fa
Feedback
فروید و روانکاوی

فروید و روانکاوی

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام فروید و روانکاوی

کانال فروید و روانکاوی (@sigmund_freuddd) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 541 مشترک است و جایگاه 1 453 را در دسته روان‌شناسی و رتبه 22 366 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 541 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -132 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 2 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 9.59% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 394 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 21 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند فلسفه, دین, فروید, کس, لک تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته روان‌شناسی تبدیل کرده‌اند.

14 541
مشترکین
+224 ساعت
-237 روز
-13230 روز
آرشیو پست ها
سلام دوستان عزیز به اطلاع می‌رساند تا به حال یکی از ادمین‌ها در این کانال‌‌ها پست می‌گذاشت که از کانال ریمو شدند و دلایل آن اعلام خواهد شد.

سلام دوستان عزیز به اطلاع می‌رساند تا به حال یکی از ادمین‌ها در این کانال‌ پست می‌گذاشت که از کانال ریمو شدند و دلایل آن اعلام خواهد شد.

سلام دوستان عزیز به اطلاع می‌رساند تا به حال یکی از ادمین‌ها در این کانال‌ پست می‌گذاشت که به دلیل شکایت‌های متعدد از کانال ریمو شدند و دلایل آن با سند خدمت اعضای محترم اعلام خواهد شد.

دوستان عزیز محتوای این کانال‌ها تغییر خواهند کرد و تا به حال یکی از ادمین‌ها پست می‌گذاشت که از کانال ریمو شدند و دلایل آن اعلام خواهد شد.

دوستان عزیز محتوای این کانال‌ها تغییر خواهند کرد و تا به حال یکی از ادمین‌ها پست می‌گذاشت که به دلایل زیادی از کانال ریمو شدند

📚🖊: #سعادت شرط میبندم که اغلب مردم سلامتی، پول، ارضای میل جنسی یا تمایلات عاشقانه، موفقیت تحصیلی و ورزشی را جزء سعادت میدانند. باید اذعان کرد که همه ی این عوامل در مقیاس وسیع در ایجاد سعادت نقش و سهم دارند. اما آیا اینها مساوی با خود سعادت اند؟ سعادت عبارت از چیست؟ به راحتی میتوان فهرستی از نمونه های متعدد افسردگی را بین جوانان زیبا، باهوش و ثروتمندی که ظاهرا هر چه میخواهند دارند،ذکر کرد. این افراد چه چیزی ندارند؟ در منتهی الیه دیگر، دیوژن (Diogenes) است که به صورت برهنه در خمره ای زندگی میکرد و خود را سعادتمند می دانست. همه ی ما می دانیم زمانی که اسکندر برای مشورت نزد دیوژن رفت او در جوابش گفت: ((از جلوی نور خورشید کنار برو!)) کدامیک از این دو سعادتمند است؟ دیوژن مفلس که به هر چیزی قانع است یا فرمانروای مستبدی که تشنه ی کشورگشایی ها و متصرفات بیشتر است و در آستانه ی جنون در مرکز قاره ی آسیا مرد؟ "فلسفه در 30 روز-دومینیک ژانیکو" 🆔 @aboozarshariati

پیام صوتی08:56

دوستان اگر حوصله و وقت کافی برای شنیدن یا گفت‌وگو کردن پیرامون مباحث کانال تحت عنوان «دغدغه‌های وجودی/اگزیستانسیال» همانند دلهره‌های زندگی دارید روی لینک زیر لمس کنید و تشریف بیارید تو لایو. 👇👇👇 https://t.me/abouzar_shariati?livestream=93c0810232ea597514

_ چرا عاشقش شدی؟ * چون دوسش داشتم _ میدونم دوسش داشتی میگم چرا؟ * گفتم دیگه چون دوستش داشتم _ چون دوسش داشتی عاشقش شدی؟ * اهوم چون دوسش داشتم عاشقش شدم _ چیشو دوست داشتی؟ * دوست داشتنشو دوست داشتم _ چرا؟ * چون دوست داشتنش دوست داشتنی بود! _ عجب!!! پ ن: در رابطه با مساله‌ی عشق من فکر میکنم هیچ وقت هیچ چرایی، هیچ پاسخ معقولی پیدا نخواهد کرد. زیرا دوست داشتن و عشق ورزی در عشق هرگز دلیل منطقی نداشته و نخواهد داشت چرا که ما دچار عشق می شویم نه آنکه با ملاحظات قبلی و دقیق و آکسیوماتیک سراغ آن رفته باشیم. پ ن: متوجه هستم که تحلیل های فیزیکالیست ها و ماتریالیست ها عشق را صرفا در غلیان هورمون ها خلاصه میکنند، منکر این تحلیل نیستم اما معنیِ عشق چیزی فراتر از این تقلیل دادن ها است، چنان‌که معنیِ انسان نیز چیزی فراتر از مجموع اجزای تشکیل دهنده اش است، فراموش نکنیم که معنا به تعبیر یالوم "هرگز از مطالعه ی اجزای تشکیل دهنده ادراک نمی شود، زیرا معنا معلول چیز دیگری نیست؛ معنا را همان انسانی می آفریند که هماهنگ کننده ی این اجزا است" #ابوذر_شریعتی #عشق #حکایات

