1 225
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-2730 روز
آرشیو پست ها
1 225
فروغ فرخزاد چه زیبا میگه :
دردی که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فریاد وا میدارد و انسانها فقط به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم ...!
1 225
ادمای صبور
ترسناک نیستن
چون صبرشون تموم بشه فقط میزارن میرن
داد و بیداد نمیکنن
تهمت نمیزنن
دل نمیشکونن
فقط میرن
بدون هیچ حرف و حدیثی
فقط میرن.
1 225
بیشک کسانی که از بدیهای شهرتطلبی و از پوچیِ دنیا مینالند، بیش از همه بدانها میل میورزند.
1 225
کسی که چهارچوب داره اصالت داره
اصالت رو نه میشه خرید
نه میشه اداش رو درآورد
نه میشه با بزک دوزک بهش رسید...
1 225
از دست دادن كسى كه بهت احترام نميذاشته و قدر بودنت رو نميدونسته،
در واقع یه دستاورده نه یه باخت!
1 225
هرچی بزرگتر میشی، دنبال چیزای متفاوتتری
در آدما میگردی، مثل وفادار بودن، صداقت
داشتن، اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی
که وقتی از همهچی خستهای کنارت بایسته
و دستتو بگیره. دقیقا همون لحظهای که
امیدت رو از همهچیز از دست دادی بغلت
کنه، و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره.
1 225
یه دوست داشتم هر موقع حالشو میپرسیدم
حالش بد بود میگفت: شبم!
میگفتم شب یعنی چی دیگه؟ میگفت تاریکم
دلم تاریکه ولی آرومم مثه ستاره ها به مردم
لبخند میزنم نمیزارم بقیه حالمو بفهمن
چقد شب بودیم و کسی نفهمید..
1 225
رابطه با آدماییکه خوب صحبت میکنن هم خیلی لذتبخشه، هم خیلی خطرناک.
چون یهروز متوجه میشید همه حرفاشون توخالی و پوچ بوده و برای تحتتاثیر قراردادنِ شما، به بهترین نحو از کلمات استفاده میکردن.
1 225
یه جا تو کتاب دلواپسی فرناندو پسوا
خیلی قشنگ مود منو توصیف میکنه و میگه:
«تنهایی تباهم میکند،
بودن در جمع آزارم میدهد.
حضور دیگران افکارم را میگسلد،
من با دقّت خاصی در رویای حضور خود
به سر میبرم، رویایی که نمیتواند
دقت تحلیلگرانهی مرا وصف کند...»
انگار بند بندش رو در مورد من گفته:)))
#شبتون_در_پناه_حق🌺
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
