fa
Feedback
جمع مدیران نامدار ایران

جمع مدیران نامدار ایران

رفتن به کانال در Telegram

با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام جمع مدیران نامدار ایران

کانال جمع مدیران نامدار ایران (@excellentmanagers) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 27 613 مشترک است و جایگاه 2 286 را در دسته تجارت و رتبه 12 234 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 27 613 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -178 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -9 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.01% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 10.10% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 079 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 2 788 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مدیر, جا, آقا, وقت, کس تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
با بزرگترین جمع مدیران خصوصی و نامدار ایرانی در داخل و خارج از کشور همراه شوید حامد پاک طینت @Hamedpaktinat

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته تجارت تبدیل کرده‌اند.

27 613
مشترکین
-924 ساعت
-317 روز
-17830 روز
آرشیو پست ها
با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🔴 حاج سید اصغر حمال ✍🏻 نعمت الله فاضلی ✅ امروز پادکست "ماجرای اصغر حمال" را که  مجله پرگار منتشر کرده است، گوش دادم. این ماجرا را استاد حسین پاپلی یزدی در جلد دوم شاهکارش "شازده حمام" نقل می کند.  ماجرایی شگفت اما واقعی و فراگیر در جامعه ی ماست؛ ماجرای "طبقه انگل" و چگونگی رشد آن در ایران. ایران همان طور که "طبقه فهیم" دارد، "طبقه انگل" هم دارد. اولی در کار ساختن ایران است، و دومی در کار تخریب ایران. ✅بگذارید خلاصه ماجرا را بگویم و بعد ببینیم این "طبقه انگل" چگونه و چرا ویرانگر جامعه ماست. ✅ پاپلی یزدی در سال ۱۳۴۶ تصادفی اصغر حمال را در مشهد موقع گدایی می بیند و او را می شناسد. اصغر پیشتر در گاراژ اتو تاج در یزد باربری و حمالی می کرده. پاپلی احوالش را می پرسد و ناهار مهمانش می کند و با هم دوست می شوند. زمان می گذرد و ماجراهایی پیش می آید و اصغر و پاپلی رفیق می شوند و اصغر داستان زندگی اش را برای پاپلی می گوید. ✅قصه این است: اصغر برای زیارت به مشهد آمده و شبی کنار حرم نشسته و سرش را روی زانویش گذاشته بود. عابران به گمان این که گداست، جلوی پایش پول می گذاشتند. اصغر می بیند در زمان کمی چهار پنج تومن پول به او داده اند. همان شب دو ساعت دیگر سرش را به زانو می گذارد و ده تومن جمع می کند. پولی بسیار بیشتر از بار زدن یک کامیون. ✅اصغر بعد از آن کار حمالی را رها می کند و به گدایی می پردازد و روزی پنجاه تومن گدایی می کند. مدتی بعد پاپلی اصغر حمال را در حال نزول دادن می بیند، در حالی که شالی سبز دارد و سید هم شده است! ✅پنج سال می گذرد و سید صاحب خانه ای بزرگ و مال و منال اشرافی می شود. همسرش هم وارد دلالی می کند و او سیصد هزار تومن جهیزیه دخترش را از همین راه فراهم می سازد. حالا اصغر حمال به "حاج سید اصغر" مشهورست. ✅با وقوع انقلاب ۵۷ حاج سید اصغر حمال ساکن تهران می شود. سال ۶۷ پاپلی "حاج سید اصغر حمال" را در تهران می بیند، در حالی که صراف شده و صاحب صرافی در خیابان فردوسی و کاخ و جلال و جبروت است. بقیه ماجرا را خودتان حدس بزنید که چطور اصغر حمال می شود حاج سید اصغر صراف و سکینه بانویش هم "حاجیه مریم خانم". ✅ فقط اصغر حمال نیست که هوشمندانه ناگهان در می یابد با زحمت کشیدن نمی شود پولدار شد، اطراف ما پر است از "حاج سید اصغر حمال ها" که از راه گدایی، ربا، دلالی و زندگی رانتی و انگلی، گنج قارون دارند و سید سبز پوش هم شده اند.  ✅حاج سید اصغر حمال ها همه جا هستند، حتی در دانشگاه ها. کم نیستند اعضای هیات علمی که بدون زحمت، صلاحیت و مهارت، و با دوشیدن دانشجویان و سیستم دانشگاه، استاد و دانشمند شده اند. در ادارات هم همین طور. حتی در صنایع و کارخانه جات و بانک ها و هم مدیران زیادی می بینیم که همان اصغر حمال اند که از نردبان باندبازی و رانت بالا بالاها رفته و چه ثروت ها اندوخته اند. ✅ این گروه طبقه انگل اند که بدون تولید کالا و خدمات، بدون داشتن دانش و مهارت، بدون طی کردن مراتب رشد و کمال، تنها و تنها از راه دوشیدن جامعه به ثروت باد آورده می رسند. ✅ یکی از علل فلاکت ایران رشد این "طبقه انگل" است. ماجرای حاج سید اصغر حمال مرا یاد ماکس وبر و کتاب "اخلاق پروتستان و روح سرمایه داری" اش انداخت. ✅وبر نشان می دهد اخلاقیات مذهب پروتستان نقشی کلیدی در تکوین سرمایه داری داشت، چه، "پروتستان ها ... در پی خوشی نبودند؛ بلکه به استقبال سختی و مشقت نیز می رفتند." همچنین وبر نشان می دهد این روحیه ریاضت کشانه در درون "سازمان عقلانی و نهادی" قرار می گیرد و پیامد آن تولید و تراکم ثروت در جامعه است. ✅بحث وبر طولانی و شناخته است و مجال بسط آن اینجا نیست. اما، وبر راز بزرگی را کشف کرد، اگر میل سودجویی، پولدوستی و زراندوزی مردم در "چارچوب عقلانی و نهادی" هدایت نشود، صرف وجود ثروت و ثروتمند در جامعه، پیشرفت ایجاد نمی کند. ✅ در ایران امروز حجم عظیمی پول و جمعیت پرشماری سودجو وجود دارد، اما این سرمایه ها و سودجویی ها فاقد " چارچوبی عقلانی و نهادی" است. بخش چشم گیری از سرمایه ها و ثروتمندان امروز ما از قماش حاج سید اصغر حمال اند. ✅ اصغر حمال ها محصول دولت رانتی، فقدان آزادی و نبود نظم و نظام دموکراتیک در جامعه هستند. جامعه ای که سامان دموکراتیک ندارد، شایسته سالاری در آن پا نمی گیرد، و افراد به جای کوشش در ارتقای توانایی های شان، می کوشند راه های کم زحمت، اما پر درآمد و پر منزلت را طی کنند. ✅اصغر حمال ها تعهدی به هیچ ارزش و اخلاق و ادب و آدابی جز سودجویی و غارت ندارند. آنها انگل جامعه اند که خود را رنگ کرده اند، رنگ ارزش های حاکم. اصغر حمال ها را نمی توان کامل از جامعه زدود، اما می توان راه تکثیرشان را تنگ کرد.

