☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
رفتن به کانال در Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
نمایش بیشتر4 822
مشترکین
+324 ساعت
+497 روز
+2830 روز
آرشیو پست ها
ترامپ در ضیافتِ شام کاخسفید در کنارِ نتانیاهو گفته بمباران ایران، اونو یادِ این انداخته که چطور هریترومن بمبهای اتمی رو بر سرِ ژاپن انداخت!
ترامپ: «هری ترومن خيلی از جنگها را متوقف کرد، بمبارانِ ایران توسط آمریکا نیز بسیاری از جنگها را متوقف کرد!»ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ هریترومن رئیسجمهور وقت امریکا بود که بمبِ اتم بر سر هیروشیما انداخت و عامل یک فاجعه و کُشتار هزاران انسان شد! همونطور که میبینید، این موجود تروریست که مُدام از به صفر رسوندنِ غنیسازی صلحآمیز و تسلیمِ ایران حرف میزنه؛ جنایت اتمیِ امریکا علیه هیروشیما رو هم توجیه میکنه؛ توقع اینکه با چند گزارهٔ رمانتیک تکراری، بابتِ حمله به ایرانِ غیراتمی بازخواست بشه هم از عجایبِ روزگار ماست! ذاتِ سیاستِ مقاماتِ امریکایی با کُشتار و جنایت و فریب گره خورده؛ چطور ممکنه یه عده همچنان در دنیای فانتزیِ ساختهٔ ذهن محدودِ خودشون محصور و محبوس باشن که گمان کنن میشه برای اثباتِ حُسننیت به این جنایتکارها، یک مسیرِ پرخطای عبرتآموز رو بارها و بارها تکرار کرد؟! اثباتِ چیزیکه با ذاتِ این تروریستها در تضاده!
-
جلوی این قاتلِقلدر و لات بیسر و پا، بخوای یه گوشه کِز کنی و با ترس و لرز حرف بزنی؛ چیزی عایدت نمیشه.
تصور اینکه بینِ امریکـا و اسرائیل شکـاف ایجاد کنیم و از این شکاف استفاده کنیم، عینِ همون تصورِ عجیب و بنبستِ قبلیه. میگفتن بیایم بعدِ خروج امریکا از برجام، بین امریکا و اروپا شکاف ایجاد کنیم و اروپا رو وادار به فشار به امریکا برای عمل به تعهداتِ برجامیش بکنیم! شد؟ پس چرا الان شاهدِ وقاحت اروپا برای تهدید ایران از طریق مکانیسمماشهایم؟! [که همین مکانیسمماشه هم دستهگلِ آقایانِ زباندنیا بلده.]
کمااینکه رهبری در ۹۷/۳/۲ صراحتاً به این موضوع جواب دادن که:
«یا گفته میشود مثلاً بین اروپا و آمریکا شکاف به وجود آمد؛ خب بله، ممکن است یک شکاف ظاهریِ کماهمّیّتی هم بینشان [به وجود آمده]، لکن ما برای این مذاکره نکردیم. ما مگر مذاکره کردیم که بین آمریکا و اروپا شکراب به وجود بیاید؟ ما مذاکره کردیم که تحریم برطرف بشود؛ شروع مذاکره برای این بود، ادامهی مذاکره برای این بود؛ و این باید تأمین بشود؛ اگر این تأمین نشد، بقیّهی چیزهایی که حاصل شده، ارزش زیادی را نخواهد داشت. و عرض کردم که [اروپاییها] مخالفت هم نمیکنند؛ اروپاییها دنبال آمریکا حرکت میکنند، به همدیگر کمک هم میکنند: وَ کَذالِکَ جَعَلنا لِکُـلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیاطینَ الاِنسِ وَ الجِنِّ یوحی بَعضُهُم اِلیٰ بَعضٍ زُخرُفَ القَولِ غُرورًا؛(۱۷) اینها به هم کمک هم میکنند، به یکدیگر پیام هم میدهند، کمک هم میکنند، یکدیگر را تقویت روحی هم میکنند. خب، اینها چیزهایی است که ما بهعنوان تجربهی برجام باید در نظر داشته باشیم.»
