fa
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

رفتن به کانال در Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

نمایش بیشتر
4 350
مشترکین
-124 ساعت
-127 روز
-5030 روز
آرشیو پست ها
همه عمر در فراقت بگذشت و سهل باشد اگر احتمال دارد به قیامت اتصالی چه خوش است در فراقی همه عمر صبر کردن به امید آن که روزی به کف اوفتد وصالی ~ سعدی @adelehz

همه چیز در کودکی خلاصه میشود شما یا کودک هستید یا با زخم و شادی کودکی تان در بزرگسالی دست و پنجه نرم میکنید . #عادله_زمانی @adelehz

نوجوانم ،در یک شب پاییزی وسط جاده ایم از مشهد به تهران می رویم از کنار روستاهای خفته در خواب می‌گذریم و چراغها از دور چشمک می‌زنند. این آهنگ را می‌شنوم ،جنون و ابهام در دلم چنگ می‌زند. تصور می‌کنم هزار سال وقت دارم و ... بازهم با آن خواب تکراری در میانه ی بزرگسالی بیدار میشوم .. #عادله_زمانی @adelehz

Mansour Ghararemoon Yadet Nareh.mp33.27 MB

فکر میکنم مهمترین راه خوشحال ماندن خوشحال کردن دیگران است . این را با فداکاری های افراط گونه اشتباه نگیرید منظور من همان برآوردن آرزوهای کوچک دیگران ست . اگر بتوانم با کاری هرچند کوچک کسی را خوشحال کنم ،خوشحالی به من باز می‌گردد. شاید حتی خوشی های بزرگتری مرا در آغوش بگیرد . اما حتی اگر منتظر برگشت این خوشحالی به خودم نباشم ،مگر آدم بودن چه تعریفی دارد؟ مگر ندیده ام که حیوانی درنده در حیات وحش بارها از غریزه اش برای کمک به حیوانی دیگر گذشته است . پس ایا انجام کاری برای دیگری در حد توان خودم ،تاییدی بر این ادمیتی که بر آن فخر می‌فروشیم نیست؟ بهرحال من عاشق برآوردن آرزوهای کوچک برای دیگران هستم . کسانی که شاید فقط یکبار در مسیر زندگی من قرار گیرند اما مرا هرگز فراموش نخواهند کرد. #عادله_زمانی @adelehz

Naser Zeynali Delbare Nab.mp37.11 MB

از آنان که تظاهر می‌کنند دوستت دارند تا بدستت بیاورند دوری کن حتی اگر انقدر شیرین حرف بزنند که حس کنی به چیزی جز عشق شان برای زندگی نیازی نداری . این آدمها شبیه یک‌گیاه سمی و زیبا تورا می‌فریبند و مسموم می کنند . زهری زیبا اما کشنده #عادله_زمانی @adelehz

امروز سوار اسنپی شدم که راننده اش داشت یه پادکست خیلی جالب در مورد تاریخ می‌شنید و من رو به اینکه هنوز جامعه چیزهای قشنگی در درونش داره امیدوارتر کرد . @adelehz

Q-rT8ZWQI1M.m4a3.35 MB

sticker.webp0.31 KB

Repost from توییتی
اگر آن سالها بیشتر می‌فهمیدم در راه برگشت از مدرسه، آنقدر تند راه نمی‌رفتم. زیر باران سرد پاییزی خودم را در کوچه‌ها پنهان نمی
اگر آن سالها بیشتر می‌فهمیدم در راه برگشت از مدرسه، آنقدر تند راه نمی‌رفتم. زیر باران سرد پاییزی خودم را در کوچه‌ها پنهان نمیکردم. می‌گذاشتم برگها بروی کیف کودکانه‌ام فرو افتند و خلوتی کوچه‌های سرد مرا نترساند. اگر آن سالها می‌فهمیدم در راه مدرسه، بجای غصه‌ی مشق‌های نانوشته را خوردن، پاییز را نفس میکشیدم . اگر آن سالها اگر آن سالها می‌فهمیدم... 👤عادله زمانی @TweetyChannel | MAhsa

صبح پامیشم با بغض به آسمون نگاه میکنم هیچ پاییزی اینقدر تمنای برف و بارون تو دلم نداشتم ....

Mohsen Yeganeh Darkam Kon.mp34.01 MB

همه ی کلاسها هم یه گودرزی داره بنظرم 😑.

خدا به معلم‌ها و ناظم های مدارس پسرانه در همه ی رده های سنی صبر بده😐