fa
Feedback
🦋NadiaDibaj🦋

🦋NadiaDibaj🦋

رفتن به کانال در Telegram

💠I draw! 🔹درمورد من و کانال: https://t.me/nadia_dibaj/7197 🔹کانال "بله": https://ble.ir/nadia_dibaj 🔹حمایت از کمیکمdonate) ToT) : https://hamibash.com/NADIADIBAJ 🚫No NFT, AI or AI training!

نمایش بیشتر
3 400
مشترکین
+3224 ساعت
+517 روز
+23030 روز
آرشیو پست ها
عزیزان لطفا به اکانت @harfbemanbot پیام ناشناس ندین. نمیتونم همونجا پاسخ بدم. پیام های کانال بازه میتونید همینجا کامنت بدین بهم. یا از بات های دیگه استفاده کنید❤️

🌸در دست ساخت #AFolkOfTheAir #TheCruelPrince
🌸در دست ساخت #AFolkOfTheAir #TheCruelPrince

🌸 سلام! یه خبر خوب براتون دارم ✨ من و چندتا از دوستای هنرمندم یه کانال ساختیم که توش قراره آموزش‌ها، رفرنس‌ها و منابع مفید ه
🌸 سلام! یه خبر خوب براتون دارم ✨ من و چندتا از دوستای هنرمندم یه کانال ساختیم که توش قراره آموزش‌ها، رفرنس‌ها و منابع مفید هنری رو باهاتون به اشتراک بذاریم (و کلی چیزای دیگه 😎) از این به بعد، نکات مطالعاتی، تمرین‌ها و مطالب کاربردی رو اونجا می‌ذاریم. اگه به هنر علاقه دارین، خوشحال می‌شیم به استودیو هنیان سر بزنین و اگه دوست داشتین برای دوستانتون هم بفرستین 🔥 ╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴˚ ╴╴ 🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨 🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨 🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨

Repost from Hebe Sugar 🎨
جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی. #kaveh #wip #genshin #بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی @hebesugargallery
جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی. #kaveh #wip #genshin #بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی @hebesugargallery

Commission Sheet نکات: ✨هر سفارشی حدوداً 2 هفته زمان می‌بره. ✨نیمی از مبلغ کامیشن بعد از تایید اسکچ اولیه توسط مشتری و باقی م
+2
Commission Sheet نکات: ✨هر سفارشی حدوداً 2 هفته زمان می‌بره. ✨نیمی از مبلغ کامیشن بعد از تایید اسکچ اولیه توسط مشتری و باقی مبلغ بعداز ارسال فایل و اسپیدپینت(در صورت درخواست) پرداخت می‌شه. ✨تغییرات و اصلاحات کُلی فقط در مرحله اسکچ و لاین‌آرت انجام می‌شه، وقتی شروع به رندر یا سایه‌زدن کردم دیگه پوز یا حالتی رو تغییر نمی‌دم. ✨هر کارکتر اضافی که توی سفارشتون باشه 50 درصد به قیمتش اضافه می‌شه؛ اگه مسکات، چیبی یا pet هم داشته باشن 100 ت اضافه می‌شه. ✨نمونه آرت‌های چیبی و nsfw توی پی‌دی‌اف هستن. ✨سفارش کارکتر شیت هم می‌گیرم برای ثبت سفارش بیاید پیویم🫶🏻

Repost from Shiny.Meteorite
شب بخیر
شب بخیر

Repost from Hebe Sugar 🎨
جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی. #kaveh #wip #genshin #بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی @hebesugargallery
جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی. #kaveh #wip #genshin #بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی @hebesugargallery

Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
From Hawkins to my artwork⋆°☎️📺🔦°⋆
+1
From Hawkins to my artwork⋆°☎️📺🔦°⋆

Sylva(left) Amara(right) I LOVE COUNTERALTO LADIES!!!!!!
+3
Sylva(left) Amara(right) I LOVE COUNTERALTO LADIES!!!!!!

#wip
#wip

Repost from ✨Lulusamaa✨
پریشب اینارو تو خوابم دیدم؟؟💀 همه رو برق می‌گیره منو غازماری ( مارغازی؟) ادیت: اسمش شد مُرغازی ✅
پریشب اینارو تو خوابم دیدم؟؟💀 همه رو برق می‌گیره منو غازماری ( مارغازی؟) ادیت: اسمش شد مُرغازی ✅

Repost from NAMANAMA ART ✨
نزدیک پایان ترم هامه برای همین کم کارم ولی یک کار سریع ۴ ساعته ببینید باورم نمیشه انقدر سریع! فقط چون از چندتا ترفند رندر جدی
نزدیک پایان ترم هامه برای همین کم کارم ولی یک کار سریع ۴ ساعته ببینید باورم نمیشه انقدر سریع!
فقط چون از چندتا ترفند رندر جدید استفاده کردم

VEXANA ✨🍎 Mobile Legends Bang Bang اولین کار پرسپکتیو و پرجزییات ک زدم... 😭🤣 اینم به مناسبت اینکه همین اسکین رو تو گیم گرف
+1
VEXANA ✨🍎 Mobile Legends Bang Bang اولین کار پرسپکتیو و پرجزییات ک زدم... 😭🤣 اینم به مناسبت اینکه همین اسکین رو تو گیم گرفتم نشستم کشیدم 😊✨ همین بهم انگیزه داد. #nakhashime #fanartiam 📢 @elikartdailym 📖 @elikart2310 👤 @Elikart_2310

حدس بزنین کی داره یه ترند قدیمی رو تازه میکشه
+1
حدس بزنین کی داره یه ترند قدیمی رو تازه میکشه

Repost from N/a
#drawing #digitalpaint #characterdesign #concept
#drawing #digitalpaint #characterdesign #concept

Repost from Hebe Sugar 🎨
“May you keep shining Columbina. This is who you are.” The Knave #columbina #genshin #fanarts #illustrations @hebesugargaller
“May you keep shining Columbina. This is who you are.” The Knave #columbina #genshin #fanarts #illustrations @hebesugargallery

𝔖𝔬𝔫 𝔬𝔣 𝔊𝔬𝔡 DTYIS ❦ κάλαμον συντετριμμένον οὐ κατεάξει, καὶ λίνον τυφόμενον οὐ σβέσει, ἕως ἂν ἐκβάλῃ εἰς νῖκος τὴν κρί
+1
𝔖𝔬𝔫 𝔬𝔣 𝔊𝔬𝔡 DTYIS ❦
κάλαμον συντετριμμένον οὐ κατεάξει, καὶ λίνον τυφόμενον οὐ σβέσει, ἕως ἂν ἐκβάλῃ εἰς νῖκος τὴν κρίσιν. — Κατὰ Ματθαῖον ιβ´:κ´ (According to Matthew 12:20)

میخواستم ماژیک اکرولیک هام رو امتحان کنم و یه اتود بزنم از دختر و پسر عزیزم بنظر خودم از نزدیک زنده تر و قشنگتره کم کم بقیه ک
+2
میخواستم ماژیک اکرولیک هام رو امتحان کنم و یه اتود بزنم از دختر و پسر عزیزم بنظر خودم از نزدیک زنده تر و قشنگتره کم کم بقیه کارهایی که توی این مدت توی اسکچ بوکم کشیدم رو میذارم🤝🏻 عادت پست گذاشتن از سرم افتاده بود یکم باید بگذره تا باز عادت کنم

Repost from *Akai*art*
photo content