نوشتههایِ روی سنگ مزارت را میخوانم، بلند میگویم:
«مرگ بر امریکا. مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمر به قتلِ تو. مرگ بر حامیان قاتلِ تو. مرگ بر عاملانِ مستقیم و غیرمستقیمِ این جـنایت؛ که عاملاناصلیِ همهٔ جنگها و جنایتها در منطقهاند.»
شبِ شهادت امامسجــاد(ع) هست؛ بیایم به خودمون قول بدیم که به توصیهٔ رهبری مبنـی بر خوندن سورهٔ فتح، دعای توسل و دعای چهاردهم صحیفهٔ سجادیه عمل کنیم، هرشب بخونیم، یه گروه تشکیل بدیم و چندنفری دورِ هم بخونیم. توسل کنیم به خودِ حضرت سجاد(ع).
دعا سِلاح ماست. خواصِ فوقالعادهای در این دعاها و بهخصوص سورهٔ فتح نهفته…
-
نتانیاهو درحالِ گولزدنِ ویتکاف -مذاکرهکنندهٔ امریکایی- برای اینکه:
برو به اسمِ مذاکره بشین جلویِ ایران، بهشون قول بده که دیگه اسرائیل بهتون حمله نمیکنه، شمام اصلا با اسرائیل کاری نداشته باشید، موشکهاتونو نفرستید برای شخمزدنِ اسرائیل. برو بهشون قول بده که مشتاقِ راهحل دیپلماتیک هستی، اصلا هم به روی خودت نیار که امریکا به تاسیساتِهستهای ایران حمله کرده، اصلاً نشون نده که با اسرائیل هماهنگ بودی و کاملاً حمایتش کردی، اونا نهایتاً میخوان بگن که حسابِ ما و شما جداست دیگه. خلاصه هی قول بده و عمل نکن، هِی قول بده هی بزن زیرِ میز. برو جلو دارَمت. بعدش باید برم به ضیافت با ترامپ برسم. میدونی ویتکاف؟ گولش زدم مهمونم کرده امشب.
-
کارِ تیمی امریکا و اسرائیل!
بمبارانِ زیرساختها و تجهیزات نظامی و حیاتـی سوریه توسط اسرائیل، حمایت تامّ از تحریرالشامِ حاکم بر سوریه توسط امریکا و کشورهای اروپایی. قتلعام مردم سوریه توسط جولانی [تحریرالشام] مسلط بر سوریه، تسلطِ اسرائیل بر مناطقی از سوریه با چراغسبزِ جولانی!
البته میدونید؟ اینکه امریکا تحریرالشام رو از فهرست تروریستها خارج کرده هم احتمالاً تحتِ فریب نتانیاهو بوده! آمریکا هم که همیشه گولِ نتانیاهو رو میخوره، این دفعه هم گولِ نتانیاهو رو خورده و تصمیم گرفته تروریستهایی رو که خودش تغذیهشون میکرده و برایِ بُریدن سر و کشتن ادمها و عملیاتهای تروریستی تربیتشون کرده بوده رو دیگه تروریست ندونه؛ تا با خارج کردنِ این گروهها از لیست تروریستی حمایتِ تمام و کمالش رو از اعمال تروریستیِ آیندهٔ این گروهها در هرکشوری علناً اعلام کنه. ابلیس گولِ بچهابلیس رو خورده!
«مرگ بر امریکا» یعنی:
مـرگ بر سیاستهای امریکایـی، مرگ بر جنایاتِ امریکایی، مرگ بر مقامات و سردمدارانِ امریکایی که عامل و آمرِ واضــح و مستقیمِ این جنایاتاند.
از امامخمینی(ره) و رهبرِ معظمِ انقلاب بشنوید.
من ممنون میشم اگه برای پزشکیان توضیح بدید که تجهیزاتِ نظامی و حمایتهایِ همهجانبهٔ سیاسی و مالی که اسرائیل رو نگه داشته، همش امریکاییه. ممنون میشم اگه روشنش کنید که ترامپ علناً گفت «من از قبل در جریان حملهٔ اسرائیل به ایران بودم» و به گزارش والاستریت ژورنال، مذاکرات یک پوشش و فریبِدیپلماتیک برای آمادهسازی حملهٔ نظامی بوده. ایضاً اگه لطف کنید براش توضیح بدید که اسرائیل که به ایران حمله کرد، امریکا هم حملهٔ مستقیم به خاکِ ایران انجام داد، وقیحانه رهبرِ ایران رو تهدید به ترور کرد، و از ایران «تسلیمِ محض» خواست. مسئلهٔ هستهایِ ایران یک بهانهست و با “بخدا ما دنبال بمب نیستیم” امریکاییها متنبّه نمیشن.
