☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫
Открыть в Telegram
«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـنهایِ طولانـی| متنها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0
Больше4 791
Подписчики
+324 часа
+497 дней
+2830 день
Архив постов
-
نتانیاهو درحالِ گولزدنِ ویتکاف -مذاکرهکنندهٔ امریکایی- برای اینکه:
برو به اسمِ مذاکره بشین جلویِ ایران، بهشون قول بده که دیگه اسرائیل بهتون حمله نمیکنه، شمام اصلا با اسرائیل کاری نداشته باشید، موشکهاتونو نفرستید برای شخمزدنِ اسرائیل. برو بهشون قول بده که مشتاقِ راهحل دیپلماتیک هستی، اصلا هم به روی خودت نیار که امریکا به تاسیساتِهستهای ایران حمله کرده، اصلاً نشون نده که با اسرائیل هماهنگ بودی و کاملاً حمایتش کردی، اونا نهایتاً میخوان بگن که حسابِ ما و شما جداست دیگه. خلاصه هی قول بده و عمل نکن، هِی قول بده هی بزن زیرِ میز. برو جلو دارَمت. بعدش باید برم به ضیافت با ترامپ برسم. میدونی ویتکاف؟ گولش زدم مهمونم کرده امشب.
-
کارِ تیمی امریکا و اسرائیل!
بمبارانِ زیرساختها و تجهیزات نظامی و حیاتـی سوریه توسط اسرائیل، حمایت تامّ از تحریرالشامِ حاکم بر سوریه توسط امریکا و کشورهای اروپایی. قتلعام مردم سوریه توسط جولانی [تحریرالشام] مسلط بر سوریه، تسلطِ اسرائیل بر مناطقی از سوریه با چراغسبزِ جولانی!
البته میدونید؟ اینکه امریکا تحریرالشام رو از فهرست تروریستها خارج کرده هم احتمالاً تحتِ فریب نتانیاهو بوده! آمریکا هم که همیشه گولِ نتانیاهو رو میخوره، این دفعه هم گولِ نتانیاهو رو خورده و تصمیم گرفته تروریستهایی رو که خودش تغذیهشون میکرده و برایِ بُریدن سر و کشتن ادمها و عملیاتهای تروریستی تربیتشون کرده بوده رو دیگه تروریست ندونه؛ تا با خارج کردنِ این گروهها از لیست تروریستی حمایتِ تمام و کمالش رو از اعمال تروریستیِ آیندهٔ این گروهها در هرکشوری علناً اعلام کنه. ابلیس گولِ بچهابلیس رو خورده!
«مرگ بر امریکا» یعنی:
مـرگ بر سیاستهای امریکایـی، مرگ بر جنایاتِ امریکایی، مرگ بر مقامات و سردمدارانِ امریکایی که عامل و آمرِ واضــح و مستقیمِ این جنایاتاند.
از امامخمینی(ره) و رهبرِ معظمِ انقلاب بشنوید.
من ممنون میشم اگه برای پزشکیان توضیح بدید که تجهیزاتِ نظامی و حمایتهایِ همهجانبهٔ سیاسی و مالی که اسرائیل رو نگه داشته، همش امریکاییه. ممنون میشم اگه روشنش کنید که ترامپ علناً گفت «من از قبل در جریان حملهٔ اسرائیل به ایران بودم» و به گزارش والاستریت ژورنال، مذاکرات یک پوشش و فریبِدیپلماتیک برای آمادهسازی حملهٔ نظامی بوده. ایضاً اگه لطف کنید براش توضیح بدید که اسرائیل که به ایران حمله کرد، امریکا هم حملهٔ مستقیم به خاکِ ایران انجام داد، وقیحانه رهبرِ ایران رو تهدید به ترور کرد، و از ایران «تسلیمِ محض» خواست. مسئلهٔ هستهایِ ایران یک بهانهست و با “بخدا ما دنبال بمب نیستیم” امریکاییها متنبّه نمیشن.
اینم بهش بگید که ریشهٔ هر بحرانی در منطقه، امریکاست. حضورِ امریکا در منطقهای که متعلق به اونها نیست؛ جنگهایِ متعددِ امریکا علیه ملتهایِ منطقه، ایجاد پادگانِنظامی بنام اسرائیل جهتِ پاچهگیری از ملتهای منطقه؛ که این پادگان هم متعلق به امریکاست. هیچ اتفاقی از جانب اسرائیل، بدونِ حمایت و دخالت امریکا اتفاق نمیفته. مثلاً فکر میکنید که نتانیاهو امریکا رو مجبور کرده چندبار قطعنامهٔ آتشبس در غزه رو وِتو کنه؟! چاقو گذاشته زیرِ گلوش که تو بذار من در غزه نسلکشی انجام بدم و به ایران حمله کنم بعدش هم تو حمله کن؟ یا مثلا نتانیاهو به ترامپ گفته بوده که بیا و سردار سلیمانیِ ایرانی رو در یک موقعیتِ غیرنظامی ترور کن تا منم برات جبران کنم؟ یا نتانیاهو دبیرکل ناتو رو مجبور به تشکر از شخصِ ترامپ بابت حمله به ایران کرده؟
تلاش برایِ جدا کردنِ حساب امریکا از اسرائیل، و اینکه این نتانیاهوعه که داره امریکا رو کِشونکِشون میاره وسطِ جنگ و امریکا داره گولِ نتانیاهوی بد رو میخوره -حتی اگه بهقولِ یه عده، بخاطرِ مصرفِ داخلی در جامعهٔ امریکایی باشه، جامعهای که خودش شاهدِ اینه که رئیسجمهورِ امریکا حتی به دانشجوهای حامی فلسطین در هاروارد هم رحم نمیکنه- واقعا عجیبه. ادبیاتِ شما باید در مقامِ رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران باشه!
