es
Feedback
باكلاس باشيم

باكلاس باشيم

Ir al canal en Telegram

✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram باكلاس باشيم

El canal باكلاس باشيم (@bakelasbashim) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 71 076 suscriptores, ocupando la posición 2 252 en la categoría Educación y el puesto 4 507 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 71 076 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -569, y en las últimas 24 horas de -24, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 3.74%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 1.49% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 661 visualizaciones. En el primer día suele acumular 1 057 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 12.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como وقت, آریا, ایتا, السلام, ایرانسل.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
✨ آموزش مهارت هاي اجتماعي و فردي✨ ادمین: @Al1Az1z لینک تعرفه های تبلیغات 👇 https://t.me/tablighatebozoorg فروشگاه باکلاس باشیم 👇 https://t.me/joinchat/AAAAAFN_Y58nwsJa09lUTQ

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.

71 076
Suscriptores
-2424 horas
-1597 días
-56930 días
Archivo de publicaciones
زندگی مثل یک کتاب است بعضی فصل‌ها ناراحت کننده و بعضی فصل‌ها شاد بعضی هیجان انگیزند اگر فصلی را ورق نزنی هرگز نمی‌فهمی که در
زندگی مثل یک کتاب است بعضی فصل‌ها ناراحت کننده و بعضی فصل‌ها شاد بعضی هیجان انگیزند اگر فصلی را ورق نزنی هرگز نمی‌فهمی که در فصل بعدی چه چیزی انتظارت را می‌کشید... ✍ #الدوس_هاکسلی 📚 @audiobo0ok

♦️جلوگیری از ضعیفی بیشتر چشم با این کارها!👁 #ضعیفی_چشم #نشر_دهید 👇🏿👇🏿 ⁣🩺 @IRPEZESHK ⁣🩺 @IRPEZESHK

🔹قطره عسلی بر زمین افتاد. مورچه کوچکی آمد و از آن چشید و خواست که برود اما مزه عسل برایش اعجاب‌انگیز بود، پس برگشت و جرعه‌ای دیگر نوشید. 🔸باز عزم رفتن کرد، اما احساس کرد که خوردن از لبه عسل کفایت نمی‌کند و مزه واقعی را نمی‌دهد، پس بر آن شد تا خود را در عسل بیندازد تا هرچه بیشتر و بیشتر لذت ببرد. 🔹مورچه در عسل غوطه‌ور شد و لذت می‌برد، اما افسوس که نتوانست از آن خارج شود. پاهایش خشک و به زمین چسبیده بود و توانایی حرکت نداشت. در این حال ماند تا آنکه مُرد. 🔸دنیا چیزی نیست جز قطره عسلی بزرگ! پس آنکه به نوشیدن مقدار کمی از آن اکتفا کرد نجات می‌یابد و آنکه در شیرینی آن غرق شد هلاک می‌شود. 🔹این است حکایت دنیای ما. 🔸چه زیبا مولای متقیان این دنیا را ناچیزتر از آب بینی بز و استخوان خوک در دست جذامی نام نهاد. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim

نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را اخلاق خوب تکمیل میکند؛اما کمبود یا نبود اخلاق را هیچ چهره ای زیبایی نمیتواند تکمیل کند.
نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را اخلاق خوب تکمیل میکند؛اما کمبود یا نبود اخلاق را هیچ چهره ای زیبایی نمیتواند تکمیل کند. #نلسون_ماندلا @bakelasbashim

🔹یکی از بزرگان می‌گفت: ما یک گاریچی در محلمان بود که نفت می‌برد و به او عمو نفتی می‌گفتند. 🔸یک روز مرا دید و گفت: سلام. ببخشید خانه‌تان را گازکشی کرده‌اید!؟ 🔹گفتم: بله! 🔸گفت: فهمیدم. چون سلام‌هایت تغییر کرده است! 🔹من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟ 🔸گفت: قبل‌از اینکه خانه‌ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل می‌گرفتی، حالم را می‌پرسیدی. همه اهل محل همین‌طور بودند. هرکس خانه‌اش گازکشی می‌شود، دیگر سلام‌علیک او تغییر می‌کند. 🔹از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت می‌داد. عوض اینکه بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد. 🔸سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال می‌کردم اخلاقم خوب است ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم. 💠 یادمان باشد، سلاممان بوی نیاز ندهد. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim

🎥 00:01:01 حقیقت بیشتر محیط های کاری برای زنان!💔 دلم میخواد از همین تیریبون کوچیکی که دارم تا جایی که میتونم حداقل دخترهای نا اگاه و بی تجربه رو اگاه کنم…🙂 🔄 @bakelasbashim_banu

عادتهایی که معجزه میکند با ملایمت =سخن بگوئید عمیق = نفس بکشید شيك = لباس بپوشید صبورانه = کار کنید نجیبانه = رفتار کنید همواره = پس انداز کنید عاقلانه = بخورید کافی = بخوابید بی باکانه = عمل کنید خلاقانه = بیندیشید صادقانه = عشق بورزید هوشمندانه = خرج کنید 📚 @bakelasbashim

