ar
Feedback
آهنگ های احساسی

آهنگ های احساسی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اهنگ ها و ریمیکس های ناب

إظهار المزيد
1 225
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-2730 أيام
أرشيف المشاركات
باید بپذیری. رفتن همه از زندگیت رو. باید بپذیری. آدم ها تغییر می‌کنن و ممکنه یه روز یهو بی دلیل دوستت نداشته باشن. باید بپذیری. اشتباهاتی که کردی رو. باید بپذیری. شکست خوردنای متعددت رو. باید بپذیری. صورت و بدنتو همونجوری که هست. باید بپذیری. غم از دست دادن رو. باید بپذیری. اون روی سیاه زندگی رو. باید بپذیری حس افتضاح طرد شدن رو. باید بپذیری. تمام حسای بد و اتفاقات بدی که برات افتاده رو. باید بپذیری و رها کنی و برای خودت و زندگیت ارزش قائل باشی. باید خودتو دوست داشته باشی و رو به جلو حرکت کنی چون خدا اتفاقات زیبا و معجزات رو سر راه آدمای قوی، آدمایی که لیاقتشو دارن، قرار می‌ده. -دیاکو.

من دوستت دارم هزار هزار پس بگریز از من از آتشم! از دودم! که در دنیا ندارم چیزی جز چشم های تو و غم های خویش...! #نزار_قبانی🌱

+1
Channel : @TakTarane

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽﺍﻡ ﭼﮕﻮﻧﻪ می‌گذرد. ﻋﺎﺷﻖ ﺁﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯽ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﺍﺯ ﺫﻫﻨﻢ ﻋﺒﻮﺭ می‌کنند ﻭ ﺑﺎﻋﺚ ﻟﺒﺨﻨﺪﻡ می‌شوند.

✅ آهنگ جدید کامران مولایی به نام کاش بدونی Join → 🆔 @Tak3dafan

Be khoda.mp39.82 MB

✅ آهنگ جدید مهدی جهانی بارون Join → 🆔 @Tak3dafan

+1
Channel : @TakTarane

یوسفجمالی_رسمشنبود-@music_online2020.mp38.46 MB

آرام بگیر ای دل و کم گریه کن ای چشم انگار نفهمیدی و انگار ندیدی... #فاضل_نظری🌱

حس قشنگیه یکی باشه ... یواشکی دوستت داشته باشه ، یواشکی هواتو داشته باشه ، یکی باشه طاقت ناراحتیتو نداشته باشه ، طاقت اشک ریختنتو نداشته باشه ، حس قشنگیه یکی باشه که دلت به بودنش قرصه :)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌♥️

✅ ورژن گیتار دیگه تمومه از علیها Join → 🆔 @Tak3dafan

photo content

photo content

photo content

هیچ کس در این دنیا کامل نیست!!! اگر از آدمها به خاطر اشتباهاتشان دوری کنی،،،، همیشه تنها خواهی ماند پس کمتر قضاوت کن بیشتر عشق بورز #صبح_بخیر❤️

چه شبایی که تو زندگیمون حوصله ی هیچ بنی بشری رو نداشتیم ولی وسط همون بی حوصلگیا،غرق فکر و خیال یه نفر بودیم.. 💔

فکت... طبق تحقیقات روانشناسی: آدمایی که تظاهر میکنن سرد هستن احساسی ندارن، علاقه ای به شما ندارن و..... بیشتر از همه عاشقن و وابسته میشن فقط از اعتماد بیش از حد خسته شدن و میخوان مثل یه مکانیسم دفاعی عمل کنن.

‏میدونین تعهد چیه ؟ یعنی پای تصمیمی که وقتی حالتون خوب بوده گرفتین ، وقتایی ام که حالتون بده بمونین !