والا من تا دیروز دلم برای ایناییکه میشینن پایِ اینترنشنال میسوخت، اما الان دیگه جز «خاک بر سرت» چیزی به ذهنم نمیرسه که بگم.
باورم نمیشه میشینی پایِ یه شبکهٔ احمقساز که دوسال پیش میگفت جمهوریاسلامی تمومه و رهبرش رفته ونزوئلا، اما دو روز پیش بعد از اینکه از حملهٔ اسرائیل به ایران حمایت کرده؛ گفته رهبرِ ایران با خانوادهاش رفته روسیه پناهنده شده. یعنی علیالحساب از ایران رفتیم ونزوئلا، از ونزوئلا رفتیم روسیه؛ بعدم که آقا از روسیه تشریف آوردن حسینیهٔ امام. احتمالاً اینام به عنایاتِ ویژهٔ خداوند و اهلبیت به کشور و رهبرمون واقفن، چون این چیزایی که به خوردت میدن و عین طوطـی تکرار میکنی اسمش طیالارضه!
واقعا شبکهٔ تروریستیِ احمقساز برازندهشه.
این عکس را که دیدم، صدایش در گوشم پیچید. «واللهِالعظیـم من از روزِ اول تا امروز، یکروز هم ناامید نشدهام..»
او باثُباتترین، ایرانیترین،مُخلصترین، بلدترین، مؤمنترین، صادقترین، سیاستمدارترین، حکیمترین، ادیبترین و شجـاعترین فردیست که تابحال دیدهام…
ماشآءَاللَّهُ لاحَوْلَ وَلاقُوَّةَ الّابِاللَّهِ العلیالعظیم.
.
- سلیمان کجا؟ مُسلم را تنها میگذاری؟ الان که وقتِ تعلل نیست. شک به نایبِ امام، شک به خودِ امام است!
+ «میروم یعقوبوار در انتظارِ یوسفمان گریه کنم» چون تصور میکنم بیش از امامَم میدانم، من گمشدهٔ کربلایم. گمشده میانِ شک و تردیدهایم. همیشه یا یک گام از امامِ خود جلوتر بودهام، یا یکگام عقبتر… عاقبت هم در توابین کُشته میشوم، اما چه سود…؟
مجموعهٔ #نمایش_آیینی کانال استادشجاعی رو از دست ندید…
.
- سلیمان کجا؟ مُسلم را تنها میگذاری؟ الان که وقتِ تعلل نیست. شک به نایبِ امام، شک به خودِ امام است!
+ «میروم یعقوبوار در انتظارِ یوسفمان گریه کنم» چون تصور میکنم بیش از امامَم میدانم، من گمشدهٔ کربلایم. گمشده میانِ شک و تردیدهایم. همیشه یا یک گام از امامِ خود جلوتر بودهام، یا یکگام عقبتر… عاقبت هم در توابین کُشته میشوم، اما چه سود…؟
چقدر این مجموعهٔ #نمایش_آیینی کانال استاد شجاعی عالیه. ببینیم.
دیگر چه زینبی…؟
چه عزیزی؟ چه خواهری؟
وقتی نمانده است برایش برادری..
اینجا همه به فکرِ غنیمت گرفتناند
از گوشوارهها بگیر تو،
تا کهـــنه مَعجری..
تا نیزهات زدند،
زمین خورد خواهرت
با تو چه کردهاند؛
در این روزِ آخری؟
از رویِ نِیزه،
سایهات افتاده بر سرم
ممنونم ای حســین!
که در فکرِ خواهــری..
مهدی صفییاری
گودال میبرند،
که قربانیات کنند..
در تیرهایِ حَرمله؛
زندانیات کنند..
لبتشنه جان سپُردی و،
این ابرهایِ تار؛
حسرت به دل شدند
که بارانیات کنند..
آسمانها!
