fa
Feedback
باكلاس باشيم

باكلاس باشيم

رفتن به کانال در Telegram

✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام باكلاس باشيم

کانال باكلاس باشيم (@bakelasbashim) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 71 076 مشترک است و جایگاه 2 252 را در دسته آموزش و رتبه 4 507 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 71 076 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -569 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -24 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.74% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 1.49% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 661 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 057 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 12 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند وقت, آریا, ایتا, السلام, ایرانسل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

71 076
مشترکین
-2424 ساعت
-1597 روز
-56930 روز
آرشیو پست ها
زندگی مثل یک کتاب است بعضی فصل‌ها ناراحت کننده و بعضی فصل‌ها شاد بعضی هیجان انگیزند اگر فصلی را ورق نزنی هرگز نمی‌فهمی که در
زندگی مثل یک کتاب است بعضی فصل‌ها ناراحت کننده و بعضی فصل‌ها شاد بعضی هیجان انگیزند اگر فصلی را ورق نزنی هرگز نمی‌فهمی که در فصل بعدی چه چیزی انتظارت را می‌کشید... ✍ #الدوس_هاکسلی 📚 @audiobo0ok

♦️جلوگیری از ضعیفی بیشتر چشم با این کارها!👁 #ضعیفی_چشم #نشر_دهید 👇🏿👇🏿 ⁣🩺 @IRPEZESHK ⁣🩺 @IRPEZESHK

🔹قطره عسلی بر زمین افتاد. مورچه کوچکی آمد و از آن چشید و خواست که برود اما مزه عسل برایش اعجاب‌انگیز بود، پس برگشت و جرعه‌ای دیگر نوشید. 🔸باز عزم رفتن کرد، اما احساس کرد که خوردن از لبه عسل کفایت نمی‌کند و مزه واقعی را نمی‌دهد، پس بر آن شد تا خود را در عسل بیندازد تا هرچه بیشتر و بیشتر لذت ببرد. 🔹مورچه در عسل غوطه‌ور شد و لذت می‌برد، اما افسوس که نتوانست از آن خارج شود. پاهایش خشک و به زمین چسبیده بود و توانایی حرکت نداشت. در این حال ماند تا آنکه مُرد. 🔸دنیا چیزی نیست جز قطره عسلی بزرگ! پس آنکه به نوشیدن مقدار کمی از آن اکتفا کرد نجات می‌یابد و آنکه در شیرینی آن غرق شد هلاک می‌شود. 🔹این است حکایت دنیای ما. 🔸چه زیبا مولای متقیان این دنیا را ناچیزتر از آب بینی بز و استخوان خوک در دست جذامی نام نهاد. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim

نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را اخلاق خوب تکمیل میکند؛اما کمبود یا نبود اخلاق را هیچ چهره ای زیبایی نمیتواند تکمیل کند.
نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را اخلاق خوب تکمیل میکند؛اما کمبود یا نبود اخلاق را هیچ چهره ای زیبایی نمیتواند تکمیل کند. #نلسون_ماندلا @bakelasbashim

🔹یکی از بزرگان می‌گفت: ما یک گاریچی در محلمان بود که نفت می‌برد و به او عمو نفتی می‌گفتند. 🔸یک روز مرا دید و گفت: سلام. ببخشید خانه‌تان را گازکشی کرده‌اید!؟ 🔹گفتم: بله! 🔸گفت: فهمیدم. چون سلام‌هایت تغییر کرده است! 🔹من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟ 🔸گفت: قبل‌از اینکه خانه‌ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل می‌گرفتی، حالم را می‌پرسیدی. همه اهل محل همین‌طور بودند. هرکس خانه‌اش گازکشی می‌شود، دیگر سلام‌علیک او تغییر می‌کند. 🔹از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت می‌داد. عوض اینکه بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد. 🔸سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال می‌کردم اخلاقم خوب است ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم. 💠 یادمان باشد، سلاممان بوی نیاز ندهد. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim

🎥 00:01:01 حقیقت بیشتر محیط های کاری برای زنان!💔 دلم میخواد از همین تیریبون کوچیکی که دارم تا جایی که میتونم حداقل دخترهای نا اگاه و بی تجربه رو اگاه کنم…🙂 🔄 @bakelasbashim_banu

عادتهایی که معجزه میکند با ملایمت =سخن بگوئید عمیق = نفس بکشید شيك = لباس بپوشید صبورانه = کار کنید نجیبانه = رفتار کنید همواره = پس انداز کنید عاقلانه = بخورید کافی = بخوابید بی باکانه = عمل کنید خلاقانه = بیندیشید صادقانه = عشق بورزید هوشمندانه = خرج کنید 📚 @bakelasbashim

