ru
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

Открыть в Telegram
9 678
Подписчики
-624 часа
-37 дней
-4130 день
Архив постов
نازنین و حدادی عملکرد خوبی نداشتند. تعویض های میلیاردی

از ابتدای نیمه دوم بازی را ندیدم تا الان. گل دوم هم قابل پیش بینی بود . پیکان ده نفره دو یک پیش افتاده

در نیمه نخست دیدار استقلال و پیکان، ساختار دفاعی آبی‌پوشان نه‌تنها در خط چهار نفره پشتی بلکه در سازمان‌دهی دفاع تیمی دچار گسست مکرر بود. فاصله خطوط، به‌ویژه فاصله میان هافبک‌های دفاعی و مدافعان میانی، به پیکان اجازه داد که تا پیش از ده‌نفره شدن، به‌راحتی در نیم‌فضاها نفوذ و با پاس‌های عمقی یا تغییر مسیر بازی، مدافعان استقلال را تحت فشار بگذارد.آنها حتی ممکن است در ادامه بازی باز هم از پیکان ده نفره گل دریافت کنند. نبود هماهنگی در پوشش متقابل و تأخیر در جابه‌جایی‌های عرضی باعث شد که چند مرتبه بازیکنان پیکان در فضاهای خطرناک صاحب توپ شوند. در این برهه، فشار اولیه استقلال هم ناکارآمد بود؛ نه شدت لازم را داشت و نه کانال‌های پاس را می‌بست، در نتیجه خط حمله پیکان برای ساخت بازی و انتقال به فاز هجومی، آزادی نسبی پیدا کرده بود. پس از اخراج بازیکن پیکان، استقلال بازی را به جناحین کشاند اما این تغییر بیشتر بر پایه بهره‌برداری از برتری عددی و توان فنی فردی بازیکنان بود تا یک الگوی تاکتیکی منسجم. خلأ یک طراح میانی باعث شد که جریان‌سازی حملات به‌جای پاس‌کاری‌های ترکیبی و کنترل ریتم از وسط میدان، به حرکات انفرادی، دریبل و خلق موقعیت از کناره‌ها وابسته شود. منیر الحدادی در این نقش، برخلاف هافبک‌های طراح کلاسیک که با حداقل لمس و گردش سریع توپ فضا می‌سازند، بیش از حد به ریزه‌کاری و نگه‌داشتن توپ روی آورد که باعث کندی گردش بازی شد. گل استقلال نیز نمادی از همین اتکای بیش‌ازحد به حرکات فردی بود. نازون هم در نیمه نخست نمایشی کم‌اثر و مشابه محمدرضا آزادی در روزهای بی‌ثمرش داشت، بدون حضور مؤثر در شکل‌دهی به حملات یا حتی ایجاد برتری عددی در مناطق کلیدی.

جوگیر تر از هواداران استقلال هم هست؟ تیم را به فحش می بندن. به پیکان ده نفره گل مساوی را میزنن، بازیکنا میشن رونالدو براشون😂😂😂 یازده به یازده هیچی نداشتن

استقلال طراح و بازیساز نداره

نوستراداموسی علوی جان
نوستراداموسی علوی جان

قرمزه

استیل آذین گل خورد😂

دفاع استقلال نابوده

شما هم احساس می کنید استقلالی ها عمدی دارن ضعیف بازی میکنن؟

در اسکرین شات های منتشر شده درباره سهم ایجنت ها در انتقال یاسر آسانی به استقلال ، حرف از سه سهم است. ایجنت خارجی ، ایجنت ایرانی و ایجنت سرمربی!! ایجنت سرمربی؟ دلالی در روز روشن؟!

جدی جدی اینها نمی خوان بفهمن به تیم هشتم امارات باختن اون هم با ۷ گل. یکی میاد خودشو با بازی آلمان و برزیل قیاس میکنه ، یکی ح
جدی جدی اینها نمی خوان بفهمن به تیم هشتم امارات باختن اون هم با ۷ گل. یکی میاد خودشو با بازی آلمان و برزیل قیاس میکنه ، یکی حرف از بایرن میزنه. این هم که گفته تیم های کوچک از باخت بزرگان خوشحال میشن. کدوم بزرگ ؟ آبرویی هم واسه فوتبال ایران گذاشتید؟ هر کی جای شما بود تو همون ورزشگاه از فوتبال استعفا می داد. خجالت براتون با بستنی دوقلو تفاوتی نداره. دست بردارید . هفت تا از الوصل خوردید نشستید قصه می نویسید.

آزادی هم به بازیکنان خارجی تاخت

سیدورف قراره این همه راه بیاد به استقلالی ها بگه چرا ۷ تا خوردن و دلیلش را بگه بهشون!!! خب از همونجا بگه. می ترسید شنود بشه بازهم ۷ تا بخورید؟ گلر ۴۰ ساله و دفاع آشفته تحلیل می خواد؟

وقتی هاشمیان همچنان در هفته چهارم دنبال تست بازیکنان در پست های غیر تخصصی است و البته برنامه خاصی هم برای خلق موقعیت‌ نداریم و نوسان تیم زیاد است نباید منتظر معجزه و آینده خوبی بود. مشکل زیاد داریم .

‌بین قانع و خیابانی، دومی را ترجیح میدم. البته با چاشنی بستن صدای تلویزیون

باکیچ خیلی توپ لو داده

سروش و صادقی که اومدن تو زمین، تیم راه افتاد. روز خوب سروش بوده.

نیمه اول هیچی نیست.چادر ملو راه‌ها را بسته بود و برتری نسبی در خط هافبک هم داشت و البته که زمین اجازه عرض اندام به دو تیم نمی دهد

photo content