fa
Feedback
|بیتآیی|

|بیتآیی|

رفتن به کانال در Telegram

༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام |بیتآیی|

کانال |بیتآیی| (@bitadd) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 442 مشترک است و جایگاه 8 918 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 30 016 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 442 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 24 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -219 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.99% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.81% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 417 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 189 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 14 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند آشپزی, عاشق, بیو, عاشقی, خداوند تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 25 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 442
مشترکین
-724 ساعت
-397 روز
-21930 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a

No caption….🪙 @BitaDd

‏برای منی که بابام صبحش رو با بوسیدنم شروع میکنه ignore کردن جواب نمیده آقا پسر. @BitaDd

دختـرونه➕انرژی مثبت➕والپیپر فانتزی 🦄💜 @aks_delbar • عکس مخصوص دخترای انرژی مثبت^^ 🐥❤ @aks_delbar

Repost from N/a

هرروز یه آدم به لیست “پشمام فکر نمیکردم این آدم اینجوری باشه” اضافه میشه. @BitaDd

‏تو پیام ندی یکی دیگه میده اما من حوصله ندارم جوابشو بدم. @BitaDd

تا حالا شده یکیو نگاه کنید و با خودتون بگیددد لعنتی من چقدر دوسش دارم؟ حتی نسبت به عکساش @BitaDd

چجوری جرأت می‌کنی به من بگی مو ندارم؟ 😠 @BitaDd

اگه باعث می‌شه همش گریه کنید، کنار بذاریدش. تو رابطه به آدم نیاز دارید، نه پیاز. @BitaDd

‏به نظرم یکی از بدترین کارایی که میشه در حق یه آدم کرد اینه که حسرت بذاری به دلش. حسرت یه چیزایی کوچولویی که انجام دادنش هیچ فرقی برات نمیکنه ولی میتونه بی‌نهایت طرف مقابلتو خوشحال کنه و بهش احساس ارزشمند بودن بده. در هر ارتباطی و با هر آدمی. @BitaDd

Repost from N/a
دختـرونه➕انرژی مثبت➕والپیپر فانتزی 🦄💜 @aks_delbar • عکس مخصوص دخترای انرژی مثبت^^ 🐥❤ @aks_delbar •

Repost from N/a