همه در آتشِ دل دود شوید
آنچنان ناله برآرید، که نابود شوید
وقتِ آن است که از جســمِ جهان
جان برود
ناله بر عرش،
ز هر آیهٔ قرآن برود…
این نوایِ حیدر حیدر. این ذوق و اشکِ شوق که با اشکِ احیاگرِ عزای سیدالشهدا تلفیق شد. این سر از پا نشناختن از دیدارِ رویِ ماه! این صدباره مرورِ فیلم لحظهٔ ورودِ اقا به حسینیهٔ امام. این «شب دهم وسطِ روضه دیدمت آقا، میانِ گریه چه بیاختیار خندیدم». این حضورِ ناگهانی. این وعدهٔ صادقِ ۴. این فریادِ هیهاتمنّالذّله. این نمادِ عزت و شجاعت. این برهمزدنِ معادلاتِ خناسان و این آرامشبخشِ قلوبِ آزادگان. این بیعصا به میدان آمدنِ منافقسوز. این لُکنتِ کلماتِ ناتوان در توصیفِ حضورش. این عزادارِ حسینی. این ادیبِ آداببلدِ حیدری…
نوشته بود: «از خبرِ آمدن نائبِ امام(عج) اینطور سر از پا نشناختهایم، خوشا آنروز که خبرِ آمدنِ امام(عج) در دنیا بپیچد…»
خدایا! میشود دیدارِ خورشیدِ موعود، این آرزویِ وعدهدادهشدهٔ تمام انبیاء و اولیاء را نصیبمان کنی؟ تجدیدِبیعتِ عاشوراییِ ما را با مُسلمِ زمان از ما بپذیری و ما را به مَهدی(عج) برسانی؟ تا سراپا گوش شویم و جان بسپاریم به آنلحظه که ندا میآید:
«الا یا اهل العالم، انا امامالقائم
انَّ جدّیالحسین قَتلوه عطشانا…»
-
دوستان بزرگوارمون رسمِ خیلـی خوبـی رو برقرار کردن و تاحالا هفتبار به نیت سلامتیِ رهبری، با عنایتِ خدا و همتِ مردم قربانی دادن؛ انشالله تا ظهورِ صاحبالزمان این رسم تداوم داشته باشه. حتماً مشارکت کنید عزیزان…
شمارهکارت و توضیحات توی پست هست.
کاش آوینی دوباره زاده میشد و قلم به دست میگرفت و مینوشت اینروزها را. کاش تاریخ بداند اینروزها را. کاش همهٔ قلم بهدستها، آوینی میشدند و روایت میکردند این روزها را.
رهبر انقلاب امشب، خطاب به حاجمحمود کریمی: اگر خسته نمیشوی «ای ایران» بخوان!
۱۲ روز جنگِ با دنیا را مستقیماً و شخصاً فراماندهی کرد. همه میگفتند چطور در کمتر از یک روز؛ همهٔ فرماندهان را جایگزین کرد؟! در همان ۱۲ روز، سهبار در پیامِ تلویزیونی خطاب به ملتِ ایران؛ دلهایِ امّت را آرام کرد. خبر پیچید مراسمِ روضهٔ حسینیه هم پابرجاست! ولیّامرِ ما، به ما پیغام میدهد و میگوید حواستان باشد؛ روضهٔ اباعبدالله(ع) تعطیل نمیشود. ما هرچه داریم از خداست؛ از اهلِبیت است. خدایِ ما، از همهٔ دم و دستگاهِ کفر بزرگتر است. امشب با آمدنش باز هم معادلات را بههم زد! او همیشه به موقع میآید. امشب «ایایران» را طلب میکند… حتی حواسش بود که چطور به دوگانهٔ ملّتگرایی و امّتگرایی اینروزها پایان بدهد. راست گفت آقا روحالله(ره)! اگر کلِ تاریخ را بگردید کسی را پیدا نمیکنید که مثلِ سیدعلی خامنهای متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار؛ و بنای قلبیاش بر این باشد به این ملّت خدمت کند. پیدا نمیکنید!
بهخدا قسم اگر هزاران بار بمیریم و زنده شویم و باز بمیریم، تورا رها نخواهیم کرد. امشب، شبِ تجدیدِ بیعت است. یاحسین(ع).
«اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَــنا في دِرعِــکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ»
«اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَــنا في دِرعِــکَ الْحَصینَةِ
الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ»
به قربانِ قدمهات حضرتِ ماه…
والله ماتَرکناکَ یابنالحیـــدر!
راست گفتند:
اگر تورا نداشتیم، هیچوقت نمیدانستیم اجدادِ طاهرت چطور در برابرِ بنیامیه و یهود ایستادند. اگر تورا نداشتیم؛ نمیفهمیدیم شجاعتِ حیدری یعنی چه! تو به ما یاد دادی روضهٔ سیدالشــهدا تعطیلشدنی نیست؛ حالا که آمدی، انگار ماه طلوع کرد…
خدایِ حســین(ع) حافظِ تو باشد حضرتِ ماه!
ای عشقِ دلافروز، ای مایهٔ دلگرمیِ ما…
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