اینم بهش بگید که ریشهٔ هر بحرانی در منطقه، امریکاست. حضورِ امریکا در منطقهای که متعلق به اونها نیست؛ جنگهایِ متعددِ امریکا علیه ملتهایِ منطقه، ایجاد پادگانِنظامی بنام اسرائیل جهتِ پاچهگیری از ملتهای منطقه؛ که این پادگان هم متعلق به امریکاست. هیچ اتفاقی از جانب اسرائیل، بدونِ حمایت و دخالت امریکا اتفاق نمیفته. مثلاً فکر میکنید که نتانیاهو امریکا رو مجبور کرده چندبار قطعنامهٔ آتشبس در غزه رو وِتو کنه؟! چاقو گذاشته زیرِ گلوش که تو بذار من در غزه نسلکشی انجام بدم و به ایران حمله کنم بعدش هم تو حمله کن؟ یا مثلا نتانیاهو به ترامپ گفته بوده که بیا و سردار سلیمانیِ ایرانی رو در یک موقعیتِ غیرنظامی ترور کن تا منم برات جبران کنم؟ یا نتانیاهو دبیرکل ناتو رو مجبور به تشکر از شخصِ ترامپ بابت حمله به ایران کرده؟
تلاش برایِ جدا کردنِ حساب امریکا از اسرائیل، و اینکه این نتانیاهوعه که داره امریکا رو کِشونکِشون میاره وسطِ جنگ و امریکا داره گولِ نتانیاهوی بد رو میخوره -حتی اگه بهقولِ یه عده، بخاطرِ مصرفِ داخلی در جامعهٔ امریکایی باشه، جامعهای که خودش شاهدِ اینه که رئیسجمهورِ امریکا حتی به دانشجوهای حامی فلسطین در هاروارد هم رحم نمیکنه- واقعا عجیبه. ادبیاتِ شما باید در مقامِ رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران باشه!
والا من تا دیروز دلم برای ایناییکه میشینن پایِ اینترنشنال میسوخت، اما الان دیگه جز «خاک بر سرت» چیزی به ذهنم نمیرسه که بگم.
باورم نمیشه میشینی پایِ یه شبکهٔ احمقساز که دوسال پیش میگفت جمهوریاسلامی تمومه و رهبرش رفته ونزوئلا، اما دو روز پیش بعد از اینکه از حملهٔ اسرائیل به ایران حمایت کرده؛ گفته رهبرِ ایران با خانوادهاش رفته روسیه پناهنده شده. یعنی علیالحساب از ایران رفتیم ونزوئلا، از ونزوئلا رفتیم روسیه؛ بعدم که آقا از روسیه تشریف آوردن حسینیهٔ امام. احتمالاً اینام به عنایاتِ ویژهٔ خداوند و اهلبیت به کشور و رهبرمون واقفن، چون این چیزایی که به خوردت میدن و عین طوطـی تکرار میکنی اسمش طیالارضه!
واقعا شبکهٔ تروریستیِ احمقساز برازندهشه.
این عکس را که دیدم، صدایش در گوشم پیچید. «واللهِالعظیـم من از روزِ اول تا امروز، یکروز هم ناامید نشدهام..»
او باثُباتترین، ایرانیترین،مُخلصترین، بلدترین، مؤمنترین، صادقترین، سیاستمدارترین، حکیمترین، ادیبترین و شجـاعترین فردیست که تابحال دیدهام…
ماشآءَاللَّهُ لاحَوْلَ وَلاقُوَّةَ الّابِاللَّهِ العلیالعظیم.
.
- سلیمان کجا؟ مُسلم را تنها میگذاری؟ الان که وقتِ تعلل نیست. شک به نایبِ امام، شک به خودِ امام است!
