ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
254
المشتركون
+524 ساعات
+417 أيام
+4130 أيام
أرشيف المشاركات
تازه همینم باید ببینیم تا جمعه چی میشه

نه حجییی ببین این توافق خیلی به نفع ج.ا هست شما نمیدونین

امید وارم کینگ چارلز با شمشیر ویلیام فاتح گردنشو قطع کنه

پس انتقام رهبرم کجاست😭😭😭😭

هیهات من الذله
هیهات من الذله

باورم نمیشه باید تا دوماه این وضعیت کیریو تحمل کنیم😭😭😭😭

دلم برای خوش چشم سوخت واقعا بنده خدا دیشب تا دوساعت مقاومت میکرد میگفت نه حجیییی بخدا موشک میزنن حجییی😭😭😭😭 خیلی بد کیر شد اخه فکرش نمیکرد اینا اینقدر کاکولد باشن

اره بخدا

نتانیاهو مثل جان اسنو جلوی یک مشت حرامزاده چپول و رافضی و ضد جنگ و قحبه تک نفره مبارزه می‌کنه

Repost from N/a
ای مادر قحبه جواب نده اصلا من که میدونم این چپگرا ها و کشور های عربی دارن جمعیت اروپا رو با مسلمانان جنده عوض میکنن @RadicalA
ای مادر قحبه جواب نده اصلا من که میدونم این چپگرا ها و کشور های عربی دارن جمعیت اروپا رو با مسلمانان جنده عوض میکنن @RadicalAccelerator

ایول رافضیو باید اینجوری گایید

هعی اگه ترامپ نریده بود دیشب امروز پرچم زیبای اسرائیل بر فراز نبطیه به احتزاز در اومده بود

داش بچه شیعه خیلی غیرت داره ها اینطوری نگا نکن حجییی

به قیمت ۶۰ روز ناقابل

حجیییی ببین بخدا قالیباف با بقیه فرق داره بزار چند وقت مملکت دستش باشه ببین چه مملکت رو خوب آباد کنه به مولا حجیی دلار میشه چس تومن حیف رضا پهلوی ملتو کشت نزاشت این روز زیبا رو ببینن

آقا پنیک ممنوع

Repost from L

داش حواسم هست که انتقامه حضرت آقا رو نگرفتیا 😉😉

لطفا دوستان قشر خاکستری که در هر اتفاق مهمی مثل فراخوان ساکت هستن و هیچ گوهی نمیخورن الان هم مثل قبل دهنشونو ببندن و راجب سیاست گوه نخورن با تشکر🙏🙏🙏