fa
Feedback
-تنش

-تنش

رفتن به کانال در Telegram

﷽‌‌ ‌ • پایگاه حفظ و نشر آثارِ یک دائم‌ السفر حرم تا بلادکفر ••• مداحی‌های تنش t.me/taneshm ••• نا_شناس t.me/BChatPlusBot?start=taneshs

نمایش بیشتر
479
مشترکین
+124 ساعت
+37 روز
+430 روز
آرشیو پست ها
🔻روز عاشورا، روز عزا باشد و پِیِ کاری دگر رفتن نشاید شیخ صدوق به دو سند معتبر از امام‌ رضا (الامام الرئوف الذی هیّج احزان یوم الطفوف) نقل می‌کند: هر که در روز عاشورا به‌دنبال برآوردن نیازهای زندگی‌اش نرود، خداوند نیازهای دنیا و آخرتش را برآورده می‌کند. هر که روز عاشورا اندوهگین و مصیبت‌زده و گریان باشد، روز قیامت روز شادی او خواهد بود. 📚امالی،ص۱۲۹/عیون،ج۱،ص۲۹۸/علل،ج۱،ص۲۲۷ ┏━━━━🏴 @tavanerejal ┗━━━━🏴

بنظرم هیئت‌هایی که با نظم و دیسیپلین هستند و خدّام محترمی دارند، خدمت عظیمی به دستگاه سیدالشهدا می‌کنند.

photo content

الان در توئیتر بحث این نیست که دروغ گفته، بحث اینه که چرا گفته. زیباست :)
الان در توئیتر بحث این نیست که دروغ گفته، بحث اینه که چرا گفته. زیباست :)

_

ایشون ذکر کرد که رهبری گفتن اصلا نباید در مورد هسته‌ای صحبت بشه در اسلام‌آباد و بعدش هم گفتند خلاف حرف من و مشروعیت مذاکره عمل کردین! پ.ن: چند شب پیش، رئیس هیئت مذاکره‌کننده ایرانی گفتند که مگه میشه به طرف مقابل بگی درباره هسته‌ای حرف نزن؟ ای حق اویه.

نبویان تو شبکه خبر داشت مکاتبات رهبری رو می‌خوند که یهو برنامه رفت برای انتراکت و هنوز برنگشته :)

نوبیان شبکه خبر داشت مکاتبات رهبری رو می‌خوند که یهو برنامه رفت برای انتراکت و هنوز برنگشته :)

300.pdf4.45 KB

رهبر انقلاب امام مجتبی خامنه‌ای، با عبارت:
ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز
خودشون رو درکنار ما تندروها و مردم مبعوث شده قرار دادند و از مسئولین موافق توافق با آمریکا جدا کردند.

خب فهمیدیم که تنها نماینده رهبری در شعام، هم‌چنان نزدیک‌ترین تفکر و نظر رو به ولی‌فقیه داره. هشتگ: سربازِ[واقعی]آقا.
خب فهمیدیم که تنها نماینده رهبری در شعام، هم‌چنان نزدیک‌ترین تفکر و نظر رو به ولی‌فقیه داره. هشتگ: سربازِ[واقعی]آقا.

از خوبی‌های اسپانیا و زیبایی‌های زبان اسپانیایی:

حداقل کسی به نوحه‌های یزدی بگه گروه سرود که خودش هیئت‌هایی که اشبه به کنسرت‌های سبک راک برگزار می‌شوند را شرکت نکند.

صحبت‌های آقای قالیباف انصافل خوب بود، ای کاش همون شب اول بجای عراقچی، می‌اومد و صحبت می‌کرد.

photo content

البته درست‌ترش اینه که مثل کفترهای گشنه در حرم... چون چای‌خانه به چای‌خانه دنبال چیز خوردنی می‌گردم.

ساعت ۵صبح با یک استادی در حرم قرار داشتم که براشون مشکلی پیش اومد و نتونستن بیان. حالا منی که نیم‌ساعت زودتر اومده بودم که اول زیارت کنم و بعد جلسه داشته باشم و اینکه زودتر از ۷ کسی نیست که در خونه رو برام باز کنه، شدم همچون کبوترهای پلاس در حرم.

بعدم نشستم هیئت‌های فاخرِ سخنران‌محور رو گلچین کردم. فکر کنم باید کم‌کم به بزرگ‌سالی سلام‌ کنم دیگه.

هرسال اگه این وضعیت مکانی در تهران رو داشتم، دهه اول رو با کله می‌رفتم تهران که صبح تا شب هیئت‌های محبوبم رو برم. ولی خب حالا چی؟ دارم زور می‌زنم که کلاس‌ها رو بپیچونم تا محرم رو با محبوبم تو هیئت‌های مشهد باشم.

روزگار تو با ما چه کردی...💔