مصدع اوقات
Открыть в Telegram
878
Подписчики
+724 часа
+157 дней
+11430 день
Архив постов
879
کاش انقدر پولدار و بیدغدغه بودم که واسه "پک ولنتاین" دوازده میلیون تومن پول میدادم. یعنی قشنگ اینطوری که عه این دوازده میلیون تومن هم اینجا بود؟ ولش کن بذار در یک مناسبت بیاهمیت بدیمش واسه چهارتا شکلات و عروسک و کسشر که بره تو شکم این زیدی. سگ خورد.
879
واقعا مزاحمتر و مگستر از دروس عمومی وجود نداره. من خودم بین این همه درس تخصصی موندم، تو این وسط چی از جون من میخوای دیگه؟ چرا عین مگس مزاحم رفتار میکنی؟ چه موضوعی از تو هست که به من مربوط و برام جالب باشه؟ آخه ته پیازی؟ سر پیازی؟ مادرجنده تو حتی پوست پیاز هم نیستی. تو اصلا نمیدونی پیاز چی هست. ولم کن. ای مادر این سیستم آموزشی رو گاییدم.
879
۲۱ سالگی که سهله، من واقعا بچههایی رو دیدم که از همون بچگی هم بدجنس و بدذات بودن و سر همین مسئله اصلا به معصومیت همهی بچهها اعتقاد ندارم. یکسریها انگار جدی به صورت ژنتیکی بدجنس هستن. انگار جنسشون خرابه.
879
دوستان هرکس در رابطه با روند پستهای این چنل انتقاد و یا پیشنهادی داره، حتما مستقیما بهم اطلاع بده که ریمووش کنم. ممنون
879
خوش به حالتون روانتون انقدر سالمه که وقتی حالتون بد میشه میدونید فقط به خاطر پیاماسه
879
Repost from مصدع اوقات
مشکل فضای مجازی اینه که تو هر عقیدهای داشته باشی، باز همفکرهای خودت پیدا و تاییدت میکنن و این احتمالا باعث میشه تو تصور کنی چون حرفت توسط افرادی تایید شده پس درست و منطقیه و توهم دانا بودن میزنی. اما واقعیت اینه که دوست من، ما همهمون خیلی کمتر از اونیم که بخوایم مطمئن باشیم همیشه حق با ماست. حتی گوه هم توسط سوسکا و مگسا تایید میشه.
879
همین امروز فرداست که زنگ بزنم به اون معلم راهنماییم که فکر میکرد هیچ گوهی نمیشم و بگم حق با تو بود عزیزم
879
پیر فرتوت خوارکسده میخواستی انقلاب نکنی. من خودم به اندازه کافی خسته هستم و قرار هم نیست تا لحظه رسیدن به مقصد جام رو توی مترو به تو کیری کسمغز بدم. انقدر وایسا تا بمیری. هر چه سریعتر.
879
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
زوم کنی تو همین زیرانداز انداختن دارن جوجه میزنن.
_قصاب_
@uttweet
879
این چرت رو هم بزنیم و بعدش فقط درس و درس و درس. (این چهارمین باریه که طی امروز دارم میخوابم)
879
ایخ ویل نیخت و کیر خر گرگ مادرجنده. برو شکار کن درنده باش خوی وحشیگریت رو حفظ کن. این کارها چیه آخه؟
879
ولی احساس میکنم اخیراً مهاجرت دیگه شبیه پزشکی خوندن شده. خیلیها نمیدونن چی میخوان و چیکار باید بکنن و براشون خوب هست یا نه. فقط میخوان مهاجرت بخونن چیز ببخشید بکنن
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