ارزش خانه به خنده های مادر است💐 روز همه ی مادران مبارک❤️

🔸ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯽﮐﺮﺩﻡ ﭘﺪرومادر ﻣﺜﻞ ﺳﺎعت شنی ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻪ ﺑﺸﻮﻧﺪ ﺑﺮﺷﺎﻥ ﻣﯽ‌ﮔﺮﺩﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ. 🔹ﺑﻌﺪﻫﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ پدرومادر ﻣﺜﻞ ﻣﺪﺍﺩﺭﻧﮕﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺩﻧﯿﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﮐﻮﭼﮏ می‌شوند ﺗﺎ ﺯﻧﺪگی‌ات ﺭﺍ ﺯﯾﺒﺎ ﮐﻨﻨﺪ. 🔸کاﺵ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ که ﭘﺪﺭﻭﻣﺎﺩﺭ ﻣﺜﻞ ﻗﻨﺪ هستند، ﭼﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺕ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﮑﻨﻨﺪ، ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ. 🔹قدر پدرومادرها را بیشتر بدانیم. 💢 در قرآن و روایات به‌حدی به احترام به والدین سفارش شده است گویا بلاتشبیه این دو خدایان روی زمین هستند. 🔹در بسیاری از این آیات دستور به احترام به والدین پس از عبارات توحیدی آمده است: 💠 «لا تَعْبُدُونَ إِلاَّ اللَّهَ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «وَ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ لا تُشْرِكُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «أَلاَّ تُشْرِكُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «وَ قَضى رَبُّكَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِیَّاهُ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «یا بُنَیَّ لا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِیمٌ وَ وَصَّیْنَا الْإِنْسانَ بِوالِدَیْهِ»؛ 🔸در پایان با فاتحه‌ای یادی کنیم از پدرومادرهایی که امروز کنارمان نیستند. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim

امام صادق عليه السلام: إن أحبَبتَ أن يَزيدَ اللّهُ فی عُمُرِكَ فَسُرَّ أبَوَيكَ اگر دوست دارى كه خداوند، عمرت را زياد كند، پد
امام صادق عليه السلام: إن أحبَبتَ أن يَزيدَ اللّهُ فی عُمُرِكَ فَسُرَّ أبَوَيكَ اگر دوست دارى كه خداوند، عمرت را زياد كند، پدر و مادرت را شاد نما بحارالأنوار جلد74 صفحه81 🆔 @KHODABOZORGASTT

#قرآن_مجید وَ قَضي‏ رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِيَّاهُ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِب
#قرآن_مجید وَ قَضي‏ رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِيَّاهُ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِبَرَ أَحَدُهُما أَوْ کِلاهُما فَلا تَقُلْ لَهُما أُفٍّ وَ لا تَنْهَرْهُما وَ قُلْ لَهُما قَوْلاً کَريماً و پروردگارت فرمان قاطع داده است که: جز او را نپرستید ، و به پدر و مادر نیکی کنید هرگاه یکی از آنان یا دو نفرشان در کنارت به پیری رسند [ چنانچه تو را به ستوه آورند ] به آنان اف مگوی و بر آنان [ بانگ مزن و ] پرخاش مکن ، و به آنان سخنی نرم و شایسته [ و بزرگوارانه ] بگو آیه 23 سوره اسراء وَ اخْفِضْ لَهُما جَناحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَ قُلْ رَبِّ ارْحَمْهُما کَما رَبَّياني‏ صَغيراً و برای هر دو از روی مهر و محبت ، بال فروتنی فرود آر و بگو: پروردگارا! آنان را به پاس آنکه مرا در کودکی تربیت کردند ، مورد رحمت قرار ده. آیه 24 سوره اسراء 🆔 @KHODABOZORGASTT

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید… مامان مهربونم فرشتهٔ زندگیم روز
لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید… مامان مهربونم فرشتهٔ زندگیم روزت مبارک 🌹 ولادت حضرت فاطمه علیهاالسلام، روز مادر و روز زن بر شما مبارک باد🌹 🆔 @KHODABOZORGASTT

🔹🌸🍃 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر رو به تمامی مادران تبریک عرض میکنیم
🔹🌸🍃 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر رو به تمامی مادران تبریک عرض میکنیم

تیپیکال مریضای ۲۷،۸ ساله که مامانشون میارتشون دکتر #نشر_دهید 👇🏿👇🏿 ⁣🩺 @IRPEZESHK ⁣🩺 @IRPEZESHK
تیپیکال مریضای ۲۷،۸ ساله که مامانشون میارتشون دکتر #نشر_دهید 👇🏿👇🏿 ⁣🩺 @IRPEZESHK ⁣🩺 @IRPEZESHK

