سفارت خانه شاهنشاهی
رفتن به کانال در Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
254
مشترکین
+524 ساعت
+417 روز
+4130 روز
آرشیو پست ها
دلم برای خوش چشم سوخت واقعا بنده خدا دیشب تا دوساعت مقاومت میکرد میگفت نه حجیییی بخدا موشک میزنن حجییی😭😭😭😭
خیلی بد کیر شد اخه فکرش نمیکرد اینا اینقدر کاکولد باشن
نتانیاهو مثل جان اسنو جلوی یک مشت حرامزاده چپول و رافضی و ضد جنگ و قحبه تک نفره مبارزه میکنه
Repost from N/a
ای مادر قحبه جواب نده اصلا
من که میدونم این چپگرا ها و کشور های عربی دارن جمعیت اروپا رو با مسلمانان جنده عوض میکنن
@RadicalAccelerator
هعی اگه ترامپ نریده بود دیشب امروز پرچم زیبای اسرائیل بر فراز نبطیه به احتزاز در اومده بود
حجیییی ببین بخدا قالیباف با بقیه فرق داره بزار چند وقت مملکت دستش باشه ببین چه مملکت رو خوب آباد کنه به مولا حجیی دلار میشه چس تومن حیف رضا پهلوی ملتو کشت نزاشت این روز زیبا رو ببینن
لطفا دوستان قشر خاکستری که در هر اتفاق مهمی مثل فراخوان ساکت هستن و هیچ گوهی نمیخورن الان هم مثل قبل دهنشونو ببندن و راجب سیاست گوه نخورن با تشکر🙏🙏🙏
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