📝📝چرا حجاج ایرانی، کتابهای دختر رئیس جمهور را در هتل جا گذاشتند؟ ✍محمد مهاجری ♈️بسیاری از زائران ایرانی خانه خدا، هنگام اعزام‌ به عربستان کتابهایی را که در کاغذهای مرغوب و جلدهای نفیس چاپ شده بود در فرودگاه به صورت رایگان دریافت کردند.  ♈️روی جلد این کتابها  نام "ریحانه‌سادات  رئیس‌الساداتی (دختر جناب آقای رئیس جمهور) به عنوان نویسنده درج شده و ناشر آن نیز موسسه ای فرهنگی است که به خانواده محترم جناب آقای رئیسی تعلق دارد. ♈️اینک گزارشهای موثق رسیده حکایت از آن دارد که حجاج پس از پایان سفر ، کتابهای مذکور را در اتاقها و محوطه  هتلهای محل اقامت رها کرده و زحمت به همراه آوردن و بازگرداندن آنها به ایران را به خود نداده اند. ♈️پیش از این پرسشهایی در باره اینکه هزینه  3کتاب گرانقیمت مذکور در تیراژ بالا، از کجا تامین شده؟ و جایگاه موسسه ناشر کتاب(متعلق به خانواده آقای رئیسی) کجاست؟ و  چرا و بدستور چه مقامی در اختیار زائران قرار گرفته؟ و هزینه اهدای این کتابها چقدر بوده‌است مطرح شده که پاسخی به آنها داده نشده است. ♈️اینک این سوال نیز اضافه می شود که محتوای کتابها چه بوده و به تایید کدام نهاد فرهنگی مرتبط با حج رسیده  که حجاج زحمت حمل آنها را به زادگاه شان به خود نداده اند؟

