با حُسین باش.
الذهاب إلى القناة على Telegram
«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec
إظهار المزيد8 586
المشتركون
+1124 ساعات
+1557 أيام
+41730 أيام
أرشيف المشاركات
8 587
#عزاخانهی_ابیعبدالله
تکیه سادات اخوی عزیزم... مأمنی برای بیادا اشک ریختن برایش.
8 587
رفقا، چند تا از مراسمات سیدالشهداء در تهران که واقعا دلچسبن رو مثل هرساله معرفی میکنم براتون.✨
8 587
Repost from N/a
ما بر این دینیم که واجب است بر حسین (علیهالسلام) گریه کردن.
#شب_جمعه
@ba_hossein_bash
8 587
این چند روز چند خبر مرگ جوان یهویی شنیدم که زمزمه واقعیم فقط همینه که «اگرم اجل ندهد امان، به محرمت برسم حسین...»
8 587
سلام
دوستان این لینک مربوط به پایان نامه ی من هست
ممنون میشم ترجیحا دانشجویان شهر تهران پر کنند
ولی اگر الان دانشجو هم نیستید و در بازه 18 تا 35 سالگی به سر میبرید وقت بذارید و پرش کنید🙏🏻
کمتر از یک ربع ازتون زمان میگیره ولی کمک بزرگی برای من هست
لطف میکنید اگر تو گروه های دانشجویی و دوستانتون هم بفرستید لینک رو💐
https://survey.porsline.ir/s/PZ1fh8Pi
خیلی لطف میکنید اگه این لینک رو داخل کانالتون بذارید 🙏🏻🤍
8 587
Repost from •اَحیــٰا•
+3
#نبض_هفدهم
🟥#اورژانسی
دختر گلمون، سلین خانم ۳ ساله، به پلاکت گروه خونی A+ نیاز دارند.
دوستان داوطلب که شرایط اهدا دارند، و فردا، یکشنبه میتونند اهدا کنند، اطلاع بدن لطفا.
ضمنا بدلایل ایمنولوژیک اهدا کننده سلین خانم باید مرد باشه.
ممنون از همت و محبتتون.
🔺@Ahya_Contact
🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا
▫️ احیا در پیامرسان بله | تلگرام
8 587
Repost from مصارع العشاق ☫
بچهها یکی از فامیلای ما فوت شده خیلیم خونوادهش این مدلی نیستن که قرآنی چیزی بخونن براش اگه تونستین ممنون میشم یه فاتحه بدین واسهش. امشبم لیلة الدفنشه، عطاالله فرزند حسین
دمتون گرم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
