9 681
مشترکین
+124 ساعت
+47 روز
-3730 روز
آرشیو پست ها
9 677
از ابتدای نیمه دوم بازی را ندیدم تا الان. گل دوم هم قابل پیش بینی بود . پیکان ده نفره دو یک پیش افتاده
9 677
در نیمه نخست دیدار استقلال و پیکان، ساختار دفاعی آبیپوشان نهتنها در خط چهار نفره پشتی بلکه در سازماندهی دفاع تیمی دچار گسست مکرر بود. فاصله خطوط، بهویژه فاصله میان هافبکهای دفاعی و مدافعان میانی، به پیکان اجازه داد که تا پیش از دهنفره شدن، بهراحتی در نیمفضاها نفوذ و با پاسهای عمقی یا تغییر مسیر بازی، مدافعان استقلال را تحت فشار بگذارد.آنها حتی ممکن است در ادامه بازی باز هم از پیکان ده نفره گل دریافت کنند. نبود هماهنگی در پوشش متقابل و تأخیر در جابهجاییهای عرضی باعث شد که چند مرتبه بازیکنان پیکان در فضاهای خطرناک صاحب توپ شوند. در این برهه، فشار اولیه استقلال هم ناکارآمد بود؛ نه شدت لازم را داشت و نه کانالهای پاس را میبست، در نتیجه خط حمله پیکان برای ساخت بازی و انتقال به فاز هجومی، آزادی نسبی پیدا کرده بود.
پس از اخراج بازیکن پیکان، استقلال بازی را به جناحین کشاند اما این تغییر بیشتر بر پایه بهرهبرداری از برتری عددی و توان فنی فردی بازیکنان بود تا یک الگوی تاکتیکی منسجم. خلأ یک طراح میانی باعث شد که جریانسازی حملات بهجای پاسکاریهای ترکیبی و کنترل ریتم از وسط میدان، به حرکات انفرادی، دریبل و خلق موقعیت از کنارهها وابسته شود. منیر الحدادی در این نقش، برخلاف هافبکهای طراح کلاسیک که با حداقل لمس و گردش سریع توپ فضا میسازند، بیش از حد به ریزهکاری و نگهداشتن توپ روی آورد که باعث کندی گردش بازی شد. گل استقلال نیز نمادی از همین اتکای بیشازحد به حرکات فردی بود. نازون هم در نیمه نخست نمایشی کماثر و مشابه محمدرضا آزادی در روزهای بیثمرش داشت، بدون حضور مؤثر در شکلدهی به حملات یا حتی ایجاد برتری عددی در مناطق کلیدی.
9 677
جوگیر تر از هواداران استقلال هم هست؟ تیم را به فحش می بندن. به پیکان ده نفره گل مساوی را میزنن، بازیکنا میشن رونالدو براشون😂😂😂 یازده به یازده هیچی نداشتن
9 677
در اسکرین شات های منتشر شده درباره سهم ایجنت ها در انتقال یاسر آسانی به استقلال ، حرف از سه سهم است. ایجنت خارجی ، ایجنت ایرانی و ایجنت سرمربی!! ایجنت سرمربی؟ دلالی در روز روشن؟!
9 677
جدی جدی اینها نمی خوان بفهمن به تیم هشتم امارات باختن اون هم با ۷ گل. یکی میاد خودشو با بازی آلمان و برزیل قیاس میکنه ، یکی حرف از بایرن میزنه. این هم که گفته تیم های کوچک از باخت بزرگان خوشحال میشن. کدوم بزرگ ؟ آبرویی هم واسه فوتبال ایران گذاشتید؟ هر کی جای شما بود تو همون ورزشگاه از فوتبال استعفا می داد. خجالت براتون با بستنی دوقلو تفاوتی نداره. دست بردارید . هفت تا از الوصل خوردید نشستید قصه می نویسید.
9 677
سیدورف قراره این همه راه بیاد به استقلالی ها بگه چرا ۷ تا خوردن و دلیلش را بگه بهشون!!! خب از همونجا بگه. می ترسید شنود بشه بازهم ۷ تا بخورید؟
گلر ۴۰ ساله و دفاع آشفته تحلیل می خواد؟
9 677
وقتی هاشمیان همچنان در هفته چهارم دنبال تست بازیکنان در پست های غیر تخصصی است و البته برنامه خاصی هم برای خلق موقعیت نداریم و نوسان تیم زیاد است نباید منتظر معجزه و آینده خوبی بود. مشکل زیاد داریم .
9 677
نیمه اول هیچی نیست.چادر ملو راهها را بسته بود و برتری نسبی در خط هافبک هم داشت و البته که زمین اجازه عرض اندام به دو تیم نمی دهد
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
