fa
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

رفتن به کانال در Telegram

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

نمایش بیشتر
8 586
مشترکین
+1124 ساعت
+1557 روز
+41730 روز
آرشیو پست ها
#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ تکیه سادات اخوی عزیزم... مأمنی برای بی‌ادا اشک ریختن برایش.
#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ تکیه سادات اخوی عزیزم... مأمنی برای بی‌ادا اشک ریختن برایش.

#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ خانه‌ی آرونی‌ها و مراسمات صبحش.✨
#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ خانه‌ی آرونی‌ها و مراسمات صبحش.✨

رفقا، چند تا از مراسمات سیدالشهداء در تهران که واقعا دل‌چسبن رو مثل هرساله معرفی می‌کنم براتون.✨

ما بر این دینیم که واجب است بر حسین (علیه‌السلام) گریه کردن. #شب_جمعه @ba_hossein_bash

Repost from N/a
ما بر این دینیم که واجب است بر حسین (علیه‌السلام) گریه کردن. #شب_جمعه @ba_hossein_bash

سومین محرمی که نیستید./
سومین محرمی که نیستید./

حسین جان، ما رو با دوری از خودت و حرمت امتحان نکن قربونت برم.

خوبه که قبل شروع محرم، #ادب_محرم رو گوش بدیم.✨

این چند روز چند خبر مرگ جوان یهویی شنیدم که زمزمه واقعیم فقط همینه که «اگرم اجل ندهد امان، به محرمت برسم حسین...»

‌ سلام دوستان این لینک مربوط به پایان نامه ی من هست ممنون میشم ترجیحا دانشجویان شهر تهران پر کنند ولی اگر الان دانشجو هم نیستید و در بازه 18 تا 35 سالگی به سر میبرید وقت بذارید و پرش کنید🙏🏻 کمتر از یک ربع ازتون زمان میگیره ولی کمک بزرگی برای من هست لطف می‌کنید اگر تو گروه های دانشجویی و دوستانتون هم بفرستید لینک رو💐 https://survey.porsline.ir/s/PZ1fh8Pi خیلی لطف میکنید اگه این لینک رو داخل کانالتون بذارید 🙏🏻🤍

کِی بینم دمی، شش‌گوشه تو را؟...

حسین جان، آبادش بکن، این ویرانه را از یادت مبر، این ویرانه را./

مهرت را به دل دارد این گدا./

ای عشق من ای، با من آشنا، آخر می‌کشدم، داغِ تو مرا...

از تو دِل نکنم، حسین... #شب_جمعه @ba_hossein_bash

#نبض_هفدهم 🟥#اورژانسی دختر گلمون، سلین خانم ۳ ساله، به پلاکت گروه خونی A+ نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و ف
+3
#نبض_هفدهم 🟥#اورژانسی دختر گلمون، سلین خانم ۳ ساله، به پلاکت گروه خونی A+ نیاز دارند. دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و فردا، یکشنبه میتونند اهدا کنند، اطلاع بدن لطفا. ضمنا بدلایل ایمنولوژیک اهدا کننده سلین خانم باید مرد باشه. ممنون از همت و محبتتون. 🔺@Ahya_Contact 🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا ▫️ احیا در پیامرسان بله | تلگرام

تعویض کن دلم را همراه پرچم خود.

نداد اگر ملک‌ الموت فرصتی ما را، ‏محرمش به نیابت ز ما نفس بکشید.

بچه‌ها یکی از فامیلای ما فوت شده خیلیم خونواده‌ش این مدلی نیستن که قرآنی چیزی بخونن براش اگه تونستین ممنون می‌شم یه فاتحه بدین واسه‌ش. امشبم لیلة الدفنشه، عطاالله فرزند حسین دمتون گرم

رفقا ممنون میشم نماز شب اول قبر بخوانید برای امیره بنت محمدرضا