ar
Feedback
|بیتآیی|

|بیتآیی|

الذهاب إلى القناة على Telegram

༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام |بیتآیی|

تُعد قناة |بیتآیی| (@bitadd) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 10 440 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 923 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 30 030 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 10 440 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -224، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 3.87‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 1.81‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 404 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 189 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 13.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل آشپزی, عاشق, بیو, عاشقی, خداوند.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

10 440
المشتركون
-824 ساعات
-437 أيام
-22430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a

باهام بد تا کرد . . .🥲❤️‍🩹 @BitaDd

تو یه مرحله از زندگیمم که همه چیز داره بهم فشار میاره از یه طرف استرس اینده و دانشگاهمو دارم از یه طرف غصه دغدغه های خانوادمو میخورم از یه طرف باید به حرفایی که پشت سرم میزنن اهمیت ندم و من بین همه اینا گیر کردم… @BitaDd

غمگین ترین کانال تلگرام 🥲💔 هر چی تکست و استوری مود و غمگینه اینجا میزارن :)💔🥀 https://t.me/stori_ghamgin https://t.me/stori_ghamgin

‏دختر کوچولوی درونم فهمید دیگه جاش پیشت امن نیست. @BitaDd

‏دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار دست از چک کردن کسی که دوستت نداره بردار @BitaDd

Repost from N/a

Repost from N/a

چند بار باید بهت بگم که حتی وقتی گریه میکنی هم زیبایی؟ - ʙᴀʀᴀʏᴇᴄʜɴʟ | ᴍᴜsɪᴄ

یه چیزی که جدیدا باب شده اینه دخترا فکر میکنن هر چی بیشتر گیر الکی بدن و بهونه بگیرن درست تره بچه بازی و بهونه گیریا الکی بخدا با شرایط الان پسرا حوصله خودشونم ندارن ترجیح میدن تنها باشن ولی آرامش داشته باشن نه که شما براش مهم نباشین ولی میگه تو رابطه نباشم بهتره تا پیش تو ام فقط اعصابم خورد شه @BitaDd💫

اما عزیز من، در ازدحام دنیا، اگر انسانی را یافتی که تو را می‌فهمد، رهایش نکن؛ چه آن‌ها که ما را نمی‌فهمند، بی‌شمارند. @BitaDd🪐