🦋NadiaDibaj🦋
Открыть в Telegram
💠I draw! 🔹درمورد من و کانال: https://t.me/nadia_dibaj/7197 🔹کانال "بله": https://ble.ir/nadia_dibaj 🔹حمایت از کمیکمdonate) ToT) : https://hamibash.com/NADIADIBAJ 🚫No NFT, AI or AI training!
Больше3 400
Подписчики
+3224 часа
+517 дней
+23030 день
Архив постов
3 403
عزیزان لطفا به اکانت @harfbemanbot پیام ناشناس ندین. نمیتونم همونجا پاسخ بدم.
پیام های کانال بازه میتونید همینجا کامنت بدین بهم. یا از بات های دیگه استفاده کنید❤️
3 403
🌸 سلام! یه خبر خوب براتون دارم ✨
من و چندتا از دوستای هنرمندم یه کانال ساختیم که توش قراره آموزشها، رفرنسها و منابع مفید هنری رو باهاتون به اشتراک بذاریم (و کلی چیزای دیگه 😎)
از این به بعد، نکات مطالعاتی، تمرینها و مطالب کاربردی رو اونجا میذاریم.
اگه به هنر علاقه دارین، خوشحال میشیم به استودیو هنیان سر بزنین و اگه دوست داشتین برای دوستانتون هم بفرستین 🔥
╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴˚ ╴╴
🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨
🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨
🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨
3 403
Repost from Hebe Sugar 🎨
جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی.
#kaveh
#wip
#genshin
#بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی
@hebesugargallery
3 403
Repost from ✧Tales of Tata✧
+2
Commission Sheet
نکات:
✨هر سفارشی حدوداً 2 هفته زمان میبره.
✨نیمی از مبلغ کامیشن بعد از تایید اسکچ اولیه توسط مشتری و باقی مبلغ بعداز ارسال فایل و اسپیدپینت(در صورت درخواست) پرداخت میشه.
✨تغییرات و اصلاحات کُلی فقط در مرحله اسکچ و لاینآرت انجام میشه، وقتی شروع به رندر یا سایهزدن کردم دیگه پوز یا حالتی رو تغییر نمیدم.
✨هر کارکتر اضافی که توی سفارشتون باشه 50 درصد به قیمتش اضافه میشه؛ اگه مسکات، چیبی یا pet هم داشته باشن 100 ت اضافه میشه.
✨نمونه آرتهای چیبی و nsfw توی پیدیاف هستن.
✨سفارش کارکتر شیت هم میگیرم
برای ثبت سفارش بیاید پیویم🫶🏻
3 403
Repost from Hebe Sugar 🎨
جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی.
#kaveh
#wip
#genshin
#بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی
@hebesugargallery
3 403
Repost from ✨Lulusamaa✨
پریشب اینارو تو خوابم دیدم؟؟💀 همه رو برق میگیره منو غازماری ( مارغازی؟)
ادیت: اسمش شد مُرغازی ✅
3 403
Repost from NAMANAMA ART ✨
نزدیک پایان ترم هامه برای همین کم کارم
ولی یک کار سریع ۴ ساعته ببینید
باورم نمیشه انقدر سریع!
فقط چون از چندتا ترفند رندر جدید استفاده کردم
3 403
Repost from .⁺‧₊❘༻ Eli Daily ༺❘₊‧⁺˖
+1
VEXANA ✨🍎 Mobile Legends Bang Bang
اولین کار پرسپکتیو و پرجزییات ک زدم... 😭🤣
اینم به مناسبت اینکه همین اسکین رو تو گیم گرفتم نشستم کشیدم 😊✨
همین بهم انگیزه داد.
#nakhashime #fanartiam
📢 @elikartdailym
📖 @elikart2310
👤 @Elikart_2310
3 403
Repost from Hebe Sugar 🎨
“May you keep shining Columbina. This is who you are.”
The Knave
#columbina
#genshin
#fanarts
#illustrations
@hebesugargallery
3 403
Repost from بیمارستان دکی تیرد
+1
𝔖𝔬𝔫 𝔬𝔣 𝔊𝔬𝔡 DTYIS
❦
κάλαμον συντετριμμένον οὐ κατεάξει, καὶ λίνον τυφόμενον οὐ σβέσει, ἕως ἂν ἐκβάλῃ εἰς νῖκος τὴν κρίσιν. — Κατὰ Ματθαῖον ιβ´:κ´ (According to Matthew 12:20)❦
3 403
Repost from Simsim's room 🌱~
+2
میخواستم ماژیک اکرولیک هام رو امتحان کنم و یه اتود بزنم از دختر و پسر عزیزم
بنظر خودم از نزدیک زنده تر و قشنگتره
کم کم بقیه کارهایی که توی این مدت توی اسکچ بوکم کشیدم رو میذارم🤝🏻
عادت پست گذاشتن از سرم افتاده بود یکم باید بگذره تا باز عادت کنم
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