ارزش خانه به خنده های مادر است💐 روز همه ی مادران مبارک❤️

🔸ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯽﮐﺮﺩﻡ ﭘﺪرومادر ﻣﺜﻞ ﺳﺎعت شنی ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻪ ﺑﺸﻮﻧﺪ ﺑﺮﺷﺎﻥ ﻣﯽ‌ﮔﺮﺩﺍﻧﯽ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ. 🔹ﺑﻌﺪﻫﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ پدرومادر ﻣﺜﻞ ﻣﺪﺍﺩﺭﻧﮕﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺩﻧﯿﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﮐﻮﭼﮏ می‌شوند ﺗﺎ ﺯﻧﺪگی‌ات ﺭﺍ ﺯﯾﺒﺎ ﮐﻨﻨﺪ. 🔸کاﺵ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ که ﭘﺪﺭﻭﻣﺎﺩﺭ ﻣﺜﻞ ﻗﻨﺪ هستند، ﭼﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ‌ﺍﺕ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﮑﻨﻨﺪ، ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ. 🔹قدر پدرومادرها را بیشتر بدانیم. 💢 در قرآن و روایات به‌حدی به احترام به والدین سفارش شده است گویا بلاتشبیه این دو خدایان روی زمین هستند. 🔹در بسیاری از این آیات دستور به احترام به والدین پس از عبارات توحیدی آمده است: 💠 «لا تَعْبُدُونَ إِلاَّ اللَّهَ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «وَ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ لا تُشْرِكُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «أَلاَّ تُشْرِكُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «وَ قَضى رَبُّكَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِیَّاهُ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»؛ 💠 «یا بُنَیَّ لا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِیمٌ وَ وَصَّیْنَا الْإِنْسانَ بِوالِدَیْهِ»؛ 🔸در پایان با فاتحه‌ای یادی کنیم از پدرومادرهایی که امروز کنارمان نیستند. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim

امام صادق عليه السلام: إن أحبَبتَ أن يَزيدَ اللّهُ فی عُمُرِكَ فَسُرَّ أبَوَيكَ اگر دوست دارى كه خداوند، عمرت را زياد كند، پد
امام صادق عليه السلام: إن أحبَبتَ أن يَزيدَ اللّهُ فی عُمُرِكَ فَسُرَّ أبَوَيكَ اگر دوست دارى كه خداوند، عمرت را زياد كند، پدر و مادرت را شاد نما بحارالأنوار جلد74 صفحه81 🆔 @KHODABOZORGASTT

#قرآن_مجید وَ قَضي‏ رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِيَّاهُ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِب
#قرآن_مجید وَ قَضي‏ رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِيَّاهُ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً إِمَّا يَبْلُغَنَّ عِنْدَکَ الْکِبَرَ أَحَدُهُما أَوْ کِلاهُما فَلا تَقُلْ لَهُما أُفٍّ وَ لا تَنْهَرْهُما وَ قُلْ لَهُما قَوْلاً کَريماً و پروردگارت فرمان قاطع داده است که: جز او را نپرستید ، و به پدر و مادر نیکی کنید هرگاه یکی از آنان یا دو نفرشان در کنارت به پیری رسند [ چنانچه تو را به ستوه آورند ] به آنان اف مگوی و بر آنان [ بانگ مزن و ] پرخاش مکن ، و به آنان سخنی نرم و شایسته [ و بزرگوارانه ] بگو آیه 23 سوره اسراء وَ اخْفِضْ لَهُما جَناحَ الذُّلِّ مِنَ الرَّحْمَةِ وَ قُلْ رَبِّ ارْحَمْهُما کَما رَبَّياني‏ صَغيراً و برای هر دو از روی مهر و محبت ، بال فروتنی فرود آر و بگو: پروردگارا! آنان را به پاس آنکه مرا در کودکی تربیت کردند ، مورد رحمت قرار ده. آیه 24 سوره اسراء 🆔 @KHODABOZORGASTT

لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید… مامان مهربونم فرشتهٔ زندگیم روز
لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید… مامان مهربونم فرشتهٔ زندگیم روزت مبارک 🌹 ولادت حضرت فاطمه علیهاالسلام، روز مادر و روز زن بر شما مبارک باد🌹 🆔 @KHODABOZORGASTT

🔹🌸🍃 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر رو به تمامی مادران تبریک عرض میکنیم
🔹🌸🍃 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز مادر رو به تمامی مادران تبریک عرض میکنیم

تیپیکال مریضای ۲۷،۸ ساله که مامانشون میارتشون دکتر #نشر_دهید 👇🏿👇🏿 ⁣🩺 @IRPEZESHK ⁣🩺 @IRPEZESHK
تیپیکال مریضای ۲۷،۸ ساله که مامانشون میارتشون دکتر #نشر_دهید 👇🏿👇🏿 ⁣🩺 @IRPEZESHK ⁣🩺 @IRPEZESHK