‌📽 #خلاصه_کتاب انسان در جستجوی معنا 👨‍💼ویکتور فرانکل @bakelasbashim

آداب غذا خوردن😂 #باکلاس_غذا_بخوریم 😁 ‌🆔 @bakelasbashim

✍ گوهر وجودت را کشف کن 🔹مردی تاجر در حیاط قصرش انواع مختلف درختان و گیاهان و گل‌ها را کاشته و باغ بسیار زیبایی را به وجود آورده بود. 🔸هر روز بزرگ‌ترین سرگرمی و تفریح او گردش در باغ و لذت‌بردن از گل و گیاهان آن بود. 🔹تا اینکه یک روز به سفر رفت. در بازگشت، در اولین فرصت به دیدن باغش رفت اما با دیدن آنجا، سر جایش خشکش زد. تمام درختان و گیاهان در حال خشک‌شدن بودند. 🔸رو به درخت صنوبر که پیش‌ازاین بسیار سرسبز بود، کرد و از اوپرسید: چه اتفاقی افتاده است؟ 🔹درخت به او پاسخ داد: من به درخت سیب نگاه کردم و با خودم گفتم من هرگز نمی‌توانم مثل او چنین میوه‌های زیبایی بار بیاورم و با این فکر چنان احساس نارحتی کردم که شروع به خشک‌شدن کردم. 🔸مرد بازرگان به نزدیک درخت سیب رفت، اما او نیز خشک شده بود! علت را پرسید و درخت سیب پاسخ داد: با نگاه به گل سرخ و احساس بوی خوش آن، به خودم گفتم من هرگز چنین بوی خوشی از خود متصاعد نخواهم کرد و با این فکر شروع به خشک‌شدن کردم. 🔹از آنجایی که بوته یک گل سرخ نیز خشک شده بود، علت آن پرسیده شد، او چنین پاسخ داد: من حسرت درخت افرا را خوردم، چراکه من در پاییز نمی‌توانم گل بدهم. پس از خودم ناامید شدم و آهی بلند کشیدم. همین که این فکر به ذهنم خطور کرد، شروع به خشک‌شدن کردم. 🔸مرد در ادامه گردش خود در باغ متوجه گل بسیار زیبایی شد که در گوشه‌ای از باغ روییده بود. 🔹علت شادابی‌اش را جویا شد. گل چنین پاسخ داد: ابتدا من هم شروع به خشک‌شدن کردم، چراکه هرگز عظمت درخت صنوبر را که در تمام طول سال سرسبزی خود را حفظ می‌کرد نداشتم، و از لطافت و خوش‌بویی گل سرخ نیز برخوردار نبودم. 🔸با خودم گفتم: اگر مرد تاجر که این‌قدر ثروتمند، قدرتمند و عاقل است و این باغ به این زیبایی را پرورش داده است می‌خواست چیز دیگری جای من پرورش دهد، حتماً این کار را می‌کرد. 🔹بنابراین اگر او مرا پرورش داده است، حتماً می‌خواسته که من وجود داشته باشم. از آن لحظه به بعد تصمیم گرفتم تا آنجا که می‌توانم زیباترین موجود باشم. 💢 اگر هستید یعنی بهترین آفریننده‌ها در وجود شما گوهری نهاده است. به‌جای اینکه به دیگران بیندیشید و حسرت بخورید و دائم خودتان را با آن‌ها مقایسه کنید به آن گوهر فکر کنید. 🔰 هرگز دو نکته فراموشتان نشود: 🔺اول اینکه خدا کار بیهوده نمی‌کند پس در خلقت و وجود شخص شما حکمتی عظیم نهفته است. 🔺دوم اینکه اگر آن را بیابید اشرف مخلوقاتید. ‎‌‌‌🆔

یک دانه بدون هیچ صدایی رشد می‌کند اما یک درخت با صدای مهیبی سقوط می‌کند. ویرانی با صدا و خلق کردن بدون صداست. در سکوت رشد کن
یک دانه بدون هیچ صدایی رشد می‌کند اما یک درخت با صدای مهیبی سقوط می‌کند. ویرانی با صدا و خلق کردن بدون صداست. در سکوت رشد کن ... 📚 @BookTop

یلدا مبارک چه سخاوتمنداست پاییزیی که شکوه بلندترین شبش راعاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانت سفید و سلامت . @clip_tabrik

🔹وقتی شما یک پرتقال را تحت فشار قرار دهید، آب پرتقال به‌دست می‌آورید نه چیزی دیگر، چون این چیزی‌ست که در درونش هست. 🔸همین اصل برای شما هم صدق می‌کند. وقتی کسی شما را تحت فشار قرار دهد آنچه که بیرون می‌آید عصبانیت، نفرت، تندی، تنش، افسردگی، خشم چیزی است که در درون شماست. 🔹اگر آنچه در درون دارید را دوست ندارید، می‌توانید با تغییر افکارتان آن را عوض کنید. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim