fa
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

رفتن به کانال در Telegram
878
مشترکین
+724 ساعت
+127 روز
+10530 روز
آرشیو پست ها
نه تنها نمره‌ی بیست کلاس رو نمی‌خوام، بلکه بهترین هوش و حواس و دختر خوشگل شهر پریا (اون که جاش تو قصه‌هاست) رو هم نمی‌خوام من فقط می‌خوام پاس شم مادرجنده

لطفا یکی با نسترن تماس بگیره بهش برگرده اینجا اوضاع خیلی خرابه

شما اگه مغز من بودید تو کس کدوم گاو قایم می‌شدید؟

عاشق بودن سعدی از شدت زیبایی اذیتم می‌کنه. «گر پیش تو نوبتی بمیرم هیچم نبود گزند و تیمار جز حسرت آن که زنده گردم تا پیش بمیرمت دگربار». واقعا زنتو گاییدم سعدی جان.

You're in the wind, I'm in the water Nobody's son, Nobody's daughter.

این تمایلتون به نجیب بودن حیوونا و انسانی رفتار کردنشون هم خیلی عجیبه ها. تو خودت که مثلا انسانی بلد نیستی عین آدم رفتار کنی بعد از سگ و گربه چه انتظاری داری؟ برو کونت رو بشور تو رو خدا

-At it again? +Yes. *🗡🐫🦎🦗📿👳‍♂🧕*
-At it again? +Yes. *🗡🐫🦎🦗📿👳‍♂🧕*

با این وضعیت درس خوندن وقتی که نمراتم بیان تنها چیزی که می‌تونه سامانه‌ گلستانم رو سامانه گلستان نگه‌داره ورود حضرت ابراهیمه

اگه چندروزه نخندیدید پیشنهاد می‌کنم

آی کن اسپیک انگلیش بات پِرِفِر(prefer)... _Noname_ @uttweet

بچه‌ها منظور از این کلمه‌ی «ترندی» که کنار هر کسشری که می‌بینید و می‌پوشید میارید، ترند امسالِ شمسیه یا میلادی؟ چون تو هردوتاش نیست

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ سلام ممکنه لطفا بخونید و هر طور که تونستید کمکش کنید زنده بمونه و شیر کنید؟ https://t.me/heyvanatemdad/685?single

تازه از خواب بیدار شده بودم و هنوز به هوشیاری کامل نرسیده بودم، به خودم اومدم دیدم به هرچی دست می‌زنم مراقبم یکی از انگشتام به وسایلم نخوره. داشتم فکر می‌کردم چرا؛ یهو یادم اومد که آها، الان که خواب بودم خواب دیدم با اون انگشته یه گربه رو ناز کردم.🤡

اگه چیزی یا کسی تو زندگیتون وجود داره که می‌تونه حالتون رو خوب کنه، واقعا خوش به حالتون. شما بردید. شما اشرف مخلوقاتید. خوش به حال شما.

احساس می‌کنم داستان‌های زندگیم خیار هستن. ته همه‌شون تلخه. اگه تلخ نیست یعنی هنوز به تهش نرسیده‌.

جالب نبود، جالب نیست، جالب نخواهد بود.

حالا یه جوری به زید سلینا گومز میرینید انگار مثلا خودش چه گوهی باشه. اون مردی پولداره، اینم تیپیکال زن معروف در هالیووده(در دسته کدی‌ها تازه) خوب؟ چیکار کنیم حالا؟ اصلا بره به یک گوریل ثروتمند بده. به من چه؟ یه جوری بهش توجه می‌کنید انگار مارگو رابی‌ای ادلی اسکارلت جوهانسونی چیزیه. کیرم تو قیافش اصلا. صغری خانم چرب فاقد اهمیت.

کاش افرادی که دوستشون داشتی هر وقت اراده می‌کردی کنارت بودن. یعنی مثلا تا با خودت می‌گفتی الان نیاز دارم فلانی کنارم باشه ✨زارت✨ فلانی جلوت ظاهر می‌شد. واقعا مورد نیاز.

امشب اینم. این. دقیقا من هستم. دلگیر، تاریک و کیری.
امشب اینم. این. دقیقا من هستم. دلگیر، تاریک و کیری.

نمی‌دونم دلیل این اعتماد به نفس غیرعادی و غیرمنطقی توی اکثر افراد مذکر چیه اما هرچی که هست منم ازش می‌خوام‌. داداش منظورت چیه که خودت تنهایی تونستی نفس بکشی؟🤯🤯🤯 لابد بند کفشات رو هم خودت می‌بندی و خیلی خوب هم انجامش می‌دی😳😳