‌📽 #خلاصه_کتاب انسان در جستجوی معنا 👨‍💼ویکتور فرانکل @bakelasbashim

آداب غذا خوردن😂 #باکلاس_غذا_بخوریم 😁 ‌🆔 @bakelasbashim

✍ گوهر وجودت را کشف کن 🔹مردی تاجر در حیاط قصرش انواع مختلف درختان و گیاهان و گل‌ها را کاشته و باغ بسیار زیبایی را به وجود آورده بود. 🔸هر روز بزرگ‌ترین سرگرمی و تفریح او گردش در باغ و لذت‌بردن از گل و گیاهان آن بود. 🔹تا اینکه یک روز به سفر رفت. در بازگشت، در اولین فرصت به دیدن باغش رفت اما با دیدن آنجا، سر جایش خشکش زد. تمام درختان و گیاهان در حال خشک‌شدن بودند. 🔸رو به درخت صنوبر که پیش‌ازاین بسیار سرسبز بود، کرد و از اوپرسید: چه اتفاقی افتاده است؟ 🔹درخت به او پاسخ داد: من به درخت سیب نگاه کردم و با خودم گفتم من هرگز نمی‌توانم مثل او چنین میوه‌های زیبایی بار بیاورم و با این فکر چنان احساس نارحتی کردم که شروع به خشک‌شدن کردم. 🔸مرد بازرگان به نزدیک درخت سیب رفت، اما او نیز خشک شده بود! علت را پرسید و درخت سیب پاسخ داد: با نگاه به گل سرخ و احساس بوی خوش آن، به خودم گفتم من هرگز چنین بوی خوشی از خود متصاعد نخواهم کرد و با این فکر شروع به خشک‌شدن کردم. 🔹از آنجایی که بوته یک گل سرخ نیز خشک شده بود، علت آن پرسیده شد، او چنین پاسخ داد: من حسرت درخت افرا را خوردم، چراکه من در پاییز نمی‌توانم گل بدهم. پس از خودم ناامید شدم و آهی بلند کشیدم. همین که این فکر به ذهنم خطور کرد، شروع به خشک‌شدن کردم. 🔸مرد در ادامه گردش خود در باغ متوجه گل بسیار زیبایی شد که در گوشه‌ای از باغ روییده بود. 🔹علت شادابی‌اش را جویا شد. گل چنین پاسخ داد: ابتدا من هم شروع به خشک‌شدن کردم، چراکه هرگز عظمت درخت صنوبر را که در تمام طول سال سرسبزی خود را حفظ می‌کرد نداشتم، و از لطافت و خوش‌بویی گل سرخ نیز برخوردار نبودم. 🔸با خودم گفتم: اگر مرد تاجر که این‌قدر ثروتمند، قدرتمند و عاقل است و این باغ به این زیبایی را پرورش داده است می‌خواست چیز دیگری جای من پرورش دهد، حتماً این کار را می‌کرد. 🔹بنابراین اگر او مرا پرورش داده است، حتماً می‌خواسته که من وجود داشته باشم. از آن لحظه به بعد تصمیم گرفتم تا آنجا که می‌توانم زیباترین موجود باشم. 💢 اگر هستید یعنی بهترین آفریننده‌ها در وجود شما گوهری نهاده است. به‌جای اینکه به دیگران بیندیشید و حسرت بخورید و دائم خودتان را با آن‌ها مقایسه کنید به آن گوهر فکر کنید. 🔰 هرگز دو نکته فراموشتان نشود: 🔺اول اینکه خدا کار بیهوده نمی‌کند پس در خلقت و وجود شخص شما حکمتی عظیم نهفته است. 🔺دوم اینکه اگر آن را بیابید اشرف مخلوقاتید. ‎‌‌‌🆔

یک دانه بدون هیچ صدایی رشد می‌کند اما یک درخت با صدای مهیبی سقوط می‌کند. ویرانی با صدا و خلق کردن بدون صداست. در سکوت رشد کن
یک دانه بدون هیچ صدایی رشد می‌کند اما یک درخت با صدای مهیبی سقوط می‌کند. ویرانی با صدا و خلق کردن بدون صداست. در سکوت رشد کن ... 📚 @BookTop

یلدا مبارک چه سخاوتمنداست پاییزیی که شکوه بلندترین شبش راعاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانت سفید و سلامت . @clip_tabrik

🔹وقتی شما یک پرتقال را تحت فشار قرار دهید، آب پرتقال به‌دست می‌آورید نه چیزی دیگر، چون این چیزی‌ست که در درونش هست. 🔸همین اصل برای شما هم صدق می‌کند. وقتی کسی شما را تحت فشار قرار دهد آنچه که بیرون می‌آید عصبانیت، نفرت، تندی، تنش، افسردگی، خشم چیزی است که در درون شماست. 🔹اگر آنچه در درون دارید را دوست ندارید، می‌توانید با تغییر افکارتان آن را عوض کنید. ‎‌‌‌🆔 @bakelasbashim