سفارت خانه شاهنشاهی
前往频道在 Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
显示更多未指定国家未指定类别
254
订阅者
+524 小时
+417 天
+4130 天
帖子存档
دلم برای خوش چشم سوخت واقعا بنده خدا دیشب تا دوساعت مقاومت میکرد میگفت نه حجیییی بخدا موشک میزنن حجییی😭😭😭😭
خیلی بد کیر شد اخه فکرش نمیکرد اینا اینقدر کاکولد باشن
نتانیاهو مثل جان اسنو جلوی یک مشت حرامزاده چپول و رافضی و ضد جنگ و قحبه تک نفره مبارزه میکنه
Repost from N/a
ای مادر قحبه جواب نده اصلا
من که میدونم این چپگرا ها و کشور های عربی دارن جمعیت اروپا رو با مسلمانان جنده عوض میکنن
@RadicalAccelerator
هعی اگه ترامپ نریده بود دیشب امروز پرچم زیبای اسرائیل بر فراز نبطیه به احتزاز در اومده بود
حجیییی ببین بخدا قالیباف با بقیه فرق داره بزار چند وقت مملکت دستش باشه ببین چه مملکت رو خوب آباد کنه به مولا حجیی دلار میشه چس تومن حیف رضا پهلوی ملتو کشت نزاشت این روز زیبا رو ببینن
لطفا دوستان قشر خاکستری که در هر اتفاق مهمی مثل فراخوان ساکت هستن و هیچ گوهی نمیخورن الان هم مثل قبل دهنشونو ببندن و راجب سیاست گوه نخورن با تشکر🙏🙏🙏
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
