🦋NadiaDibaj🦋
رفتن به کانال در Telegram
💠I draw! 🔹درمورد من و کانال: https://t.me/nadia_dibaj/7197 🔹کانال "بله": https://ble.ir/nadia_dibaj 🔹حمایت از کمیکمdonate) ToT) : https://hamibash.com/NADIADIBAJ 🚫No NFT, AI or AI training!
نمایش بیشتر3 403
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+607 روز
+23530 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
ابر برچسبها
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+282
در 42 کانالها
مه '26
+34
در 5 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+10
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '26
+7
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+30
در 12 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+13
در 4 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+115
در 45 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+93
در 23 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+69
در 32 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+99
در 31 کانالها
Get PRO
اوت '25
+160
در 37 کانالها
Get PRO
ژوئیه '25
+211
در 65 کانالها
Get PRO
ژوئن '25
+285
در 62 کانالها
Get PRO
مه '25
+203
در 50 کانالها
Get PRO
آوریل '25
+67
در 19 کانالها
Get PRO
مارس '25
+62
در 24 کانالها
Get PRO
فوریه '25
+101
در 31 کانالها
Get PRO
ژانویه '25
+96
در 25 کانالها
Get PRO
دسامبر '24
+114
در 34 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+165
در 25 کانالها
Get PRO
اکتبر '24
+155
در 32 کانالها
Get PRO
سپتامبر '24
+167
در 57 کانالها
Get PRO
اوت '24
+249
در 81 کانالها
Get PRO
ژوئیه '24
+532
در 122 کانالها
Get PRO
ژوئن '24
+588
در 77 کانالها
Get PRO
مه '24
+186
در 20 کانالها
Get PRO
آوریل '24
+32
در 3 کانالها
Get PRO
مارس '24
+42
در 9 کانالها
Get PRO
فوریه '24
+74
در 12 کانالها
Get PRO
ژانویه '24
+155
در 19 کانالها
Get PRO
دسامبر '23
+107
در 24 کانالها
Get PRO
نوامبر '23
+85
در 9 کانالها
Get PRO
اکتبر '23
+72
در 4 کانالها
Get PRO
سپتامبر '23
+499
در 0 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 27 ژوئن | +3 | |||
| 26 ژوئن | +9 | |||
| 25 ژوئن | +32 | |||
| 24 ژوئن | +4 | |||
| 23 ژوئن | +6 | |||
| 22 ژوئن | +13 | |||
| 21 ژوئن | +1 | |||
| 20 ژوئن | +4 | |||
| 19 ژوئن | +3 | |||
| 18 ژوئن | +1 | |||
| 17 ژوئن | +8 | |||
| 16 ژوئن | +8 | |||
| 15 ژوئن | +7 | |||
| 14 ژوئن | +7 | |||
| 13 ژوئن | +2 | |||
| 12 ژوئن | +20 | |||
| 11 ژوئن | +5 | |||
| 10 ژوئن | +12 | |||
| 09 ژوئن | +7 | |||
| 08 ژوئن | +6 | |||
| 07 ژوئن | +6 | |||
| 06 ژوئن | +12 | |||
| 05 ژوئن | +27 | |||
| 04 ژوئن | +36 | |||
| 03 ژوئن | +38 | |||
| 02 ژوئن | +2 | |||
| 01 ژوئن | +3 |
پستهای کانال
#پیام_ناشناس
*ناشناس نیست البته تگشو میزارم گم نشه🤣
سلامم نادیا جان میشه تعریفت از آرت بلاک رو برام بفرستی؟سلام عزیزم❤️ آرت بلاک زمانیه که شما قدرت خلاقیت، الهام و حس کار کردن و خلق اثر رو از دست میدین. تاحالا شده بخواین کار بکشین ولی دستتون انگار کار نمیکنه؟ و هرچی هم زور میزنید انگار توانایی های هنریتونو از دست دادین؟ به اصطلاح حسش نمیاد! به این مسئله میگن Art block. مشابه تصویری writer's block هست. اگر تازه کار باشین این موضوع خیلی میتونه جلوی کار کردنتونو بگیره و کلا یه تایمی نتونید دست به قلم بشید. ولی خب اونایی که شغلشون هنره کم کم با این معقوله کنار میان و راه حل های دور زدنش رو پیدا میکنن. من خودم وقتی آرت بلاک هستم همچان باید به کار ادامه بدم، ولی خب سطح کارم از چیزی که واقعا هستم کمی افت پیدا میکنه. راه حل های مختلفی برای حل آرت بلاک وجود داره ولی برای هرکس ممکنه متفاوت باشه. قضیه اینه که ما برای انجام هر کاری نیاز داریم بدنمون هورمون شادی و انگیزه تولید کنه. داشتن دوپامین و سروتونین چیزیه که ادامه دادن رو ممکن میکنه و اگه کاملا از اینها خالی باشید نمیتونید کار کنید. باید ببینید چه عملی کمکتون میکنه. میتونه دیدن آثار مورد علاقه باشه، شاید گرم کردن دستتون با کارهای ساده ی مطالعاتی کمک کنه. موسیقی گوش دادن، تغییر مکان، خوردن خوشمزه جات، ورزش، دیدن فیلم انیمیشن یا بازی. ببینید چه روشی براتون جواب میده و همونو پیاده کنید. ممکن هم هست صرفا خسته باشید، پس استراحت فراموش نشه. حتما هم دقت کنید که Art block با Burnout فرق داره. برن اوت شدن، یک مشکل خیلی جدی تر فیزیکی و روحیه که باعث میشه تا مدت طولانی، به کل توانایی انجام کوچک ترین تسک هارو از دست بدین. این مورد خیلی بده، و خیلی وقتها به خاطر بیش از حد فشار اوردن فیزیکی و روانی به بدن به وجود میاد. منم تجربش کردم که نهایتا حس افسردگی رو طی چند سال داشتم و قدرت کار کردن رو از دست داده بودم. حتما در مورد راه های مراقبت از خودتون و اعصابتون تحقیق کنید چون حل کردنش به راحتی آرت بلاک نیست.❤️
| 2 | عزیزان لطفا به اکانت @harfbemanbot پیام ناشناس ندین. نمیتونم همونجا پاسخ بدم.
