fa
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

رفتن به کانال در Telegram
878
مشترکین
+724 ساعت
+157 روز
+11430 روز
آرشیو پست ها
کاش انقدر پولدار و بی‌دغدغه بودم که واسه "پک ولنتاین" دوازده میلیون تومن پول می‌دادم. یعنی قشنگ اینطوری که عه این دوازده میلیون تومن هم اینجا بود؟ ولش کن بذار در یک مناسبت بی‌اهمیت بدیمش واسه چهارتا شکلات و عروسک و کسشر که بره تو شکم این زیدی. سگ خورد.

خیلی قشنگی. خیلی زیاد. بخورمت.

واقعا مزاحم‌تر و مگس‌تر از دروس عمومی وجود نداره. من خودم بین این همه درس تخصصی موندم، تو این وسط چی از جون من می‌خوای دیگه؟‌ چرا عین مگس مزاحم رفتار می‌کنی؟ چه موضوعی از تو هست که به من مربوط و برام جالب باشه؟ آخه ته پیازی؟ سر پیازی؟ مادرجنده تو حتی پوست پیاز هم نیستی. تو اصلا نمی‌دونی پیاز چی هست. ولم کن. ای مادر این سیستم آموزشی رو گاییدم.

پاک کردن دوطرفه‌ی چت= من کونم گوهی است اما به رویم نیاورید

۴ مرحله از درس خوندن بنده حین هر امتحان به ترتیب:
+3
۴ مرحله از درس خوندن بنده حین هر امتحان به ترتیب:

کاش هرچه‌ زودتر یا همه‌چیز با هم تموم شه یا من.

۲۱ سالگی که سهله، من واقعا بچه‌هایی رو دیدم که از همون بچگی هم بدجنس و بدذات بودن و سر همین مسئله اصلا به معصومیت همه‌ی بچه‌ه
۲۱ سالگی که سهله، من واقعا بچه‌هایی رو دیدم که از همون بچگی هم بدجنس و بدذات بودن و سر همین مسئله اصلا به معصومیت همه‌ی بچه‌ها اعتقاد ندارم. یکسری‌ها انگار جدی به صورت ژنتیکی بدجنس هستن. انگار جنسشون خرابه.

دوستان هرکس در رابطه با روند پستهای این چنل انتقاد و یا پیشنهادی داره، حتما مستقیما بهم اطلاع بده که ریمووش کنم. ممنون

خوش به حالتون روانتون انقدر سالمه که وقتی حالتون بد میشه می‌دونید فقط به خاطر پی‌ام‌اسه

این رو هرچندوقت یک بار به خودتون یادآوری کنید.

مشکل فضای مجازی اینه که تو هر عقیده‌ای داشته باشی، باز هم‌فکرهای خودت پیدا و تاییدت میکنن و این احتمالا باعث میشه تو تصور کنی چون حرفت توسط افرادی تایید شده پس درست و منطقیه و توهم دانا بودن میزنی. اما واقعیت اینه که دوست من، ما همه‌مون خیلی کمتر از اونیم که بخوایم مطمئن باشیم همیشه حق با ماست. حتی گوه هم توسط سوسکا و مگسا تایید میشه.

توصیف بهتری پیدا نکردم.
+1
توصیف بهتری پیدا نکردم.

همین امروز فرداست که زنگ بزنم به اون معلم راهنماییم که فکر می‌کرد هیچ‌ گوهی نمی‌شم و بگم حق با تو بود عزیزم

پیر فرتوت خوارکسده می‌خواستی انقلاب نکنی. من خودم به اندازه کافی خسته هستم و قرار هم نیست تا لحظه رسیدن به مقصد جام رو توی مترو به تو کیری کسمغز بدم. انقدر وایسا تا بمیری. هر چه سریع‌تر.

‏زوم کنی تو همین زیرانداز انداختن دارن جوجه میزنن‌. _قصاب_ @uttweet
‏زوم کنی تو همین زیرانداز انداختن دارن جوجه میزنن‌. _قصاب_ @uttweet

آخ آخ آخ.

این چرت رو هم بزنیم و بعدش فقط درس و درس و درس. (این چهارمین باریه که طی امروز دارم می‌خوابم)

ایخ ویل نیخت و کیر خر گرگ مادرجنده‌. برو شکار کن درنده باش خوی وحشی‌گریت رو حفظ کن. این کارها چیه آخه؟

ولی احساس می‌کنم اخیراً مهاجرت دیگه شبیه پزشکی خوندن شده‌. خیلی‌ها نمی‌دونن چی میخوان و چی‌کار باید بکنن و براشون خوب هست یا نه. فقط میخوان مهاجرت بخونن چیز ببخشید بکنن

آخر سر هم همتون مهاجرت می‌کنید و من می‌مونم و بهمن هاشمی