fa
Feedback
|بیتآیی|

|بیتآیی|

رفتن به کانال در Telegram

༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام |بیتآیی|

کانال |بیتآیی| (@bitadd) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 440 مشترک است و جایگاه 8 923 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 30 030 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 440 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -224 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -8 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.87% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.81% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 404 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 189 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 13 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند آشپزی, عاشق, بیو, عاشقی, خداوند تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 440
مشترکین
-824 ساعت
-437 روز
-22430 روز
آرشیو پست ها
باهام بد تا کرد . . .🥲❤️‍🩹 @BitaDd

تو یه مرحله از زندگیمم که همه چیز داره بهم فشار میاره از یه طرف استرس اینده و دانشگاهمو دارم از یه طرف غصه دغدغه های خانوادمو میخورم از یه طرف باید به حرفایی که پشت سرم میزنن اهمیت ندم و من بین همه اینا گیر کردم… @BitaDd

غمگین ترین کانال تلگرام 🥲💔 هر چی تکست و استوری مود و غمگینه اینجا میزارن :)💔🥀 https://t.me/stori_ghamgin https://t.me/stori_ghamgin

‏دختر کوچولوی درونم فهمید دیگه جاش پیشت امن نیست. @BitaDd

‏دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار @BitaDd

چند بار باید بهت بگم که حتی وقتی گریه میکنی هم زیبایی؟ - ʙᴀʀᴀʏᴇᴄʜɴʟ | ᴍᴜsɪᴄ

یه چیزی که جدیدا باب شده اینه دخترا فکر میکنن هر چی بیشتر گیر الکی بدن و بهونه بگیرن درست تره بچه بازی و بهونه گیریا الکی بخدا با شرایط الان پسرا حوصله خودشونم ندارن ترجیح میدن تنها باشن ولی آرامش داشته باشن نه که شما براش مهم نباشین ولی میگه تو رابطه نباشم بهتره تا پیش تو ام فقط اعصابم خورد شه @BitaDd💫

اما عزیز من، در ازدحام دنیا، اگر انسانی را یافتی که تو را می‌فهمد، رهایش نکن؛ چه آن‌ها که ما را نمی‌فهمند، بی‌شمارند. @BitaDd🪐