نامه تشکر هتل های زنجیره ای مهر بابت پلمپ شدنشان به دلیل حجاب! دولت محترم از شما ممنونيم! 🔹هتل‌های زنجیره‌ای مهر برای بار سوم در دوره رياست شما به دلیل عدم رعايت حجاب و شئونات اسلامی گردشگران و مردم جامعه پلمپ شد! 🔹خواستم از این فرصت استفاده کنیم و از تلاش شبانه‌روزی شما برای پیشرفت صنعت گردشگری کشور و همچنین توجه به تلاش بخش خصوصی جهت احیای بافت تاریخی، تشکر کنیم. 🔹راستش را بخواهید ما این مسیر را با هزار امید و آرزو شروع کرده بودیم. هزینه‌های سنگین احیای بافت تاریخی از یک طرف و بی‌مهری بخش دولتی از طرف دیگر ما را از ادامه‌ی مسیر منصرف نکرد زیرا عشق خالصانه به خاک وطن به خستگی‌هایمان جان دوباره می‌داد. حتی در سال‌های بیماری منحوس کرونا و تحريم ها تاب آوردیم و نخواستیم تا سفره‌ کارآفرینی کوچکمان را جمع کنیم. به خودمان قول روزهای طلایی را داده بودیم. قول همین روزها را… 🔹روزهایی که می‌شد این‌طور نباشد. می‌شد دست در دست هم برای آبادانی كشور  تلاش کنیم که می‌تواند کشورمان را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد. 🔹از شما ممنونیم که قوی‌تر از کرونا عمل کردید و بالاخره توانستید ما را از ادامه‌ این مسیر سخت، ناامید کنید. آن هم تنها به دلیلی که کنترلش دست ما نبود! 🔹امیدواریم این همت بلند و تلاش ارزنده را در راستای پرونده‌های اختلاس و فساد اقتصادی نیز از شما دولت فخیمه شاهد باشیم. 🔹امیدواریم حمایت از کارآفرین‌های داخلی و خصوصاً صنعت گردشگری، روزی به معنای حقیقی خود نزدیک شود. قبل از آنکه خیلی دیر بشود…قبل از آنکه بدن بی‌جان اقتصاد روی دست میهن دوستان نفس آخر را بکشد. 🔹 از تلاش ارزنده‌ شما ممنونیم؛ امید آنکه با این اقدامات جهادی تمام مشکلات کشور به‌زودی مرتفع گردد. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

Repost from N/a
بازارگردانی بر پایه تحلیل و متناسب با هر نماد با ترنج ✅ هدف اصلی تمام صندوق‌های بازارگردانی جلوگیری از تشکیل صف‌های خرید و فر
بازارگردانی بر پایه تحلیل و متناسب با هر نماد با ترنج ✅ هدف اصلی تمام صندوق‌های بازارگردانی جلوگیری از تشکیل صف‌های خرید و فروش و همچنین افزایش نقدشوندگی در بازار سهام است. اما بازارگردانی ترنج با سایر بازرگردان‌ها ۲ تفاوت عمده دارد: ۱) در ترنج بازارگردانی به صورت موثر و نه صرفا برای عمل به تعهدات انجام می‌شود. ۲) همچنین بازارگردانی در تیم ترنج ارائه خدماتی فراتر از بازارگردانی و بر پایه تحلیل برای هر نماد است. تیم تحلیل بازارگردانی ترنج با تحلیل بنیادی و شناخت ساختار هر شرکت تعهدات خود را ایفا می‌کند. در حال حاضر تیم ترنج بازارگردانی ۲۵ نماد را برعهده دارد. شرکت های علاقمند از طریق لینک زیر می‌توانند از مشاوره اختصاصی و رایگان ترنج برای بازارگردانی اختصاصی بهره‌مند شوند. zaya.io/u2fpe #بازارگردانی_ترنج #صندوق_تاک

