fa
Feedback
آهنگ های احساسی

آهنگ های احساسی

رفتن به کانال در Telegram

اهنگ ها و ریمیکس های ناب

نمایش بیشتر
1 224
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-67 روز
-2630 روز
آرشیو پست ها
Join → 🆔 @Tak3dafan

یه جا تو‌ کتاب دلواپسی فرناندو پسوا خیلی قشنگ مود منو توصیف میکنه و میگه: «تنهایی تباهم می‌کند،   بودن در جمع آزارم می‌دهد. حضور دیگران افکارم را می‌گسلد، من با دقّت خاصی در رویای حضور خود به سر می‌برم، رویایی که نمی‌تواند   دقت تحلیل‌‌گرانه‌ی مرا وصف کند...» انگار بند بندش رو در مورد من گفته:))) #شبتون_در_پناه_حق🌺

یکی از غمگین ترین و دردناک ترین لحظه زندگی موقعیه که مجبور میشی با کسی خداحافظی کنی که دلت میخواست کل زندگیت کنارش باشی..

Music Afshar - Happy 3.mp34.82 MB

واقعیت اینه که انسان هیچ وقت به تنهایی عادت نمیکنه فقط اذیت شدن تو تنهایی رو به اذیت شدن کنار آدما ترجیح میده...:)

Alireza Talischi - Ghaf (Deejay Moein Dj Sool Remix).mp310.56 MB

Join → 🆔 @Tak3dafan

بزرگتر از احساساتت باش. این را من از تو نمی‌خواهم، زندگی می‌خواهد. وگرنه احساسات مثل سیل تو را از جا می‌کند و می‌برد...

تعهد فقط نخوابیدن با یکی دیگه نیست، همین لاس خشکه های ریزی که شده عادت همه از صدتا بغل خوابی بدتره ...!😏

Join → 🆔 @Tak3dafan

یه مرحله از زندگی هست که یه مدت طولانی دلت نمیخواد وارد رابطه بشی. نه اینکه دورت آدم نباشه یا کسی نخوادت   یا نه اینکه وقتت پُرباشه. کلا نیاز به وجود هیچکس تو زندگیت نداری   هیچ تمایلی هیچ حس منحصر‌بفرد و   خاصی به هیچ آدمی نداری که جذبت کنه. این دوره اسمش خودشناسیه .

پرسید:میترسی عاشق بشی؟ گفتم:میترسم فقط من باشم، که عاشق میشم؛

+2
Join → 🆔 @Tak3dafan

از عشق زیباتر بودن کنار کسی است که تو را نقطه به نقطه بلد است بلد است...!! زخمهایت را ببوسد روحت را نوازش کند اتش درونت را آرام کند در اوج غم آرامش را هدیه دهد بلد است...! عشق  بلد بودن میخواهد...❤️

یچیزی میگمو میرم : یه چیزایی تو زندگی مثلِ اولش نمیشه مثلِ اولین باری که دلتو به غرورت ترجیح دادی و هر دوش شکست...!!!:)

Channel : @TakTarane

Join → 🆔 @Tak3dafan

ولي بدتر از خود تنهايي اينه كه بدوني ديگران تورو واسه خودت نميخوان و به خاطر منفعت خودشونه كه سمتت ميان.

Join → 🆔 @Tak3dafan

قشنگ ترین تعریفم از عشق اوشو کرده اونجایی که می‌گه: «مراقب باش؛ هرگز به عشق همچون رابطه جنسی فکر نکن، وگرنه دچار فریب خواهی شد. فقط زمانی که احساس کردی حضور دیگری، تنها حضور خالص او، نه هیچ چیز دیگر‌، فقط حضورش کافی است تا به تو احساس خوشبختی بدهد؛ چیزی در تو شروع میکند به شکفتن. آنوقت است که در عشق حقیقی به سر میبری. آگاه باش. عشق شهوت نیست. عاطفه و احساسات زودگذر نیست. عشق مالکیت نیست. عشق یک ادراک ژرف است که شخص به نوعی تو را کامل میکند. فردی که از تو یک دایره کامل می‌سازد.»