پیام های کانال بازه میتونید همینجا کامنت بدین بهم. یا از بات های دیگه استفاده کنید❤️ | 500 |
| 3 | 🌸در دست ساخت
#AFolkOfTheAir
#TheCruelPrince | 2 303 |
| 4 | 🌸 سلام! یه خبر خوب براتون دارم ✨
من و چندتا از دوستای هنرمندم یه کانال ساختیم که توش قراره آموزشها، رفرنسها و منابع مفید هنری رو باهاتون به اشتراک بذاریم (و کلی چیزای دیگه 😎)
از این به بعد، نکات مطالعاتی، تمرینها و مطالب کاربردی رو اونجا میذاریم.
اگه به هنر علاقه دارین، خوشحال میشیم به استودیو هنیان سر بزنین و اگه دوست داشتین برای دوستانتون هم بفرستین 🔥
╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴╴⊹˚ ╴╴╴╴˚ ╴╴
🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨
🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨
🎨استودیو هنیان(Haniyan_Studio)🎨 | 3 624 |
| 5 | جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی.
#kaveh
#wip
#genshin
#بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی
@hebesugargallery | 296 |
| 6 | Commission Sheet
نکات:
✨هر سفارشی حدوداً 2 هفته زمان میبره.
✨نیمی از مبلغ کامیشن بعد از تایید اسکچ اولیه توسط مشتری و باقی مبلغ بعداز ارسال فایل و اسپیدپینت(در صورت درخواست) پرداخت میشه.
✨تغییرات و اصلاحات کُلی فقط در مرحله اسکچ و لاینآرت انجام میشه، وقتی شروع به رندر یا سایهزدن کردم دیگه پوز یا حالتی رو تغییر نمیدم.
✨هر کارکتر اضافی که توی سفارشتون باشه 50 درصد به قیمتش اضافه میشه؛ اگه مسکات، چیبی یا pet هم داشته باشن 100 ت اضافه میشه.
✨نمونه آرتهای چیبی و nsfw توی پیدیاف هستن.
✨سفارش کارکتر شیت هم میگیرم
برای ثبت سفارش بیاید پیویم🫶🏻 | 232 |
| 7 | شب بخیر | 305 |
| 8 | جناب مهندس کاوه کشهرور. در حال مهندسی.
#kaveh
#wip
#genshin
#بدمستی_های_شبانه_و_خمار_صبحگاهی
@hebesugargallery | 1 |
| 9 | بدون متن... | 327 |
| 10 | From Hawkins to my artwork⋆°☎️📺🔦°⋆ | 390 |
| 11 | Sylva(left) Amara(right)
I LOVE COUNTERALTO LADIES!!!!!! | 359 |
| 12 | #wip | 404 |
| 13 | پریشب اینارو تو خوابم دیدم؟؟💀 همه رو برق میگیره منو غازماری ( مارغازی؟)
ادیت: اسمش شد مُرغازی ✅ | 292 |
| 14 | نزدیک پایان ترم هامه برای همین کم کارم
ولی یک کار سریع ۴ ساعته ببینید
باورم نمیشه انقدر سریع!
فقط چون از چندتا ترفند رندر جدید استفاده کردم | 287 |
| 15 | VEXANA ✨🍎 Mobile Legends Bang Bang
اولین کار پرسپکتیو و پرجزییات ک زدم... 😭🤣
اینم به مناسبت اینکه همین اسکین رو تو گیم گرفتم نشستم کشیدم 😊✨
همین بهم انگیزه داد.
#nakhashime #fanartiam
📢 @elikartdailym
📖 @elikart2310
👤 @Elikart_2310 | 262 |
| 16 | حدس بزنین کی داره یه ترند قدیمی رو تازه میکشه | 267 |
| 17 | #drawing
#digitalpaint
#characterdesign
#concept | 200 |
| 18 | “May you keep shining Columbina. This is who you are.”
The Knave
#columbina
#genshin
#fanarts
#illustrations
@hebesugargallery | 141 |
| 19 | 𝔖𝔬𝔫 𝔬𝔣 𝔊𝔬𝔡 DTYIS
❦
κάλαμον συντετριμμένον οὐ κατεάξει,
καὶ λίνον τυφόμενον οὐ σβέσει,
ἕως ἂν ἐκβάλῃ εἰς νῖκος τὴν κρίσιν.
— Κατὰ Ματθαῖον ιβ´:κ´
(According to Matthew 12:20)
❦ | 182 |
| 20 | میخواستم ماژیک اکرولیک هام رو امتحان کنم و یه اتود بزنم از دختر و پسر عزیزم
بنظر خودم از نزدیک زنده تر و قشنگتره
کم کم بقیه کارهایی که توی این مدت توی اسکچ بوکم کشیدم رو میذارم🤝🏻
عادت پست گذاشتن از سرم افتاده بود یکم باید بگذره تا باز عادت کنم | 591 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