#تبلیغات

🔴 "مرگ بر مخالف" ✍️فرهاد قنبری ♈️در جامعه ما دیالوگ و گفتگو جایگاه چندانی ندارد و همه نیروهای اجتماعی چنان به تک گویی عادت کرده اند که با شنیدن اولین صدایی که کمی با گفتمان آنها همخوان نبوده یا مخالف باشد، کفن پوشیده و شمشیرهایشان را برای نابودی آن تیز می کنند. ♈️یکی از شعارهای همیشگی این جامعه که برای تحقیر یا  تمسخر  «دیگری» به کار می رود زدن برچسب سازشکاری است. اینجا به سیاستمداری که در پی حل بحران در روابط خارجی باشد انگ "سازشکاری" زده می شود. این در حالی است که در اکثر کشورهای دنیا سازشکاری و سازش با نیروهای متخاصم به عنوان نقطه قوت و قدرت یک مقام یا جریان سیاسی به شمار می رود چرا که توانسته است با دیپلماسی و گفتگو مسیر سازش را در پیش گرفته و  مقابل فاجعه به مراتب ویرانگرتر را سد نماید. ♈️در حوزه خصوصی و روابط فردی جامعه ما هم چنین تصویری حاکم است و همه ساکنان این سرزمین به مونولوگ هایی تک بعدی بدل گشته ایم که قدرت برقراری دیالوگ را از دست داداه ایم و اصطلاحا زبان یکدیگر را نمی فهمیم  و نیازی هم برای فهمیدن زبان یکدیگر احساس نمی کنیم. ♈️به فعال سیاسی و هنرمندی که بر نفرت عمومی نمی دمد و جامعه را به تساهل و رواداری بیشتر دعوت می کند انگ کاسه لیسی زده می شود. به کسی که تساهل را به جای خشونت و جنگ طلبی، سرلوحه زندگی خود قرار داده انگ بزدلی زده می شود. به کسی که با همسر و خانواده خود روابط دوستانه ای دارد برچسب زن ذلیلی و بی عرضگی زده می شود و.. (این در حالی است که در اکثر نقاط دنیا به فعالان سیاسی و شهروندانی که تساهل و مدارا پیشه کرده و از دامن زدن به خشونت در روابط اجتماعی و فردی امتناع می نمایند به عنوان شهروند خوب و ایده آل نگریسته می شود.) ♈️ آمار بالای طلاق یا حجم پرونده های مربوط به دعواها و درگیری های خیابانی در دادگاها، نشان می دهد که ما اغلب قدرت برقراری ارتباط کلامی درست و معقول را نداریم و در برقراری دیالوگ مشکلات فراوانی داریم. ♈️در جامعه ما اکثریت گروههای سیاسی و اجتماعی و شهروندان، آشکارا و پنهان چنان به شعار مرگ بر سازشکار مسلح شده اند که نمی توانند کوچکتربن ارتباط دوستانه و عاری از خشونت رفتاری و کلامی برقرار نمایند. در این جامعه ممکن است کوچکترین مسئله ای مانند اختلاف بر صف نانوایی یا یک تصادف ساده به یک دعوای خونین ختم می گردد یا زن و مردی که با هزاران مشکل زندگی مشترک خود را آغاز کرده و ساخته اند به علت نداشتن قدرت برقراری دیالوگ یا ترس از سازشکار نامیده شدن با مسائل و مشکلاتی بسیار ساده و سطحی از یکدیگر جدا می شوند. ♈️در جامعه امروز ما اگر یک شعار به صورت کامل در حال پیاده شدن و اجرا باشد، شعار "مرگ بر مخالف و منتقد" است. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