"انسان ها بیش از هر چیزِ دیگر از «اندیشیدن» است که وحشت دارند!" بیش از فقر، حتی بیش از مرگ! (چرا که) «اندیشه» انقلاب می‌کند،
"انسان ها بیش از هر چیزِ دیگر از «اندیشیدن» است که وحشت دارند!" بیش از فقر، حتی بیش از مرگ! (چرا که) «اندیشه» انقلاب می‌کند، از تخت به زیر می‌کشد و نابود می‌سازد. امتیازاتِ دروغین، سنن و عرف جوامع، و عادات راحت طلبانهٔ انسان‌ها را، بدون ذره‌ای رحم، از دم تیغ می‌گذراند. هیچ قانونی را به رسمیت نمی‌شناسد؛ آنارشیست است. مراجعِ قانونی را به پشیزی نمی‌انگارد و بر خرد کهن نیز وقعی نمی‌نهد. اندیشه، به سادگی در گودال جهنم می‌نگرد و هراسی او را فرا نمی‌گیرد. بشر، لکه‌ی کوچکی مغروق در ژرفای بی پایانی از سکوت است؛ اندیشه این را می‌بیند و با این حال، غرورمندانه خود را به نمایش می‌گذارد، گویی اربابِ کائنات است. #برتراند_راسل

دوستان اگر عضو کانال‌ها یا گروه‌های آکادمی فلسفه هستید لطفاً از همه‌شون لفت بدید و فقط در گروه زیر عضو بشید تمام فعالیت آنلاین ما (دقت کنید آنلاین و نه آفلاین) مثل لایوهای شبانه یا گفت‌وگوهای فلسفی، کنفرانس‌ها، سمینارها و غیره فقط و فقط در گروه عقلانیت انتقادی خواهد بود. از سایر کانال‌ها و گروه‌ها لفت بدید تا با پیام یا پست تکراری مواجه نشید. این هم لینک گروه اصلی: https://t.me/+N6onmKSMkDAxMmQ8

دوستانی که به فلسفه و ادبیات علاقه‌مند هستن این فرصت استثنایی که با حضور و تدریس نویسنده و ویراستار محترم خانم کوهی‌کار فراهم شده رو اگر وقت و حوصله کافی داشتید از دست ندید. من قبل‌تر هم از درسگفتارهای ایشون استفاده کردم به شدت مفید و کاربردی. چنانکه علاقه‌مند بودید با آیدی خود ایشون در تماس باشید از همین پنجشنبه در تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا، #مکتب_تهران این سلسله جلسات آغاز خواهد شد. آفلاین و آنلاین هم میتونید شرکت کنید. این هم آیدی ایشون جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام: @mahdiehkoohikar

دوستان اگر عضو کانال‌ها یا گروه‌های آکادمی فلسفه هستید لطفاً از همه‌شون لفت بدید و فقط در گروه زیر عضو بشید تمام فعالیت آنلاین ما (دقت کنید آنلاین و نه آفلاین) مثل لایوهای شبانه یا گفت‌وگوهای فلسفی، کنفرانس‌ها، سمینارها و غیره فقط و فقط در گروه عقلانیت انتقادی خواهد بود. از سایر کانال‌ها و گروه‌ها لفت بدید تا با پیام یا پست تکراری مواجه نشید. این هم لینک گروه اصلی: https://t.me/+N6onmKSMkDAxMmQ8

بابا ولمون کنید خفه شدیم جمهوری اسلامی بسمون نبود حالا شمام بهش اضافه شدید؟ عجب گیری کردیم بخدا از دست یک مشت عقب مونده‌ی مرتجع گرفتار در جهل مرکب! اونم جهل مرکبی که از فرط نادانی و بی‌سوادی فکر میکنه همه چیزو می‌دونه و به همین دلیل نگاه بالا به پایینی هم داره و توهم زده که لابد همه باید مطابق استانداردهای اون رفتار کنن لباس بپوشن بخورن و بنوشن تا سالم به نظر بیان! وگرنه میشن فاحشه و فاسد و دجال و بی‌حیا و غیره!

