fa
Feedback
كلمات

كلمات

رفتن به کانال در Telegram

Postz

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام كلمات

کانال كلمات (@posts74) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 491 مشترک است و جایگاه 8 880 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 11 668 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 491 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -170 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.75% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Postz

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 491
مشترکین
-624 ساعت
-377 روز
-17030 روز
آرشیو پست ها
- وه يا دبور يا واد عمى، مين العيال دى يا واكل ناسك؟! = دول ذئاب الجونة يا علوان..! 🤣🤣🤣
- وه يا دبور يا واد عمى، مين العيال دى يا واكل ناسك؟! = دول ذئاب الجونة يا علوان..! 🤣🤣🤣

صوصو ايه يا بت الرغاية انتي و هي احنا لسه منمناش..

‏أغلب الرجاله ندموا على الأقل مرة واحدة انهم عكوا الدنيا وخسروا ست مستحيل تتعوض وبتحبه أوى.. بس ولا ست أعرفها ندمت على راجل س
‏أغلب الرجاله ندموا على الأقل مرة واحدة انهم عكوا الدنيا وخسروا ست مستحيل تتعوض وبتحبه أوى.. بس ولا ست أعرفها ندمت على راجل سابته..أصل الست بتفضل تحب لغاية ما تتأكد ان مفيش فيه أمل وتتقفل قفله لو الدنيا اتهدت ماترجعش..

‏ساعات بحس اني اجتماعيه وبحب كل الناس وساعات بحس اني متوحده وعايزه اقتل كل الناس

‏ساعات بحس اني اجتماعيه وبحب كل الناس وساعات بحس اني متوحده وعايزه اقتل كل الناس

عندما أعفيك من عتابي فأنا أعفيك من أن تكون شيئاً يعنيني فلا تفرح بصمتي فهو يدل على أنك أصبحت لا شيء .! . د. أحمد خالد توفيق

‏- ليلة 14 رمضان 🌙 اللهم إني أسألك راحة في نفسي، وأعوذ بك من شتات الأمر وضيق الصدر، اللهم إني إستودعتك أيامي المقبلة فاملأها يارب بالخير.

لا تظن أن الله سيتركك على هذا الحال.. لك عوض جميل في أيامك المقبلة أبشرك استغفر ❤️

عارف الناس الـ بيبقى معاها الحق بس بتضيع حقها بأسلوبها وعصبيتها، دول مش ناس دول أنا.

‏يقول سومرست موم : ‏" من أكبر أخطائي أنني كنت ‏ أمرّ على لحظات الفرح مرورًا عابرًا ‏ بينما أعيش الحزن بكل مشاعري"

‏" تعامل معي دائماً بمبدأ الاستثناء ، أنا لا أشبه أحد."

أنت المقصود: لعل بعد الضيق الذي تمر به يفاجئك الله بفرج لم تحلم به.. فابشر وقل يا رب

اتمنى حاجة في سرك، واستغفر بنية تحقيقها .♥️🦋

‏كُن سبباً في جعل شخص يُؤمن بوجود الخَير في الناس."

‏- ليلة ١٣ رمضان 🌙 لا تنام قبل أن تقول : "يا مدبر الليلِ والنهار؛ بدل ضيقي لفرج وعجزي لقوة وأحلامي لواقع واخرجني من حولي إلى حولك وقُل لما أتمناه من أمري أن يكون فإنه لا يُعجزك ولا يصعب عليك شيء" اللهم آمين."

‏ليلة ١٣ رمضان🌛 " اللهُمَّ فرحة يعجزُ القلبُ عن وصفَها ."

‏لا تستمر الحيـاة إلا بالتجاوزات ، يجب أن تتجاوز خوفك، وندمك، وهزيمتك، وفي كثير من الأحيان يجب أن تتجاوز بعض الأشـخاص أيضاً ."

‏" عَسَىٰ رَبُّكُمْ أَن يُبدِلَ أَحزانُكُم فَرَحاً قَرِيباً "

‏إحنا لما بنستجدع مع حد ف علشان ده أصلنا مش علشان حضرتك جامد زحليقه و تستاهل جدعنه .

وأنت في منطقتك بيوزعوا إيه؟! . | تصوير : OptiKreativ-(Omar El Kady)
وأنت في منطقتك بيوزعوا إيه؟! . | تصوير : OptiKreativ-(Omar El Kady)