برای قدردانی و همراهی با کارمندان و شرکای تجاری‌تان چه برنامه‌ای دارید؟ یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدهی و راندمان س
برای قدردانی و همراهی با کارمندان و شرکای تجاری‌تان چه برنامه‌ای دارید؟ یکی از بهترین راهکارها برای افزایش بازدهی و راندمان سازمان شما، استفاده از کارت‌های هدیه برای کارمندان و شرکاری تجاری‌تان است. ایامی مانند عید قربان و غدیر، بهترین فرصت برای نشان دادن حس قدردانی و سپاسگزاری‌تان نسبت به افرادی است که نقشی در پیشبرد اهداف تجاری شما دارند. کارت‌های هدیه آواکتان، بهترین انتخاب برای تشکر از کارکنان یک مجموعه و شرکای تجاری هستند. https://click.jaryan.net/8YbVp ☎ 02145183183 https://click.jaryan.net/8YbVp

#تبلیغات

🔴 ما برای مسئولین مردم بدی بودیم! ✍️ پویا بختیاری اخیرا مصباحی مقدم در صحبت‌های خود ادعا کرده که: "علت اصلی تورم، مردم هستند که قناعت کردن را بلد نیستند، ما مسئولین در ایران جمعیت قانع چینی که به یکی دو وعده غذا در شبانه‌روز اکتفا می‌کنند را نداریم!" چندی پیش هم میرسلیم علت مرگ و میر در اثر تصادفات جاده‌ای را مردمی معرفی کرده بود که به مسافرت‌های نوروزی می‌روند! اما اگر فکر می‌کنید که این مدل صحبت‌ها برای فرار مسئولیت است یا چون دروغگو و ریاکار هستند این صحبت‌ها را می‌کنند، سخت در اشتباهید! اتفاقا این صحبت‌ها کاملا صادقانه است و دقیقا چیزی است که در فکر مسئولین ما می‌گذرد. مسئولین ما اعتقاد راسخ دارند که مسببان وضع موجود مردم هستند و نه بی تدبیری‌های خودشان! به عنوان مثال علت افزایش قیمت سکه را سلطان سکه، علت افزایش قیمت دلار را کانال‌های تلگرامی و دلارفروش‌های سبز میدان، علت افزایش قیمت خودرو و ملک را دلال‌ها و سایت‌هایی که قیمت‌ها را اعلام می‌کنند، معرفی می‌کنند. وقتی مسئولین معتقد باشند که مقصر مردم هستند که این شرایط بد را به وجود آورده‌اند، طبیعتا برای حل مشکلات هم باز به سراغ مردم می‌روند. مثلا برای کنترل قیمت سکه، سلطان سکه را اعدام می‌کنند، یا برای کنترل قیمت دلار، با بگیر و ببند دلال‌ها را زندانی می‌کنند، یا برای کنترل قیمت خودرو و مسکن، جلوی اعلام قیمت سایت دیوار را می‌گیرند! پس دیدید، مسئولین برای فرار از مسئولیت و یا ریاکاری نیست که مسببان وضع موجود را مردم می‌دانند، آن‌ها واقعا باور دارند که مقصر ما مردم هستیم و نه عملکرد ضعیفشان! البته که این اتفاق کاملا طبیعیست. وقتی افرادی مسئولیت را به عهده می‌گیرند که نه سواد خاصی دارند و نه هیچ تجربه و رزومه موفقی در کارنامه خود دارند، این مدل برخوردشان با مشکلات و مسائل اصلا جای تعجب ندارد. اما برخلاف باور مسئولین، ما مردم مقصر نیستیم! در حکومت‌های تمامیت‌خواهی که همه منابع در اختیار دولت است و همه چیز با زور و دستور اداره می‌شود، مردم مقصر هیچ گرانی و آشوب و هیچ اتفاق بدی در جامعه نیستند! گرانی، فقر، شرایط بد اقتصادی و حتی ناهنجاری‌ها، نتیجه بیکفایتی دولتمردان است نه مردم! ما مردم فقط و فقط و فقط قربانی وضع موجود هستیم، نه باعث و بانی آن! با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