بابا این جماعت عن حتی کنسرت رفتن حتی بیرون رفتن سفر رفتن چه میدونم با یکی تو رابطه بودن و کات کردن رو هم جرم میدونن گناه کبیره میدونن به معنای تجاوز و تعرض میدونن یا خودشونو به خریت میزنن و چنین وانمود میکنن تا ترور شخصیتی کرده باشن! خیلی عجیبن بخدا فکر میکنن زندگی می‌ذاره تا ابد به سخرش بگیرن مثلا تمام لذت های غریزی و کوچیک رو به بهانه‌های مختلف از جمله در شأن تو نیست ازت بگیرن بعد تهش یه آدم حسابی بهت ببندن که تو خودتم مجبور بشی اتو کشیده رفتار کنی! دقت کنید این حرفو منی میزنم که توی همین کانال هشت سال پیش چندین متاتحلیل درباره آسیب‌های پورن منتشر کردم مقاله نوشتم لایو رفتم و با حضور اهالی فن و متخصص درباره‌ش نشست فلسفی و روانشناختی برگزار کردم. پس مقصودم حمایت از پورن نیست بلکه حمایت از یک زندگی عادی در برابر یک مشت کسمغز روانیه که زندگی رو با این سخت گیری‌های کثافتشون زهرمارتر از اینی که هست میکنن!

به مردمی که ۳ ماه اینترنت نداشتن برای پورن دیدن هم سرکوفت میزنین :))) کدوم آبرو؟ دنیا ۳ ماه اینترنت نداشتین به تخمش هم نبود،
به مردمی که ۳ ماه اینترنت نداشتن برای پورن دیدن هم سرکوفت میزنین :))) کدوم آبرو؟ دنیا ۳ ماه اینترنت نداشتین به تخمش هم نبود، دهن این مردم سرویس شد کل دنیا سوت زد حالا بیاد بگه واااای نگاه کن ایرانیا پورن نگاه کردن؟ قتل نکرده که، رفته پورن دیده. گیری کردیم با شما کسخلا. _RwinShow_ @uttweet

دوستان نت وصل شده تشریف بیارید گروه عقلانیت انتقادی و از سایر گروه‌های مشترک ما لفت بدید چون زین پس فقط و فقط تو همین یک گروه فعالیت از جمله لایو و کنفرانس و غیره خواهیم داشت: https://t.me/+N6onmKSMkDAxMmQ8

⁨ ⁨ پیام نیچه: عشق آری اما گدایی سکس نه و ممنوع! در آن صحنه از «وقتی نیچه گریست»، آن‌گاه که مرد رنج‌کشیده بر صندلی می‌نشیند و دکتر برویر در برابرش به لرزه می‌افتد، نیچه تندرِ روح را بر سرش می‌کوبد: «اگر شهوت بر راه قهرمانت سایه انداخت آن را زیر پایت خرد کن!» زیرا انسان، این حیوان نیمه‌بیدار، چیزی در درون خود دارد که از نامش می‌هراسد: قهرمانی که هنوز زاده نشده است. و هر آنچه او را در بند نگه می‌دارد خواه لذت ارزان باشد، خواه ترسِ نرم و پنهان، خواه وابستگی‌هایی که چون مار به گردن می‌پیچند، همه چیزی نیستند جز پرده‌هایی بر چهره‌ی قدرت. آری، شهوت تنها آن نیست که تن را می‌لرزاند شهوت هر جایی‌ست که روح از خود می‌گریزد هر جایی‌ست که انسان از فراشدن می‌ترسد. نیچه می‌دانست: تا هنگامی که آدمی در برابر ضعف‌هایش زانو می‌زند، هنوز شهامت گام برداشتن در قلمرو اراده‌ی قدرت را پیدا نکرده است و تنها کسی می‌تواند جرأت کند و چنین شهامتی داشته باشد که بر تمنای خویش پا بگذارد بر وابستگی‌اش بخندد و ترسش را در مشت بفشارد چنین فردی راه را برای تولد ابرمرد هموار می‌کند.

برای نشست روز چهارشنبه چند نفر دیگه ظرفیت هست. دقت کنید دوستان تا زمانی که در اوضاع پساجنگ هستیم تمامی دورهمی‌های حضوری برای عزیزان کاملا رایگان و آزاد خواهد بود آیدی و شماره تماس جهت حضور در دورهمی فلسفی‌روانشناختی چهارشنبه ساعت ۱۸ (سعادت آباد بلوار دریا): @abozar_shariati 09914902527

دوستان چهارشنبه همین هفته یک نشست فلسفی‌روانشناختی خواهیم داشت با موضوع: ربط و نسبت تعهد، خیانت و خوشبختی اینکه اولا ماهیت تعهد و خیانت چیست و ثانیا این هر دو چه نسبتی با خوشبختی انسان دارند پیش‌فرض‌های خوشبختی و بدبختی رو هم از موضعی فلسفی و البته تاریخی بررسی خواهیم کرد (اینکه اصلا خوشبختی چیست خوشبخت کیست و ...) جهت حضور در این دورهمی فلسفی با شماره تماس زیر در ارتباط باشید: 09914902527