fa
Feedback
"زنی که‌گم کردم "

"زنی که‌گم کردم "

رفتن به کانال در Telegram

برای نوشتن که جهان از نوشتن زیباست عادله زمانی راه ارتباطی با من : @Aydel70

نمایش بیشتر
4 354
مشترکین
+224 ساعت
-117 روز
-5130 روز
آرشیو پست ها
اگر دریابیم که تنها دو دقیقه برای بیان آنچه میخواهیم بگوییم فرصت داریم، تمام باجه های تلفن از افرادی پر می شد که می خواهند به دیگران بگویند آنها را دوست دارند. ✍ کریستوفر مورلی @adelehz

لطفا برای یک بیمار در بیمارستان دعا کنید . دعای خیرتون رو بی نصیب نذارید

واقعاً زن داشتن بلد نیستید باید در زن داری مثل دایی ها باشی. دار و ندار خودتو که ریختی پای زنت هیچ سر خواهراتم کلاه بذاری دار و ندار باباتم بزنی به نامش ✍پارسا لوزرفر @adelehz

اگر دوستت داشت، رنج تو را تماشا نمی‌کرد... @adelehz

من شاعری را به حد معمولش بلدم . ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد . پس برایم‌چاره
من شاعری را به حد معمولش بلدم . ولی از حد عادی بیشتر دوستت دارم شعرهایم دیگر کفاف گفتن دوست داشتنت را نمی دهد . پس برایم‌چاره ای نمانده جز آنکه بگویم : بیا تا ببوسمت... #عادله_زمانی @adelehz

ولی جدی جدی ما از یه جنگ چهل روزه جون بسلامت بردیم ها جنگنده داشت بمب میزد وسط شهرهایی که توش بودیم ... بهش فکر میکنم چند ثانیه هنگ میکنم.

بچه‌ها کانفینگ با سرعت خوب و قیمت مناسب از کجا تهیه میکنین؟؟؟ بگین بهم لطفا @aydel70

یا رب دو چشم،دو گوش، دو دست و دو پا اما فقط یک قلب برای تحمل این همه غم کافی ست ؟ #عادله_زمانی @adelehz

نه که‌نشود می شود ولی جانِ من بقول حافظِ بدون شاخه نبات آری شود ولیکن به خون جگر شود. می شود اما هزار بار این دل خون می‌شود .هزار بار آتش می افتد به خرمنت ،هزار بار، بارِ بلور دلت هُری می ریزد و هزار تکه بلور شکسته ی نوک تیز فرو می رود به جگرت. می شود اما هزار بار می میری و زنده میشوی . می شود اما روزی که شد دیگر مثل روز اول نیستی . روزی که آنکه گذاشته و رفته بر می‌گردد روزی که یک‌آرزوی قدیمی به واقعیت می پیوندد روزی که می شود .. تو دیگر آن آدم قبلی نیستی . آری می شود جانِ من ولی تا بشود هزار بار شکسته ای و دوباره بهم جوش خورده ای .. آری می شود . #عادله_زمانی @adelehz

https://t.me/bibchat_bot?start=xv-54584896471 دوست داشتید الان کی بودید و کجا بودین اگه دوست داشتید برام بنویسید .

81205028.mp33.18 MB

واقعیت اینه که حالا وقتی نت وصله من دیگه اون ولع سابق برای اخبار رو ندارم . انگار بهش بی تفاوت شدم . تا نیمه شب برای دنبال کردن اینکه چی شد چی نشد بیدار نمیمونم . میخوام بهتون بگم گاهی وقتها بعضی از ولع هایی که داریم به این دلیل هست که نمی دونی تهش چی خبره وقتی میفهمی همه چیز عادی تر میشه. @adelehz

باید بیاموزی که حتی در سخت ترین روزهای زندگی ات با شکوه رفتار کنی . از دردهایت سمفونی زیبایی بیرون بکشی و از اشکهایت ستاره بسازی . جهان جز با عبوری شکوهمندانه تورا بیاد نخواهد آورد. #عادله_زمانی @adelehz

آن شبها .. "سه شنبه ها با موری" را خواندم و برای اولین بار از کسی که تا آخرین لحظه امید به ادامه دادن دارد خشمگین شدم. با آنکه دلم پر می زد برای ادامه دادن خواندن از "موری"،مردی که در حالت فلج به برگزاری کلاس درسی خودش برای دانشجوی قدیمی اش ادامه می داد تا ابنای زندگی را به او بیاموزد و معتقد بود زندگی ارزش ادامه دادن دارد ،اما خشمگین بودم و در دلم اورا خطاب قرار میدادم که موری تو اصلا میدانی زندگی تا چه حد می تواند بی رحم باشد؟ ولی بازهم در دورترین لایه ی ذهنم ،فکر امید داشتن به زندگی آرام آرام نفس می کشید . موری تو خیلی قوی بودی ما شاید نتوانیم مثل تو باشیم اما اگر فقط یک درصد از قدرت ادامه دادن آدمهایی مثل تو به هر کدام ما خستگان برسد شاید کافی باشد . ما که بسیار خسته اما ادامه دهنده ی این زندگی نامهربان با خود هستیم. #عادله_زمانی @adelehz

چرت و پرت ترین ویدئوهای اکسپلور رو دارم با ولع نگاه میکنم🥺

برگشتیم با درد غم خستگی شانه ها ولی محکوم به امید داشتن و ادامه دادن محکوم به اجبارِ زندگی همان زندگی که دلتنگ شریک کردنش باهم بودیم . #عادله_زمانی @adelehz

اومدی صداتو قربون با صدای ستار3.48 MB

صدای نوتیف گوشی مو باز گذاشتم و دارم با لذت گوش میدم :)

اگه دارید پس از ۸۷ روز آنلاین میشید این پیامم مال شماست . خسته نباشید خوش اومدید