fa
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

رفتن به کانال در Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

نمایش بیشتر
4 791
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+567 روز
+2930 روز
آرشیو پست ها
از قابلِ پخش‌ترین تصاویر این روزهای سوریهٔ بعد از آزادی! می‌گفتند اسد رفت، جولانی آمده رونق ایجاد کند، با ترامپ عکس گرفت و بدونِ مرگ بر امریکا و اسرائیل، تحریم‌ها را برداشتند، چقدر آزادی! شبیه به همین را در داخل هم می‌شنویم؛ برویم با ترامپ دیدار کنیم تا تنش‌ها را بزداییم. ساده‌انگاری در سیاست‌ورزی همین‌قدر خطرناک است! فردای آزادیِ بعد از جمهوری اسلامی، قطعاً چیزی بدتر از این‌هاست. چون از ایران کینهٔ دیرینه دارند. وحوشِ فارسی‌زبانِ تحت تربیت غرب و اسرائیل؛ قبل‌تر از این‌روزها ایرانی‌ها را به آویزان کردن از تیر چراغِ برق و دار زدن کف خیابان تهدید کرده بودند، اول مغزها را تحت‌فرمان خود درمی‌آورند و از ذهن‌تان ارزش‌زدایی می‌کنند، بعد می‌گویند این‌ جنگِ شما نیست، جنگِ جمهوری‌اسلامی‌ست. شما هم بدونِ اینکه چشم باز کنید باور می‌کنید و بعد فرشِ قرمز زیر پای‌شان پهن می‌کنید و بعد یکی‌ یکی سر بریده می‌شوید و یا از ساختمان پایین انداخته می‌شوید. درست مثلِ همان سکانس مختار که گفت «تزویر به شما امان می‌دهد تا مقاومت‌تان را بشکند، بعد از غلبه شک نکنید گردن‌تان را خواهد شکست!» آن‌روز دیگر فرصتی برای پشیمانی و تأمل‌ نیست.

حالا که اوضاع کمی آرام شده دیگر کسی تو را فریاد نمی‌زند... انگار «العجل» دوباره یک کلمه شد کلمه‌ای برای هشتگ زیر پست‌ها؛ ما نوعاً فراموش‌کاریم و دوباره جمعه‌ها از تو می‌گوییم و تو! ای عزیزِ غایبِ مظلومِ مهربان... هنوز در قنوت نمازت برای ما دعا میکنی و می‌گویی «العجل، العجل، العجل» راست می‌گفت که: بنویسید امیـدِ دلِ زهــرا، مهدی است چارهٔ کار همه مـردم دنیا، مهدی است اللهم عجل لولیک الفرج 🤍

تو سراغِ من بیا! چه کنم فـراق‌تو حسـین‌‌ع..؟ همش از عراقیا، می‌گیرم سراغت‌و حسین‌ع..

رهـــام نکن؛ تو خـونوادهٔ منی حُســــین‌‌ع..

«نوکرشم هستیم، خاکِ زیرِ پاشم هستیم! مرسـی که هستین، سـایه‌تون مُــستدام…»

- داشتم دنبال یه مطلبی می‌گشتم رسیدم به این پست. خیلی دلم گرفت. ما از شما فقط یه صدا می‌شناختیم که محکم و رَسا حرف می‌زد؛ تماماً «حق» می‌گفت اما نامردا زخم‌زبان می‌زدن، هنوزم می‌زنن. اونایی‌که حتی جنگ هم بیدارشون نکرد. شما و رفقاتون همیشه در میدان بودید و ما حتی نمی‌دونستیم که مبتلا به سرطان بودید. همو‌نطور که نمی‌دونستیم شهید امیرعبداللهیان جانبازِ شیمیایی بود. خدا به آدم‌هایی که «خودش گلچین می‌کنه» چقدر عزت می‌ده. سال‌ها مجاهدت، نخوابیدن، مراقبت. قهرمان‌ها! که شبیه به هیچکدوم از قهرمان‌هایِ الکی و ساختگیِ هالیوودی نبودید. ساده، مومن، خاکی، بی‌ادعا، کاربلد. خدا می‌دونه چندتا قهرمانِ شناخته و ناشناختهٔ دیگه هستن که روزانه آماجِ زخم‌زبان‌ قرار می‌گیرن اما برای بیداریِ ما، از جان هزینه کرده و می‌کنن. خدا که شما رو رحمت می‌کنه، خدا به ما کمک کنه. کاش درجا نزنیم، کاش عقب‌گرد نکنیم.

