ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 820 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 605 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 21 973 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 820 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 21، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 41، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 44.02‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 29.35‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 528 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 353 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 94.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 820
المشتركون
+4124 ساعات
+137 أيام
+2130 أيام
أرشيف المشاركات
دلار تتر 48,750

آلتکوین ها امروز 15-20٪ به طور میانگین ریختند و دامیننس بالاخره یه تکونی به خودش داد. ببینیم کندل روزانه چطور بسته میشه و آیا
آلتکوین ها امروز 15-20٪ به طور میانگین ریختند و دامیننس بالاخره یه تکونی به خودش داد. ببینیم کندل روزانه چطور بسته میشه و آیا ناحیه مقاومتی قرمز شکسته میشه یا نه... در صورت تثبیت شکست فعلا از آلتکوین پارتی خبری نیست!

دلار نقدی ۴۹۷۵۰ دلار تتر ۵۰۵۰۰

آربیتروم هنوز نتونسته زیر حمایت ۱.۰۸ کندل ببنده ولی شدوهای زیادی برای جمع کردن نقدینگی زیر این ناحیه انداخته! اگر ترند سبز بش
آربیتروم هنوز نتونسته زیر حمایت ۱.۰۸ کندل ببنده ولی شدوهای زیادی برای جمع کردن نقدینگی زیر این ناحیه انداخته! اگر ترند سبز بشکنه، میشه به رشدش امیدوار شد! #ARB @amircryptothoughts

هنوز ادامه داره! JUST IN: 🇺🇸 SEC seeks restraining order to freeze Binance US assets.

🆕هدف نهایی آمریکا برای اینهمه بگیر و ببند کربپتو همینه! «نیازی به ارزهای دیجیتال جدید نداریم» توسعه کریپتو و پیشرفتش باید متوقف بشه، پول بیشتر از این وارد این صنعت نشه و همون دلار گوگولی خودمون برامون فرمانروایی کنه! پ.ن: وقتشه چین عزیزمون بعد از دوسال دوباره بیاد و منجی دنیای کریپتو بشه! https://fxtwitter.com/coindesk/status/1666089963623165954?s=46&t=7wc0pgp3slfH2VhXvYRuzw

Yadam Nayad.mp36.90 MB

این روزا مارکت به خسته کننده‌ترین شکل ممکن پیش میره… بعد از کندل های سبز و رشد عجیب و غریب مارس و آپریل، این اصلاح زمانی قابل انتظار بود. صبر میکنیم تا از رِنج خارج بشه…

اپل ویژن پرو معرفی شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار. بولران بعدی اپل رو از همیشه به دنیای کریپتوکارنسی نردیکتر میبینم… پ.ن: اثراتش سریع
اپل ویژن پرو معرفی شد. با قیمت ۳۵۰۰ دلار. بولران بعدی اپل رو از همیشه به دنیای کریپتوکارنسی نردیکتر میبینم… پ.ن: اثراتش سریع نیست، اما طولانی مدت و ماندگاره…

ببینیم واکنش قیمت به همگرایی کف کانال و ناحیه حمایتی 24-25 چی میشه…
ببینیم واکنش قیمت به همگرایی کف کانال و ناحیه حمایتی 24-25 چی میشه…

BNB -9%
BNB -9%

فاد به سراغ بایننس هم اومد! ا SEC علیه بایننس اعلام شکایت کرد! BREAKING: 🇺🇸 SEC sues Binance and CEO Changpeng Zhao, citing US securities law violations.

امروز توسط بایدن تصویب و اجرایی شد!

دلار تتر ۵۱۵۰۰ اگر بتونه حمایت ۵۰ هزار تومان رو بشکنه، محدوده ۴۷ و ۴۵ در دسترسه. همچنان با توجه به اوضاع بنظرم هر پایینی فرصت خریده!

مثلتی که در رنج زدن دامیننس و در ناحیه عرضه تشکیل شده بود فعلا از پایین بریک کرده. ببینیم هنوز میخواد رنج بزنه یا ریزشش ادامه
مثلتی که در رنج زدن دامیننس و در ناحیه عرضه تشکیل شده بود فعلا از پایین بریک کرده. ببینیم هنوز میخواد رنج بزنه یا ریزشش ادامه دار خواهد بود…

🚨شایعاتی پخش شده که احتمال داره صرافی Gate ورشکسته شده باشه. طی ۲۴ ساعت اخیر بیشتر از ۱۰٪ نقدینگی رزرو این صرافی ازش خارج شده! New Crypto FUD?! https://t.me/icodrops/13776 @amircryptothoughts

رییس سازمان مالیاتی: کسب درآمد از رمز ارزها مالیات دارد 🔹 هادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری اعلام ک
رییس سازمان مالیاتی: کسب درآمد از رمز ارزها مالیات دارد 🔹 هادی سبحانیان، رییس کل سازمان امور مالیاتی در یک نشست خبری اعلام کرد که به موجب قانون جدید سفته‌بازی، کسب درآمد از طریق رمز ارز مالیات دارد و اگر این سازمان چنین درآمدی را شناسایی کند، حتما از آن فرد مالیات اخذ خواهد کرد. سبحانیان اضافه کرده که قرار است نیمی از بودجه جاری کشور از محل مالیات‌ها تامین شود. مطالعه کامل در لینک زیر: 🔗 https://mihanblockchain.com/cryptocurrency-profits-are-taxed-if-recognized/@mihanblockchain

📌توضیحات پایه در مورد اینسکریپشن/ اردینال‌ها/توکن‌های BRC20: - شبکه بیتکوین مثل شبکه اتریوم یا خیلی شبکه های دیگه قابلیت smart contract نداره. به همین دلیل نمیشه روی این شبکه توکن اضافه کرد. حدود ۲-۳ ماه پیش چند نفر از برنامه نویسها سیستمی رو ابداع کردند که بجای ساخت توکن بر بستر قرارداد هوشمند، مشخصات توکن رو به وسیله utxo تراکنشها روی ساتوشی‌های موجود در ولت بیتکوین حک(inscribe) میکنند. این تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت هست و این روزها میشه توکن، nft، دامنه .sats و بقیه پسوندها و خیلی چیزهای دیگه رو اینسکرایب کرد. اما مفهوم قضیه همچنان ثابته و تغییر نکرده. - به NFT های اینسکرایب شده روی شبکه بیتکوین اردینال Ordinals گفته میشه. - بعد از اومدن استاندارد BRC20 باقی شبکه ها هم کپی کردند و استاندارهای مشابه رو برای خودشون به وجود اوردند. مثل LTC20 DRC20 البته اقبال چندانی براشون نبود. - استانداردهای مشابه دیگه هم در کنار BRC20 ولی با راهکار و شکل متفاوت روی شبکه بیتکوین هم به وجود اومد.مثل: SRC20 XRC20 برای اینکه در جریان این تکنولوژی، اخبارش و فرصتهاش قرار بگیرید باید در کامیونیتیش فعال باشید. پ.ن: اگر ریسک پذیر نیستید و ترجیح میدید رفتارتون در دنیای کریپتو محتاطانه و کم ریسک باشه، پس فعلا وارد شدن به این حیطه براتون زوده…