor

Linuxor ?
26 103
گوگل بلخره برگ برنده خودش رو منتشر کرد Opal برای ساخت اپلیکیشن های هوش مصنوعی بدون نیاز به کد زدن شبیه به n8n ولی هوشمندانه تر فعلا فقط با آیپی آمریکا کار می‌کنه ولی به مرور برای بقیه جاها هم باز می‌شه opal.withgoogle.com/landing @Linuxor

Linuxor ?
26 103

Linuxor ?
26 103
فخر فروشی نرم افزاری تو دانشگاه یه استاد داشتیم می‌گفت بعضی دیتابیس ها خیلی بهتر از SQL ان و خیلی راحت تر ولی چون مهندسا نمی‌تونن باهاش فخر بفروشن مثلا بگن من میتونم فلان Query سنگین رو بزنم تو نمی‌تونی ! پس سمتش نمیرن و تبلیغش نمیکنن؛ سازنده php هم یه حرف باحال زده بود می‌گفت که php یه ابزار pragmatistهاست: واسه انجام کار. نه واسه فخر فروختن بین مهندسا. (منظور از pragmatist یعنی یه چیزی که کارتو راه بندازه نه صرفا یه چیز ایده‌آل) @Linuxor

Linuxor ?
26 103
ایده استارتاپ : یه مدل زبانی LLM که اون اول بهتون پیام بده😂 @Linuxor
ایده استارتاپ : یه مدل زبانی LLM که اون اول بهتون پیام بده😂 @Linuxor

Linuxor ?
26 103
بلاک ادیتور به ادیتور هایی گفته می‌شه که محتوای یه چیزی برای ویرایش رو به صورت بلوک بلوک در میارن که ویرایش اون راحت تر بشه،
بلاک ادیتور به ادیتور هایی گفته می‌شه که محتوای یه چیزی برای ویرایش رو به صورت بلوک بلوک در میارن که ویرایش اون راحت تر بشه، مثلا یه بلوک می‌تونه کد باشه یه بلوک می تونه عکس باشه و یا هر چیز دیگه ای؛ دقیقا شبیه ژوپیتر پایتون این پروژه اوپن سورس یه بلاک ادیتوره که می‌تونید توی سایتتون اضافش کنید و در نهایت یه خروجی JSON بهتون می‌ده که قابل استفاده توی هر جاییه editorjs.io @Linuxor

Linuxor ?
26 103
این ابزار گرافیکی مدل‌های شبکه عصبی مثل ONNX، TensorFlow Lite و PyTorch رو به صورت تصویری و گراف نشون می‌ده. می‌تونی لایه ها
این ابزار گرافیکی مدل‌های شبکه عصبی مثل ONNX، TensorFlow Lite و PyTorch رو به صورت تصویری و گراف نشون می‌ده. می‌تونی لایه ها و پارامتر هارو دقیق برسی کنی. نسخه وب هم داره ولی از اینجا روی سیستم خودتون نصبش کنید راحت ترید : github.com/lutzroeder/netron @Linuxor

Linuxor ?
26 103
ابزار Emscripten این امکان رو می‌ده که اپ‌های ++C/C‌ رو برای وب کامپایل کنی، بدون اینکه دوباره از صفر بنویسی. این یعنی یه ابزار مثل ffmpeg، یه ماشین حساب علمی یا یه انجین پردازش تصویر رو بیاری توی مرورگر اجرا کنی، هم تو iOS هم Android هم دسکتاپ. برای تیم‌هایی که نمی‌خوان سه بار یه چیزو بسازن، این ریپو یه صرفه‌جویی جدی تو زمانه. emscripten.org @Linuxor

Linuxor ?
26 103
پلیر یوتیوب توی سایتش رو دیدین چقدر امکانات داره ؟ اومدن و یکی شبیهش رو ساختن حتی امکانات بیشتری هم بهتون می‌ده، بجای استفاده
پلیر یوتیوب توی سایتش رو دیدین چقدر امکانات داره ؟ اومدن و یکی شبیهش رو ساختن حتی امکانات بیشتری هم بهتون می‌ده، بجای استفاده از پلیر دیفالت از این پلیر توی سایت هاتون استفاده کنید : github.com/sampotts/plyr @Linuxor

Linuxor ?
26 103
واسه کد زدن گل‌گاو زبون 100 هیچ قهوه رو می‌زنه، اعصاب و خواب رو تنظیم می‌کنه فرداش هم دیگه بی انرژی نیستی که قهوه بخوری! فقط یه مشکلی که داره اینه مصرف هر روزش ضرر داره ولی امتحانش برای چند روز جالبه :) البته مثل قهوه انرژی خاصی بهت نمی‌ده حتی تمرکزت هم زیاد نمی‌کنه ولی اعصابتو آروم می‌کنه یه باگ که شیش ماه علافت کرده رو یه بار دیگه می‌ری روش try می‌کنی؛ بعضی مواقع که مشکلات زیاد می‌شن بخصوص الان که مشکل و اعصاب خوردی اینترنت هست خیلی جوابه ! @Linuxor