es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 829 suscriptores, ocupando la posición 7 634 en la categoría Criptomonedas y el puesto 22 026 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 829 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -16, y en las últimas 24 horas de 2, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 43.79%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 29.79% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 476 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 405 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 100.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 829
Suscriptores
+224 horas
-257 días
-1630 días
Archivo de publicaciones
دلار تتر 48,750

آلتکوین ها امروز 15-20٪ به طور میانگین ریختند و دامیننس بالاخره یه تکونی به خودش داد. ببینیم کندل روزانه چطور بسته میشه و آیا
آلتکوین ها امروز 15-20٪ به طور میانگین ریختند و دامیننس بالاخره یه تکونی به خودش داد. ببینیم کندل روزانه چطور بسته میشه و آیا ناحیه مقاومتی قرمز شکسته میشه یا نه... در صورت تثبیت شکست فعلا از آلتکوین پارتی خبری نیست!

دلار نقدی ۴۹۷۵۰ دلار تتر ۵۰۵۰۰

آربیتروم هنوز نتونسته زیر حمایت ۱.۰۸ کندل ببنده ولی شدوهای زیادی برای جمع کردن نقدینگی زیر این ناحیه انداخته! اگر ترند سبز بش
آربیتروم هنوز نتونسته زیر حمایت ۱.۰۸ کندل ببنده ولی شدوهای زیادی برای جمع کردن نقدینگی زیر این ناحیه انداخته! اگر ترند سبز بشکنه، میشه به رشدش امیدوار شد! #ARB @amircryptothoughts

هنوز ادامه داره! JUST IN: 🇺🇸 SEC seeks restraining order to freeze Binance US assets.

🆕هدف نهایی آمریکا برای اینهمه بگیر و ببند کربپتو همینه! «نیازی به ارزهای دیجیتال جدید نداریم» توسعه کریپتو و پیشرفتش باید متوقف بشه، پول بیشتر از این وارد این صنعت نشه و همون دلار گوگولی خودمون برامون فرمانروایی کنه! پ.ن: وقتشه چین عزیزمون بعد از دوسال دوباره بیاد و منجی دنیای کریپتو بشه! https://fxtwitter.com/coindesk/status/1666089963623165954?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

Yadam Nayad.mp36.90 MB

این روزا مارکت به خسته کننده‌ترین شکل ممکن پیش میره… بعد از کندل های سبز و رشد عجیب و غریب مارس و آپریل، این اصلاح زمانی قابل انتظار بود. صبر میکنیم تا از رِنج خارج بشه…

اپل ویژن پرو معرفی شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار. بولران بعدی اپل رو از همیشه به دنیای کریپتوکارنسی نردیکتر میبینم… پ.ن: اثراتش سریع
اپل ویژن پرو معرفی شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار. بولران بعدی اپل رو از همیشه به دنیای کریپتوکارنسی نردیکتر میبینم… پ.ن: اثراتش سریع نیست، اما طولانی مدت و ماندگاره…

ببینیم واکنش قیمت به همگرایی کف کانال و ناحیه حمایتی 24-25 چی میشه…
ببینیم واکنش قیمت به همگرایی کف کانال و ناحیه حمایتی 24-25 چی میشه…

BNB -9%
BNB -9%

فاد به سراغ بایننس هم اومد! ا SEC علیه بایننس اعلام شکایت کرد! BREAKING: 🇺🇸 SEC sues Binance and CEO Changpeng Zhao, citing US securities law violations.

امروز توسط بایدن تصویب و اجرایی شد!

دلار تتر ۵۱۵۰۰ اگر بتونه حمایت ۵۰ هزار تومان رو بشکنه، محدوده ۴۷ و ۴۵ در دسترسه. همچنان با توجه به اوضاع بنظرم هر پایینی فرصت خریده!

مثلتی که در رنج زدن دامیننس و در ناحیه عرضه تشکیل شده بود فعلا از پایین بریک کرده. ببینیم هنوز میخواد رنج بزنه یا ریزشش ادامه
مثلتی که در رنج زدن دامیننس و در ناحیه عرضه تشکیل شده بود فعلا از پایین بریک کرده. ببینیم هنوز میخواد رنج بزنه یا ریزشش ادامه دار خواهد بود…

🚨شایعاتی پخش شده که احتمال داره صرافی Gate ورشکسته شده باشه. طی ۲۴ ساعت اخیر بیشتر از ۱۰٪ نقدینگی رزرو این صرافی ازش خارج شده! New Crypto FUD?! https://t.me/icodrops/13776 @amircryptothoughts

رییس سازمان مالیاتی: کسب درآمد از رمز ارزها مالیات دارد 🔹 هادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری اعلام ک
رییس سازمان مالیاتی: کسب درآمد از رمز ارزها مالیات دارد 🔹 هادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری اعلام کرد که به موجب قانون جدید سفته‌بازی، کسب درآمد از طریق رمز ارز مالیات دارد و اگر این سازمان چنین درآمدی را شناسایی کند، حتما از آن فرد مالیات اخذ خواهد کرد. سبحانیان اضافه کرده که قرار است نیمی از بودجه جاری کشور از محل مالیات‌ها تامین شود. مطالعه کامل در لینک زیر: 🔗 https://mihanblockchain.com/cryptocurrency-profits-are-taxed-if-recognized/@mihanblockchain

📌توضیحات پایه در مورد اینسکریپشن/ اردینال‌ها/توکن‌های BRC20: - شبکه بیتکوین مثل شبکه اتریوم یا خیلی شبکه های دیگه قابلیت smart contract نداره. به همین دلیل نمیشه روی این شبکه توکن اضافه کرد. حدود ۲-۳ ماه پیش چند نفر از برنامه نویسها سیستمی رو ابداع کردند که بجای ساخت توکن بر بستر قرارداد هوشمند، مشخصات توکن رو به وسیله utxo تراکنشها روی ساتوشی‌های موجود در ولت بیتکوین حک(inscribe) میکنند. این تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت هست و این روزها میشه توکن، nft، دامنه .sats و بقیه پسوندها و خیلی چیزهای دیگه رو اینسکرایب کرد. اما مفهوم قضیه همچنان ثابته و تغییر نکرده. - به NFT های اینسکرایب شده روی شبکه بیتکوین اردینال Ordinals گفته میشه. - بعد از اومدن استاندارد BRC20 باقی شبکه ها هم کپی کردند و استاندارهای مشابه رو برای خودشون به وجود اوردند. مثل LTC20 DRC20 البته اقبال چندانی براشون نبود. - استانداردهای مشابه دیگه هم در کنار BRC20 ولی با راهکار و شکل متفاوت روی شبکه بیتکوین هم به وجود اومد.مثل: SRC20 XRC20 برای اینکه در جریان این تکنولوژی، اخبارش و فرصتهاش قرار بگیرید باید در کامیونیتیش فعال باشید. پ.ن: اگر ریسک پذیر نیستید و ترجیح میدید رفتارتون در دنیای کریپتو محتاطانه و کم ریسک باشه، پس فعلا وارد شدن به این حیطه براتون زوده…