- این پیام، صرفاً جهت یادآوریِ این موضوعه که: لطفاً برای ما کنکوری‌ها، که فردا یا پس‌فردا کنکور داریم، دعا کنید.

سوریهٔ امروز فقط یکی از مصادیقِ «آزادی»ِ غربی‌ست‌. از روزِ اول سقوط حکومت سوریه، وقتی حسین‌ رونقی‌ها و براندازها و بعضی داخلی‌ها، بر طبلِ تبریکِ این آزادی می‌کوبیدند و عیناً همون رو برای ایران ارزو می‌کردند؛ اسرائیل زیرساخت‌های سوریه رو بمباران کرد، منطقهٔ جبل‌الشیخ رو اشغال و لاذقیه رو با خاک یکسان کرد. همزمان با ری‌برندیگِ جولانیِ تحریرالشامی؛ وحوش زیرنظرِ این تروریست مردمِ سوریه رو کف خیابان سلاخی کردند، سر بُریدند و خیابان شد شکنجه‌گاهِ این تروریست‌ها! اما براندازها روی دیوار سفارتِ ایران در سوریه می‌نوشتند «زن‌زندگی‌آزادی!» بعدتر جولانیِ تروریست رو کت‌شلوار‌پوش کردند؛ دولتِ خودخوانده تشکیل داد و با بن‌سلمان تا داخل کعبه هم رفت؛ کنارِ ترامپ عکسِ یادگاری گرفت و شد الگوی «عادی‌سازی روابط با غرب»ِ یه‌عده!‌! که با عادی‌کردن روابط با اسرائیل و دادنِ خاک؛ اعتماد اون‌ها رو می‌خواست، اما اسرائیل اعلام کرد؛ اگه فکر ‌می‌کردی ما مداخله نمی‌کنیم؛ اشتباه کردی! این تصاویرِ امروزِ سوریه‌ست. ترامپ می‌گفت ایران برای رفع‌تحریم، باید مثلِ سوریه حرف‌گوش‌کن باشه! طعمهٔ آزادیِ‌غربی‌! بدونِ مرگ بر امریکا، و مرگ بر اسرائیل :)

وقتی این تصاویر رو منتشر می‌کردیم، عده‌ای در رویایِ آزادی(!) می‌گفتن؛ «بالاخره اولِ هر آزادی‌ای شلوغی و بزن بزنه، به مرور درست می‌شه! حالا وقتی با امریکا ببندن می‌فهمید چقدر اوضاعشون خوب می‌شه!» غرض از ریپلای کردن روی این پست‌ها فقط یک جمله‌ست؛ فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَار. بعضی تصاویرِ ریپلای‌شده ممکنه برای اون‌هایی که روحیهٔ حساسی دارن مناسب نباشه.

اسرائیل‌ قناعت‌ نمی‌کند به‌ آنجایی‌ که‌ هست! قدم‌قدم‌ پیش‌ می‌رود و هر قدمی‌ که‌ رفت، هی‌ می‌گوید ما کاری نداریم، همین‌است... فردا‌ قدم‌ بالاتری‌ برمی‌دارد... امروز لبنان‌ است،‌ فردا خدای‌ نخواسته‌ سوریه پس‌فردا عراق‌ است‌ و‌ همین‌طور... •امام‌خمینی‹رحمة‌الله‌علیه› اهتزازِ پرچمِ اسرائیل تو سویدا سوریه‌ی آزاد :))

