es
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Ir al canal en Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Linuxor ?

El canal Linuxor ? (@linuxor) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 26 094 suscriptores, ocupando la posición 5 185 en la categoría Tecnologías y Aplicaciones y el puesto 13 022 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 26 094 suscriptores.

Según los últimos datos del 24 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 1 033, y en las últimas 24 horas de 170, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 36.60%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 23.44% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 9 535 visualizaciones. En el primer día suele acumular 6 107 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 1.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 25 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Tecnologías y Aplicaciones.

26 094
Suscriptores
+17024 horas
+2747 días
+1 03330 días
Archivo de publicaciones
Linuxor ?
26 103
فکت : باگ بانتی یعنی پرداخت بدهی های فنی از قبل به جا گذاشته شده. + برای اینکه توسعه سریع تر و کم هزینه تر جلو بره گاهی خیلی چیزا مثل امنیت فدا می‌شه که بعدا بدهی هارو نقدی (هکر کلاه سفید) یا با شهرخر (هکر های کلاه سیاه) پرداخت می‌شه. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
دوتا خبر غیررسمی : + حامد مدیرعامل پلتفرم کارزار به مدت 3 ماه ممنوع‌الفعالیت شده و کارزار هم از 23 تیر به مدت 1 ماه حق فعالیت نداره. + سپاه گفته شرکت دیوار به شرطی می‌تونه توی بورس تهران پذیرش بشه که حسام میرارمندهی مدیر عامل دیوار توش نباشه؛ حسام هم مخالفت کرده با حضور دیوار توی بورس تهران. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
من براش لینوکس بودم همچی رایگان، اما اون رفت سراغ ویندوز و توییت زد : وای این برنامه WinRAR اجباری پول ازمون نمیگیره !!!! @Linuxor

Linuxor ?
26 103
رابطه ها ممکنه کُند تون کنن؛ SQL رو می‌گم وگرنه که رابطه ها متوقفتون میکنن @Linuxor

Linuxor ?
26 103
اگه منو CEO یه پیام رسان ایرانی کنن و بهم بگن که بین ایرانی ها رایجش کن؛ 95 درصد بودجه رو صرف آزاد کردن تلگرام از فیلترینگ می‌کنم که نفرت عمومی از بین بره اینطوری شاید یه شانسی برای رقابت با تلگرام داشته باشم :) @Linuxor

Linuxor ?
26 103
این زبان های سطح پایین برای ما سطح پایینن برای الکترونیکی ها سطح بالان @Linuxor

Linuxor ?
26 103
وقتی داری CSS کد می‌زنی و یه کاری می‌کنی که نمیدونی چرا و واقعا هم نتیجه خوب در می‌آد @Linuxor
وقتی داری CSS کد می‌زنی و یه کاری می‌کنی که نمیدونی چرا و واقعا هم نتیجه خوب در می‌آد @Linuxor

Linuxor ?
26 103
چرا پروژه هامون شکست می‌خوره؟ این عکسو نگاه کنید؛ به قسمت بالا شماره 3 دقت کنید شما رو یاد چه پروژه هاییتون می‌ندازه که موفق
چرا پروژه هامون شکست می‌خوره؟ این عکسو نگاه کنید؛ به قسمت بالا شماره 3 دقت کنید شما رو یاد چه پروژه هاییتون می‌ندازه که موفق نشدن؟ ممکنه خاطره خوبی ازش نداشته باشید ولی راهکار اینه که درک کنیم چرا پایینی بهتره؛ در واقع شما باید اینو درک کنید که MVP یه نسخه مینیمال شده از محصول نیست و در واقع یه استراتژی و مسیر توسعه برای تولید محصولیه که قابلیت فروش و خدمات داشته باشه ! نسخه MVP درست بهتون اجازه میده بازار رو سریع تست کنید، ریسک رو می‌اره پایین، حتی توی هزینه هم صرفه جویی می‌شه و از همون اولش هم توی بازارید و بازارو بهتر درک می‌کنید. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
یکی از راز هایی که اینایی که همیشه پروژه و استارتاپ موفق دارن بهتون نمی‌گن اینه که شما چقدر سریع می‌تونید یه نسخه MVP (یعنی نسخه ای که فقط ویژگی های اصلی و حیاتی رو داره) رو بالا بیارید. این یعنی برای شروع کار اگه پروژه شما یه بالن باشه به ویژگی های غیر حیاتی و حتی کمتر حیاتی هم نباید رحم کنید حذفش کنید که بالن زود تر بالا بره؛ بعدا اضافه می‌کنید اون موقع تیم دارید پول و فکر بهتری هم دارید. @Linuxor

Linuxor ?
26 103
یه لیست از اسکنر های معروف برای وب سکیوریتی؛ البته اینا خیلی چیز های معروفی هستن من تفریحی با چند تاشون کار کردم و هرکدوم خودشون یه دنیایی دارن، اگه تخصصی وب سکیوریتی کار می کنید نیاز دارن که خیلی متمرکز روشون وقت گذاشته بشه ! ولی لیست جالبیه هر کسی می‌تونه تستش کنه ببینه هکرا با چیا کار می‌کنن github.com/psiinon/open-source-web-scanners @Linuxor

