fa
Feedback
آهنگ های احساسی

آهنگ های احساسی

رفتن به کانال در Telegram

اهنگ ها و ریمیکس های ناب

نمایش بیشتر
1 225
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-2730 روز
آرشیو پست ها
باید بپذیری. رفتن همه از زندگیت رو. باید بپذیری. آدم ها تغییر می‌کنن و ممکنه یه روز یهو بی دلیل دوستت نداشته باشن. باید بپذیری. اشتباهاتی که کردی رو. باید بپذیری. شکست خوردنای متعددت رو. باید بپذیری. صورت و بدنتو همونجوری که هست. باید بپذیری. غم از دست دادن رو. باید بپذیری. اون روی سیاه زندگی رو. باید بپذیری حس افتضاح طرد شدن رو. باید بپذیری. تمام حسای بد و اتفاقات بدی که برات افتاده رو. باید بپذیری و رها کنی و برای خودت و زندگیت ارزش قائل باشی. باید خودتو دوست داشته باشی و رو به جلو حرکت کنی چون خدا اتفاقات زیبا و معجزات رو سر راه آدمای قوی، آدمایی که لیاقتشو دارن، قرار می‌ده. -دیاکو.

من دوستت دارم هزار هزار پس بگریز از من از آتشم! از دودم! که در دنیا ندارم چیزی جز چشم های تو و غم های خویش...! #نزار_قبانی🌱

+1
Channel : @TakTarane

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽﺍﻡ ﭼﮕﻮﻧﻪ می‌گذرد. ﻋﺎﺷﻖ ﺁﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﺍﺯ ﺫﻫﻨﻢ ﻋﺒﻮﺭ می‌کنند ﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﻟﺒﺨﻨﺪﻡ می‌شوند.

✅ آهنگ جدید کامران مولایی به نام کاش بدونی Join → 🆔 @Tak3dafan

Be khoda.mp39.82 MB

✅ آهنگ جدید مهدی جهانی بارون Join → 🆔 @Tak3dafan

+1
Channel : @TakTarane

یوسفجمالی_رسمشنبود-@music_online2020.mp38.46 MB

آرام بگیر ای دل و کم گریه کن ای چشم انگار نفهمیدی و انگار ندیدی... #فاضل_نظری🌱

حس قشنگیه یکی باشه ... یواشکی دوستت داشته باشه ، یواشکی هواتو داشته باشه ، یکی باشه طاقت ناراحتیتو نداشته باشه ، طاقت اشک ریختنتو نداشته باشه ، حس قشنگیه یکی باشه که دلت به بودنش قرصه :)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌♥️

✅ ورژن گیتار دیگه تمومه از علیها Join → 🆔 @Tak3dafan

photo content

هیچ کس در این دنیا کامل نیست!!! اگر از آدمها به خاطر اشتباهاتشان دوری کنی،،،، همیشه تنها خواهی ماند پس کمتر قضاوت کن بیشتر عشق بورز #صبح_بخیر❤️

چه شبایی که تو زندگیمون حوصله ی هیچ بنی بشری رو نداشتیم ولی وسط همون بی حوصلگیا،غرق فکر و خیال یه نفر بودیم.. 💔

فکت... طبق تحقیقات روانشناسی: آدمایی که تظاهر میکنن سرد هستن احساسی ندارن، علاقه ای به شما ندارن و..... بیشتر از همه عاشقن و وابسته میشن فقط از اعتماد بیش از حد خسته شدن و میخوان مثل یه مکانیسم دفاعی عمل کنن.

‏میدونین تعهد چیه ؟ یعنی پای تصمیمی که وقتی حالتون خوب بوده گرفتین ، وقتایی ام که حالتون بده بمونین !