یه وقتایی می‌گم کاش یه دوربینِ عظیم و بزرگ با مقیاسِ خیلی گسترده وجود داشت و از بالای بالا تحولات و اوضاعِ فعلی دنیا رو نشون همه می‌داد؛ جوری که از گذشتهٔ تاریخ تا تحولاتِ امروز، و تا آینده رو می‌تونستیم در این مقیاس ببینیم. تا همه مُتفق‌القول اذعـان می‌کردن که وجودِ نعمت و محـوری بنام ولایت‌فقیه -و شخصِ ولی‌فقیه- چقدر مُغتنم، الهی و فوق‌العاده‌ست. اون‌وقت شاید دیگه سرگرمِ فرعیات نمی‌شدیم و همه برای پاسداری از این خیمه و ستونِ این خیمه، دست به دستِ هم می‌دادیم. چون:
«همه و همه بدانند که خدایِ متعال، نُصرت را برای ملّت ایران در ذیلِ نظام اسلامی و زیر چتر قرآن و اسلام، تضمین کرده و ملّت ایران حتماً پیروز خواهد شد.» - رهبرِ انقلاب - ۱۴۰۴/۰۴/۲۵.

برنامهٔ امروز؟ دیدن، شنیدن و گوش دادن به بیاناتِ امروز رهبری برای پنجاهمین‌بار! گویی سال‌ها منتظرش بودم.♥️ چه بگویم که غم از دل برود، چون تو بیایی

شمس‌الواعظین، روزنامه‌نگارِ اصلاح‌طلب: حرف آیت‌الله خامنه‌ای درست از آب درآمد. ما وقتی سوریه رو از دست دادیم مجبور شدیم در تهران با اسرائیل بجنگیم. این جنگ ثابت کرد که نگاه آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر جنگیدن با اسرائیل در مرزهای خودش چقدر درست بود. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ حق با آیت‌الله خامنه‌ای بود. کمااینکه دربارهٔ نتیجهٔ اعتماد به غرب هم حق با آیت‌الله خامنه‌ای بود. دربارهٔ ذاتِ فریب‌کارانهٔ طرفِ غربی در هر موضوعی -به ویژه مذاکرات- هم حق با آیت‌الله خامنه‌ای بود، دربارهٔ این‌که اسرائیل نیرویِ نیابتیِ امریکا در منطقه‌ست و اسرائیل و امریکا هیچ‌وقت از هم جدا نبوده و نیستند هم حق با ایشونه. اما جریانی که در نگاهِ فرماندهی کلِ قوا نسبت به تحولاتِ منطقه و ایثار نیروهای نظامی و شهدای مدافع‌حرم تخطئه ایجاد می‌کرد و با شعار «سوریه رو رها کن، فکری به حال ما کن» رای جمع‌ می‌کرد و شعارِ بی‌مبنا و احمقانهٔ «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» رو از ۸۸ بر سر زبان‌ها انداخت و روزگاری از دل همین طیف، تزِ مذاکره با داعش هم بیرون میومد؛ برای تبیینِ علتِ تقویت محور مقاومت از سمتِ جمهوری‌اسلامی پیش‌قدم نمی‌شد…

- ولی مثلِ همیشه، آیت‌الله خامنه‌ایِ عزیز بود که واقعیت رو گفت؛ وضعیتِ سوریه و باقیِ مصادیق «آزادیِ مدنظرِ غرب» نتیجـهٔ اینه: وقتی روحِ ایستادگی و مقاومت کم بشود…

- ولی مثلِ همیشه، آیت‌الله خامنه‌ایِ عزیز بود که واقعیت رو گفت؛ وضعیتِ سوریه و باقیِ مصادیق «آزادیِ مدنظرِ غرب» نتیجـهٔ اینه: وقتی روحِ ایستادگی و مقاومت کم بشود…

- شبکه‌هایی که سال‌هاست دارن نسخهٔ آشوب، ناامنی، حملهٔ‌نظامی، براندازیِ حکومت و در نهایت تجزیهٔ ایران رو به هر طریقی برای مخاطب ایرانی می‌پیچن. یکی مثل BBC با ادبیاتِ رسمـی‌تر، یکی مثل اینترنشنال با دعوتِ صریح و پیمان‌بستن با نتانیاهو. این وسط شبکه‌ای مثل مَنوتو هم به طرز ابلهانه‌ای مخاطب رو تحمیق می‌کنه و نقشِ یار‌گیری رو ایفا می‌کنه. هدف همه‌شون یکیه، کارفرماهای همه‌شون بصورت متحد یه چیز رو دنبال می‌کنن، اما دعواشون سرِ اینه که کارفرماها چرا جیبِ یکی رو پرتر از اون یکی کرده. همین.