Linuxor ?
26 103
علی بابا هم بیکار ننشسته و مدل QWEN 3 همراه با Coder اونو منتشر کرده مدل استدلالیش یکم بهتر از Gemini 2.5 Pro و GPT 4.1 هست که چیز عجیبی نیست، اما مدل Coderش که اختصاصی برای کد زدن ساخته شده فعلا بی نظیره، اوپن سورسه ولی بخاطر سنگینیش روی سیستم شخصی نمی‌تونید رانش کنید از اینجا می‌تونید تستش کنید : chat.qwen.ai یا اینکه API رایگانشو از اینجا بگیرید modelstudio.console.alibabacloud.com @Linuxor

Linuxor ?
26 103
گوگل بلخره برگ برنده خودش رو منتشر کرد Opal برای ساخت اپلیکیشن های هوش مصنوعی بدون نیاز به کد زدن شبیه به n8n ولی هوشمندانه تر فعلا فقط با آیپی آمریکا کار می‌کنه ولی به مرور برای بقیه جاها هم باز می‌شه opal.withgoogle.com/landing @Linuxor

Linuxor ?
26 103

Linuxor ?
26 103
فخر فروشی نرم افزاری تو دانشگاه یه استاد داشتیم می‌گفت بعضی دیتابیس ها خیلی بهتر از SQL ان و خیلی راحت تر ولی چون مهندسا نمی‌تونن باهاش فخر بفروشن مثلا بگن من میتونم فلان Query سنگین رو بزنم تو نمی‌تونی ! پس سمتش نمیرن و تبلیغش نمیکنن؛ سازنده php هم یه حرف باحال زده بود می‌گفت که php یه ابزار pragmatistهاست: واسه انجام کار. نه واسه فخر فروختن بین مهندسا. (منظور از pragmatist یعنی یه چیزی که کارتو راه بندازه نه صرفا یه چیز ایده‌آل) @Linuxor

Linuxor ?
26 103
ایده استارتاپ : یه مدل زبانی LLM که اون اول بهتون پیام بده😂 @Linuxor
ایده استارتاپ : یه مدل زبانی LLM که اون اول بهتون پیام بده😂 @Linuxor

Linuxor ?
26 103
بلاک ادیتور به ادیتور هایی گفته می‌شه که محتوای یه چیزی برای ویرایش رو به صورت بلوک بلوک در میارن که ویرایش اون راحت تر بشه،
بلاک ادیتور به ادیتور هایی گفته می‌شه که محتوای یه چیزی برای ویرایش رو به صورت بلوک بلوک در میارن که ویرایش اون راحت تر بشه، مثلا یه بلوک می‌تونه کد باشه یه بلوک می تونه عکس باشه و یا هر چیز دیگه ای؛ دقیقا شبیه ژوپیتر پایتون این پروژه اوپن سورس یه بلاک ادیتوره که می‌تونید توی سایتتون اضافش کنید و در نهایت یه خروجی JSON بهتون می‌ده که قابل استفاده توی هر جاییه editorjs.io @Linuxor

Linuxor ?
26 103
این ابزار گرافیکی مدل‌های شبکه عصبی مثل ONNX، TensorFlow Lite و PyTorch رو به صورت تصویری و گراف نشون می‌ده. می‌تونی لایه ها
این ابزار گرافیکی مدل‌های شبکه عصبی مثل ONNX، TensorFlow Lite و PyTorch رو به صورت تصویری و گراف نشون می‌ده. می‌تونی لایه ها و پارامتر هارو دقیق برسی کنی. نسخه وب هم داره ولی از اینجا روی سیستم خودتون نصبش کنید راحت ترید : github.com/lutzroeder/netron @Linuxor

Linuxor ?
26 103
ابزار Emscripten این امکان رو می‌ده که اپ‌های ++C/C‌ رو برای وب کامپایل کنی، بدون اینکه دوباره از صفر بنویسی. این یعنی یه ابزار مثل ffmpeg، یه ماشین حساب علمی یا یه انجین پردازش تصویر رو بیاری توی مرورگر اجرا کنی، هم تو iOS هم Android هم دسکتاپ. برای تیم‌هایی که نمی‌خوان سه بار یه چیزو بسازن، این ریپو یه صرفه‌جویی جدی تو زمانه. emscripten.org @Linuxor

Linuxor ?
26 103
پلیر یوتیوب توی سایتش رو دیدین چقدر امکانات داره ؟ اومدن و یکی شبیهش رو ساختن حتی امکانات بیشتری هم بهتون می‌ده، بجای استفاده
پلیر یوتیوب توی سایتش رو دیدین چقدر امکانات داره ؟ اومدن و یکی شبیهش رو ساختن حتی امکانات بیشتری هم بهتون می‌ده، بجای استفاده از پلیر دیفالت از این پلیر توی سایت هاتون استفاده کنید : github.com/sampotts/plyr @Linuxor

Linuxor ?
26 103
واسه کد زدن گل‌گاو زبون 100 هیچ قهوه رو می‌زنه، اعصاب و خواب رو تنظیم می‌کنه فرداش هم دیگه بی انرژی نیستی که قهوه بخوری! فقط یه مشکلی که داره اینه مصرف هر روزش ضرر داره ولی امتحانش برای چند روز جالبه :) البته مثل قهوه انرژی خاصی بهت نمی‌ده حتی تمرکزت هم زیاد نمی‌کنه ولی اعصابتو آروم می‌کنه یه باگ که شیش ماه علافت کرده رو یه بار دیگه می‌ری روش try می‌کنی؛ بعضی مواقع که مشکلات زیاد می‌شن بخصوص الان که مشکل و اعصاب خوردی اینترنت هست خیلی جوابه ! @Linuxor