💢میدونستی میشه از طریق هوش مصنوعی محصول دیجیتالی تولید کرد و در مارکت بین الملل فروخت ⭕️اتسی این بستر رو برات فراهم میکنه 📌
💢میدونستی میشه از  طریق هوش مصنوعی محصول دیجیتالی تولید کرد  و در مارکت بین الملل فروخت ⭕️اتسی این بستر رو برات فراهم میکنه 📌بدون نیاز به سرمایه اولیه 🔗تازه درآمدتم دلاری میشه 📍آکادمی تکانش این هفته یه کارگاه رایگان برگزار کرده که مسیر شروع اینکارو بهتون آموزش میده 📆چهارشنبه ۷ تیر ساعت ۲۰ 👈همین حالا ثبت نام کنید👉 (ظرفیت این کارگاه محدوده قبل از اتمام ظرفیت ثبت نام کنید) ارتباط با ما : 🌐@etsyai اطلاع از برنامه های آکادمی تکانش: 🆔@etekanesh

#تبلیغات

هرکه شد خام، به ‌صد شعبده خوابش کردند هر‌که در ‌خواب نشد ، خانه خرابش کردند پشت دیوار خری داغ نمودند و به ما وصفی از طعم دل‌ا
هرکه شد خام، به ‌صد شعبده خوابش کردند هر‌که در ‌خواب نشد ، خانه خرابش کردند پشت دیوار خری داغ نمودند و به ما وصفی از طعم دل‌انگیز کبابش کردند گفته بودند که سازیم وطن همچو بهشت دوزخی پُر زِ بلایا و عذابش کردند بازی اهل سیاست که فریبَ‌ست و ریا خدمت خلق ستمدیده خطابش کردند اول کار بسی وعدۀ شیرین دادند آخرش تلخ شد و نقشه بر‌ آبش کردند آنچه گفتند شود سرکۀ نیکـو و حلال در نهاخانۀ تـزویـر شـرابـش کردند ز کـه نالیم که شد غفلت و نادانی ما آنچه سرمایۀ ایجاد سرابش کردند لب فروبسته ز دردیم و پشیمانی و غم گرچه خرسندی و تسلیم حسابش کردند!! #فــرخی_یـزدی

Repost from iBshop.ir
🔸 آرامش خاطر با سود روزشمار 🔹 با سرمایه گذاری در صندوق های «گنجینه زرین شهر» و «اندوخته توسعه صادرات آرمانی» از سود روزشمار
🔸 آرامش خاطر با سود روزشمار 🔹 با سرمایه گذاری در صندوق های «گنجینه زرین شهر» و «اندوخته توسعه صادرات آرمانی» از سود روزشمار موثر سالانه ۲۵.۷% بهره‌مند شوید. ▪️ ریسک پایین ▪️ سود ثابت و روزشمار ▪️ سود بالاتر از سود بانکی ▪️ معاف از مالیات ▪️ ضمانت نقد شوندگی بانکی ▪️ نقدشوندگی سریع (کمتر از ۲ ساعت) ▪️ بدون کاهش نرخ سود هنگام برداشت 🔷 جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید👇 https://iBlink.ir/fi2t 📞 021-43384 | iBshop - همه راه حل‌های سرمایه‌گذاری

