"زنی کهگم کردم "
رفتن به کانال در Telegram
برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70
نمایش بیشتر4 354
مشترکین
+224 ساعت
-117 روز
-5130 روز
آرشیو پست ها
4 354
اگر دریابیم که تنها دو دقیقه برای بیان آنچه میخواهیم بگوییم فرصت داریم،
تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد که می خواهند به دیگران بگویند آنها را دوست دارند.
✍ کریستوفر مورلی
@adelehz
4 354
واقعاً زن داشتن بلد نیستید
باید در زن داری مثل دایی ها باشی.
دار و ندار خودتو که ریختی پای زنت هیچ سر خواهراتم کلاه بذاری دار و ندار باباتم بزنی به نامش
✍پارسا لوزرفر
@adelehz
4 354
Repost from "زنی کهگم کردم "
من شاعری را به حد معمولش بلدم .
ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم
شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد .
پس برایمچاره ای نمانده جز آنکه بگویم :
بیا تا ببوسمت...
#عادله_زمانی
@adelehz
4 354
ولی جدی جدی ما از یه جنگ چهل روزه جون بسلامت بردیم ها
جنگنده داشت بمب میزد وسط شهرهایی که توش بودیم ...
بهش فکر میکنم چند ثانیه هنگ میکنم.
4 354
Repost from "زنی کهگم کردم "
یا رب
دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا
اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟
#عادله_زمانی
@adelehz
4 354
Repost from "زنی کهگم کردم "
نه کهنشود می شود ولی جانِ من بقول حافظِ بدون شاخه نبات آری شود ولیکن به خون جگر شود.
می شود اما هزار بار این دل خون میشود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت.
می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی .
می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی .
روزی که آنکه گذاشته و رفته بر میگردد
روزی که یکآرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد
روزی که می شود ..
تو دیگر آن آدم قبلی نیستی .
آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای ..
آری می شود .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 354
https://t.me/bibchat_bot?start=xv-54584896471
دوست داشتید الان کی بودید و کجا بودین اگه دوست داشتید برام بنویسید .
4 354
واقعیت اینه که حالا وقتی نت وصله من دیگه اون ولع سابق برای اخبار رو ندارم .
انگار بهش بی تفاوت شدم .
تا نیمه شب برای دنبال کردن اینکه چی شد چی نشد بیدار نمیمونم .
میخوام بهتون بگم گاهی وقتها بعضی از ولع هایی که داریم به این دلیل هست که نمی دونی تهش چی خبره
وقتی میفهمی همه چیز عادی تر میشه.
@adelehz
4 354
باید بیاموزی که حتی در سخت ترین روزهای زندگی ات با شکوه رفتار کنی .
از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی .
جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 354
Repost from "زنی کهگم کردم "
آن شبها ..
"سه شنبه ها با موری" را خواندم و برای اولین بار از کسی که تا آخرین لحظه امید به ادامه دادن دارد خشمگین شدم.
با آنکه دلم پر می زد برای ادامه دادن خواندن از "موری"،مردی که در حالت فلج به برگزاری کلاس درسی خودش برای دانشجوی قدیمی اش ادامه می داد تا ابنای زندگی را به او بیاموزد و معتقد بود زندگی ارزش ادامه دادن دارد ،اما خشمگین بودم و در دلم اورا خطاب قرار میدادم که موری تو اصلا میدانی زندگی تا چه حد می تواند بی رحم باشد؟
ولی بازهم در دورترین لایه ی ذهنم ،فکر امید داشتن به زندگی آرام آرام نفس می کشید .
موری تو خیلی قوی بودی ما شاید نتوانیم مثل تو باشیم اما اگر فقط یک درصد از قدرت ادامه دادن آدمهایی مثل تو به هر کدام ما خستگان برسد شاید کافی باشد .
ما که بسیار خسته اما ادامه دهنده ی این زندگی نامهربان با خود هستیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
4 354
برگشتیم
با درد
غم
خستگی شانه ها
ولی محکوم به امید داشتن و ادامه دادن
محکوم به اجبارِ زندگی
همان زندگی که دلتنگ شریک کردنش باهم بودیم .
#عادله_زمانی
@adelehz
4 354
اگه دارید پس از ۸۷ روز آنلاین میشید
این پیامم مال شماست .
خسته نباشید
خوش اومدید
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
