fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 704 مشترک است و جایگاه 1 608 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 978 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 704 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -257 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -1 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.15% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 382 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 818 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 23 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 704
مشترکین
-124 ساعت
-327 روز
-25730 روز
آرشیو پست ها
‏امیدوارم اگر یه روزی بچه داشتم تنها انگیزش برای مستقل زندگی کردن توسعه ی فردیش باشه، نه فرار از خونه ای که من براش ساختم

برنده کسیه که میتونه با ادمای تموم شده خدافظی کنه.

"هرچی بیشتر چیزهای غلط زندگیت رو تحمل کنی، رسیدن به چیزهای درستِ زندگیت رو بیشتر به تاخیر میندازی"

میگفت: «سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه» چقدر درست میگفت..

زنی که خرج داره ارج داره؟ نه الزاما!! اما زنی که خرج نداره، قطعا ارج نداره! فلذا بسته به توان مالی همسرتون سعی کنید خرج داشته باشید، لباس قشنگ بخرید، به موها و پوستتون برسید، عطر خوشبو بخرید حالا یکی توان‌ش500 تومنه یکی توانش 20 میلیون! ولی بیخیال خودتون نشید

‏اگه بخوام از تجربه شخصیم واستون بگم : هرجا رقیب دیدین رقابت کنید باهاش هرجا دشمن دیدین مبارزه کنید باهاش اما هرجا آدم حسود دیدین، فقط فرار کنید

‏زندگی با دختر ادایی خیلی خوبه، خونه‌ات همیشه پر گل و رنگ های قشنگه، ناخوناش و موهاش نازه، غذا و کیک های خوشمزه درست میکنه، مثل یه پرنسس باید همیشه نازش کنی و چیزای خوشگل واسش بخری؛ درود بر خانومای ادایی واقعا.

‏بصورت طولانی تو خونه موندن و از خونه کار کردن آدم رو کوچیک و حقیر میکنه، آدمی که ارتباطش با جامعه و محیط قطع باشه، خیال‌پرداز و متوهم و کسخل میشه. دچار خودتاییدگری میشه، از خودش پُر میشه.

اونقدر در خودت ریشه کُن که بودن یا نبودن هیچ‌کس؛ نتونه صلح درونت رو بهم بزنه.

من کسی رو اولویت می‌ذارم که اولویتش باشم. با کسی مهربونم که آزارش بهم نرسیده و همیشه باهام خوب بوده. برای کسی ارزش قائلم که تاحالا صدبار خودشو بهم ثابت کرده. برای کسی پیش قدم می‌شم که مطمئنم جواب منفی بهم نخواهد داد. کسی رو به بیرون دعوت می‌کنم و با کسی بهم خوش می‌گذره، که مطمئنم میاد و به اونم خوش می‌گذره. دنبال کسی می‌گردم که قبلاً وقتی خودمو گم کردم ۵۰۰ بار دنبالم گشته. به کسی احترام می‌ذارم که تاحالا کوچیک ترین بی احترامی و توهینی بهم نکرده. رو مخ کسی نمیرم که تاحالا رو مخم نرفته... نمی‌دونم اسمشو می‌خوای چی بذاری و حقیقتشو بخوای برامم مهم نیست. دیگه هیچ اصراری به آدم خوبی بودن برای همه ندارم. بهم سیلی زدی؟ قلبت رو تیکه پاره می‌کنم.

‏دیگه نمیشه وارد رابطه شد؛ الان خیلیا هفت هشتا دوست اجتماعی دارن یه چند تایی ام دارن فقط باهاش تماس تصویری میگیرن چون راهشون دوره ده دوازده تایی ام مشاور صمیمی تو پیوی دارن؛ یه اکیپم هست باش میره بیرون اون گوشه تو ام هستی و فقط فرقت اینه برا تو قلب قرمز میفرسته...

خیانت فقط رابطه جنسی نیست؛ چک کردن پارتنر قبلی، جلب نظر جنس مخالف، شماره دادن، وقتی رابطه سرد شده با بقیه پریدن، چراغ سبز نشون دادن، نگاه خاص داشتن یا حتی فکر کردن به قبلی هم خیانته.

وقتی زوج‌های مختلف رو می‌بینم، متوجه می‌شم مهم‌ترین انتخاب آدمیزاد نه شغله، نه انتخاب رشته، نه کشور زندگی، نه حتی ادامه‌ی درمان برای ادامه‌ی زندگی یا پایان زندگی. مهم‌ترین انتخاب زندگی آدمیزاد انتخاب همسره. که غریب‌به‌اکثر آدم‌ها ریدن.

از هر تعلقی که گذشتم، تواناتر شدم!

حوالی ۲۰ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد گریه کنی. حوالی ۲۵ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد اهمیت بدی. حوالی ۳۰ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد معاشرت کنی. حوالی ۳۵ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد سخت بگیری. حوالی ۴۰ سالگی میفهمی اصلا نیاز نبود تا این حد ببخشی. حوالی ۴۵ سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد خودتو محدود کنی. حوالی ۵۰سالگی میفهمی اصلاً نیاز نبود تا این حد زندگی نکنی....

دین من همونه که حافظ میگه: مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست

اتفاقا توقع داشته باشید...! توقع داشته باشید احترامی که میذارین بهتون برگرده. توقع داشته باشید جوری که شایسته تون هست باهاتون رفتار بشه! توقع داشته باشید ، جواب خوبی هاتون رو با خوبی بدن! و اگر هر جا احساس کردین، غیر اینه جمع کنید برید! چون هر چه توقع نداشته باشی، هر چه نخوای و نادیده بگیری و بگذری... آدما بیشتر به خودشون حق میدن..!

واقعا استخر احمقانه‌ترین لوکیشن جهانه میری با ده بیست نفر که نمیشناسی تو یه محیط مشترک قرار میگیری و خودتو در معرض ویروس و باکتری و عرق و مو و شاش و ترشحاتشون قرار میدی

میرَقصم ولی این بار بِه سازِ مَنِ قَوی شده!

میدونستم برمیگرده میدونستم پشیمون میشه! همینطورم شد، بعد از مدتها دست از پا درازتر برگشت ، نوتیف پیامش که افتاد رو گوشیم دیگه با ذوق پیامشو باز نکردم، دیگه مثل قبل ساعتها تو چتش نخوابیدم، دیگه برای حرف زدن باهاش مشتاق نبودم، دیگه مثل گذشته همه کارامو بخاطرش کنسل نکردم، نوتیف پیامشو رد کردم، کارمو انجام دادم و وقتی حوصلم گرفت جوابشو دادم! میدونی چیزی به اسم عشق و اعتماد تو من مرده بود ، بعضی وقتا خیلی دیره برای جبران، برای عذرخواهی.

Morphin™ | مورفین - آمار و تحلیل کانال تلگرام @morphin_graphy