#تبلیغات

🔴 هاروارد ایران پویا بختیاری دهه ۱۳۴۰ یکی از طلایی‌ترین دهه‌های اقتصادی در ایران بود دورانی که تورم تک رقمی و رشد اقتصادی خوبی را شاهد بودیم در این دوران صنایع بزرگی شکل گرفتند و کارخانه‌های متعددی تاسیس شد مینو، کفش ملی، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و… همه در آن دوران راه افتادند. با رشد‌ و توسعه این صنایع، کارآفرینان و صنعت‌گران به فکر تربیت نسل بعد از خود افتادند تلاش کردند مدیران خوبی تربیت کنند. سال ۱۳۴۸ حبیب لاجوردی با همکاری محمدتقی برخوردار موسسه آموزشی را در تهران تحت عنوان “مرکز مطالعات مدیریت ایران” را راه انداختند، این مرکز تنها شعبه هاروارد در ایران بود. هدف از تاسیس این مجموعه تربیت نسل جدید مدیران و کارشناسانی بود که با علوم روز دنیا آشنا باشند، دیدگاه مدیریتی خوبی پیدا کنند تا بتوانند یک بازوی مدیریتی قابل اطمینان در سازمان‌ها و صنایع باشند. این مؤسسه غیردولتی بود و هیئت امنایی اداره میشد که متشکل از دوازده کارآفرین و مدیر صنعتی برجسته بود. بزرگانی مثل سیاوش ارجمند(گروه ارج)، هدایت الله بهبهانی (شرکت جنرال)، خسروشاهی(مینو)، محمود رضایی(مس سرچشمه)، عبدالعلی فرمانفرمائیان(نفت پارس) عضو هیئت امنای این دانشگاه بودند. بعد از انقلاب ۵۷، اموال و کارخانجات بسیاری از صنعتگران و فعالین اقتصادی مصادره شد. با مصادره شدن اموال لاجوردی و برخورداری و برخی دیگر از اعضای هیئت امنا و فراری دادن این افراد به خارج از ایران، موسسه هاروارد هم تصرف شد. با تصرف هاروارد نام موسسه به دانشگاه امام صادق تغییر پیدا کرد، و مدیریتش هم به محمدرضا مهدوی کنی داده شد. مهدوی کنی سیستم آموزشی دانشگاه را تغییر داد به این صورت که مدل آموزش دانشگاه ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی شد. هدف دانشگاه امام صادق، تربیت دانش‌آموختگانی با توانایی علمی بالا در یکی از رشته‌های نوین دانشگاهی همراه با دانش دینی برای مدیریت کشور بود. به این صورت که افراد بتوانند پس از فارغ التحصیلی از این دانشگاه در سمت‌های مدیریتی مهم کشور مشغول به کار شوند. امروز در هیئت امنای امام صادق صنعتگر و فعال اقتصادی دیده نمیشود، در موسسه هاروارد در دهه ۵۰ دروس مدیریت با نظارت اعضای هیئت علمی دانشگاه هاروارد تدریس میشد ولی امروز بیشتر نظارت حوزی بر این دانشگاه حاکم است و نه نظارت علمی، عمده دروس در آن دوران با زبان انگلیسی تدریس میشد و الان نقش زبان عربی پر رنگ‌تر است. دانشگاه هاروراد جزو برترین موسسه‌های آموزشی در دنیا محسوب میشه و خروجی‌‌های این دانشگاه افرادی مثل اوباما و بیل گیتس و سندبرگ و مریم میرزاخانی هستند ولی دانشگاه امام صادق، رتبه و درجه علمی بالایی ندارد، خروجی‌های این دانشگاه هم افرادی مثل حجت عبدالملکی هستند که عموما در دولت‌های مختلف سمت‌های مدیریتی مهمی دارند. با مدیران نامدار ایران همراه شوید telegram.me/excellentmanagers و اینجا در اینستاگرام خبری در راه است 📌https://instagram.com/paktinat.hamed?igshid=z97nhxyu259o

🎁 فیلیمو کارت یه عیدی تماشایی، ویژه سازمان های خلاق! ‌ 🎊 به هر بهونه‌ای می‌تونید کارکنان‌تون، شرکای تجاری‌تون یا مشتریان‌تو
🎁 فیلیمو کارت یه عیدی تماشایی، ویژه سازمان های خلاق! ‌ 🎊 به هر بهونه‌ای می‌تونید کارکنان‌تون، شرکای تجاری‌تون یا مشتریان‌تون رو سورپرایز کنید و سرگرم کننده ‌ترین هدیه رو بهشون تقدیم کنید. #فیلیمو، بزرگترین پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال ایران با بیش از 85 هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی متناسب با تمامی سلیقه‌ها. ✅ جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید: 🎁 r.filimo.com/tqq02 ☎️شماره تماس واحد فروش سازمانی: 73608800 – 021

#تبلیغات

📣 صندوق با درآمد ثابت #اوصتا، ۶۰ هزار میلیارد ریالی شد. 🔹️سود‌ روزشمار ۲۴ درصد 🔹️سود موثر سالانه ۲۷.۲ درصد 🔹️خرید و فروش
📣 صندوق با درآمد ثابت #اوصتا، ۶۰ هزار میلیارد ریالی شد. 🔹️سود‌ روزشمار ۲۴ درصد 🔹️سود موثر سالانه ۲۷.۲ درصد 🔹️خرید و فروش آنلاین با نماد #اوصتا #سبدگردان_اندیشه_صبا   🌐sabaamc.ir ‌ ✨صبا، اندیشه روشن   @andishesaba

#تبلیغات