+ «میروم یعقوبوار در انتظارِ یوسفمان گریه کنم» چون تصور میکنم بیش از امامَم میدانم، من گمشدهٔ کربلایم. گمشده میانِ شک و تردیدهایم. همیشه یا یک گام از امامِ خود جلوتر بودهام، یا یکگام عقبتر… عاقبت هم در توابین کُشته میشوم، اما چه سود…؟
مجموعهٔ #نمایش_آیینی کانال استادشجاعی رو از دست ندید…
.
- سلیمان کجا؟ مُسلم را تنها میگذاری؟ الان که وقتِ تعلل نیست. شک به نایبِ امام، شک به خودِ امام است!
+ «میروم یعقوبوار در انتظارِ یوسفمان گریه کنم» چون تصور میکنم بیش از امامَم میدانم، من گمشدهٔ کربلایم. گمشده میانِ شک و تردیدهایم. همیشه یا یک گام از امامِ خود جلوتر بودهام، یا یکگام عقبتر… عاقبت هم در توابین کُشته میشوم، اما چه سود…؟
چقدر این مجموعهٔ #نمایش_آیینی کانال استاد شجاعی عالیه. ببینیم.
دیگر چه زینبی…؟
چه عزیزی؟ چه خواهری؟
وقتی نمانده است برایش برادری..
اینجا همه به فکرِ غنیمت گرفتناند
از گوشوارهها بگیر تو،
تا کهـــنه مَعجری..
تا نیزهات زدند،
زمین خورد خواهرت
با تو چه کردهاند؛
در این روزِ آخری؟
از رویِ نِیزه،
سایهات افتاده بر سرم
ممنونم ای حســین!
که در فکرِ خواهــری..
مهدی صفییاری
گودال میبرند،
که قربانیات کنند..
در تیرهایِ حَرمله؛
زندانیات کنند..
لبتشنه جان سپُردی و،
این ابرهایِ تار؛
حسرت به دل شدند
که بارانیات کنند..
آسمانها!
همه در آتشِ دل دود شوید
آنچنان ناله برآرید، که نابود شوید
وقتِ آن است که از جســمِ جهان
جان برود
ناله بر عرش،
ز هر آیهٔ قرآن برود…
این نوایِ حیدر حیدر. این ذوق و اشکِ شوق که با اشکِ احیاگرِ عزای سیدالشهدا تلفیق شد. این سر از پا نشناختن از دیدارِ رویِ ماه! این صدباره مرورِ فیلم لحظهٔ ورودِ اقا به حسینیهٔ امام. این «شب دهم وسطِ روضه دیدمت آقا، میانِ گریه چه بیاختیار خندیدم». این حضورِ ناگهانی. این وعدهٔ صادقِ ۴. این فریادِ هیهاتمنّالذّله. این نمادِ عزت و شجاعت. این برهمزدنِ معادلاتِ خناسان و این آرامشبخشِ قلوبِ آزادگان. این بیعصا به میدان آمدنِ منافقسوز. این لُکنتِ کلماتِ ناتوان در توصیفِ حضورش. این عزادارِ حسینی. این ادیبِ آداببلدِ حیدری…
نوشته بود: «از خبرِ آمدن نائبِ امام(عج) اینطور سر از پا نشناختهایم، خوشا آنروز که خبرِ آمدنِ امام(عج) در دنیا بپیچد…»
خدایا! میشود دیدارِ خورشیدِ موعود، این آرزویِ وعدهدادهشدهٔ تمام انبیاء و اولیاء را نصیبمان کنی؟ تجدیدِبیعتِ عاشوراییِ ما را با مُسلمِ زمان از ما بپذیری و ما را به مَهدی(عج) برسانی؟ تا سراپا گوش شویم و جان بسپاریم به آنلحظه که ندا میآید:
«الا یا اهل العالم، انا امامالقائم
انَّ جدّیالحسین قَتلوه عطشانا…»
-
دوستان بزرگوارمون رسمِ خیلـی خوبـی رو برقرار کردن و تاحالا هفتبار به نیت سلامتیِ رهبری، با عنایتِ خدا و همتِ مردم قربانی دادن؛ انشالله تا ظهورِ صاحبالزمان این رسم تداوم داشته باشه. حتماً مشارکت کنید عزیزان…
شمارهکارت و توضیحات توی پست هست.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
