fa
Feedback
جبهة الزرتشت

جبهة الزرتشت

کانال بسته

https://t.me/IncogNoteBot?start=3ynqytdlks

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
230
مشترکین
+124 ساعت
+167 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
این حجم از عقب نشینی ترامپ بخاطر تنگه ای که رسما بازه و دشمنی که نمیتونه نفت بفروشه و بخش زیادی از توان نظامیش رو از دست داده و اقتصادش در حال فروپاشیه ی خورده زیادیه

Repost from جنگاوران
حسین الحاج حسن، نماینده لبنانی و عضو بلوک وفاداری به مقاومت حزب‌الله: «ما به وضوح از ایران مطلع شدیم که لبنان در آتش‌بس گنجانده شده است. مقامات ایرانی به ما اطلاع داده‌اند که اسرائیل طبق توافق از خاک لبنان عقب‌نشینی خواهد کرد.

ی کاری کن
ی کاری کن

عجیبه

بعد از کودتای اوت بود که یلستین قدرت رو گرفت بعد از کودتای اوت بود که حزب کمونیست مشروعیت و قدرت رو کامل از دست داد بعد از کودتای اوت بود که گورباچف از صحنه سیاسی خارج شد بعد از کودتای اوت بود که ارتش سرخ از تصمیمات کنار گذاشته شد

تندروها همیشه راه نجات بودن فک میکنید شوروی رو چه اتفاقی فروپاشوند؟؟ از دست دادن متحدینش؟ فروپاشی اقتصادی؟ جنگ افغانستان؟؟ درسته همه عوامل بالا تاثیر داشت اما اون چیزی که حکم شلیک به مغز این نظام معیوب رو داشت کودتای اوت ۱۹۹۱ تندروها علیه گورباچف بود که ساختار شوروی رو کامل متلاشی کرد

۲۴ تیر سال گذشته ۳ کد دادم: م.م که یعنی مکانیزم ماشه و ۴ ماه بعد فعال شد ت.ب.ر که یعنی ترور بیت رهبری که ۸ ماه بعد انجام شد کسی جرئت داشت اون زمان چنین حرفی بزنه؟ بیارید کسی چنین پیش‌بینی‌ای کرده باشه. اما کد سوم یعنی چی؟ صحبت کنیم؟ @tahlilgar

شکنجه گران جهنم چه کسانی هستند https://t.me/+XB3kBF4GLp0zMDA0

وزیر خارجه پاکستان امشب برای ادامه تلاش‌های میانجی‌گری بین ایران و آمریکا به ژنو سوئیس سفر می‌کند. این سفر بر دیپلماسی و هماهنگی برای درک متقابل طرفین مذاکره متمرکز است.

مرگ بر اصلاحات همه باید با هم متحد شیم شر اصلاح طلبان رو از این مملکت بکنیم باید کار اصلاحات رو تموم کنیم با هر نوع عقیده ای

لعنت بر مصدق

اون ۱۶ میلیون لعنتی با رای دادن به پزشکیان بزرگترین خیانت رو به ایران کردن خیانتی بسیار بزرگتر از انقلاب ۵۷ شاید بشه گفت بزرگترین و مرگبارترین خیانت در این کشور

Repost from N/a
مادر قحبه تر از اصلاح طلبان نیست و نخواهد بود اگه همین ظریف(ضخیم) و روحانی نبودن تا ۱۴۰۰ فاتحه ج.ا خونده بود این ظریف با برجام طوری جلوی اوباما قمبل کرد که دهن اصلاح طلبا باز موند گفتن عجب کونی دادی واقعا اگه برجام نبود ایران شاید الان داشت با پرچم شیر و خورشید تو جام جهانی بازی میکرد. الانم همینه ها. پزشکیان با تک نرخی کردن دلار تو آذر ۴۰۴ جلو فروپاشی اقتصادی رو گرفت و اگر نه ج.ا مادرش گاییده بود این اصلاح طلبا بخاطر اینکه پوپولیستن همش این قشر خاکستری رو گول میزنن و به عمر ج.ا همش اضافه میکنن از ما گفتن بود @RadicalAccelerator

نشر حداکثری

🔴 #خبر_فوری رویترز: یک مقام ارشد آمریکایی گفته است که مطمئن نیست که یادداشت تفاهم نامه با ایران امضا شود.

🚨نتانیاهو و کاتز به ارتش اسرائیل دستور داده‌اند برای اقدام مستقل علیه برنامه هسته‌ای ایران آماده شود. @BLUEGUARD_NEWSS

Repost from N/a
هی برانداز با توام خوب گوش کن میخوای رژیم سقوط کنه؟ جلیلی تنها گزینست چون این رژیم فقط زبان زور رو می‌فهمه اینا ۴۰ ساله دارن با اسلحه مردم رو میکشن فکر کردی با گل و ابریشم می‌شه اینا رو زمین زد؟ نه باید مثل خودشون، اما ده برابر خشن‌ تر و بی‌رحم‌تر عمل کرد جلیلی یه آدمه که می‌دونه چطوری همینارو با سیاست هاش گا بده اصلاح‌طلبا و این جنده‌های نرم‌ طلب فقط وقتتو هدر میدن اینا ۲۰ ساله دارن میگن "صبر کنین" "آهسته آهسته" "مذاکره" "همچی درست میشه" در حالی که تو این ۲۰ سال این رژیم هر روز داره مردم رو بیشتر زیر میگیره و روز به روز به مدت عمرش اضافه میشه کنی؟ تا کی باید کیر اینا رو بمکی؟ جلیلی می‌تونه از داخل سیستم این کثافت‌ها رو از بین ببره این آقا تو خود رژیم بوده می‌دونه کجا باید چاقو بزنه که خونریزی شروع شه اگه فکر می‌کنی یه آدم بیرونی می‌تونه بیاد و این رژیم رو سرنگون کنه؟ پس کودن و بی فکری! براندازی واقعی از داخل شروع میشه با آدمایی مثل جلیلی که می‌دونن چطوری باید این سیستم رو با سیاست های تندرویانه از درون پوسوند این رژیم با اصلاحات اداره می‌شه و تا الان دووم اورده پس باید سیاست های کیری و تندرویانه رو برگردوند جلیلی یه آدمه که می‌تونه این قوانین رو دوچندان کنه اما این بار نه فقط برای مردم بلکه برای خود این دزدها و قاتل‌ ها باید اینا رو تو زنده‌به‌گورشون انداخت باید خانواده‌هاشون رو زیر فشار گذاشت باید پولاشون رو گرفت باید قدرتشون رو ازشون گرفت این کارو فقط یه آدم بی‌رحم و باهوش و بی‌ پروا مثل جلیلی می‌تونه بکنه باید آماده جنگ تمام‌ عیار باشی اینا که دارن میگن "صلح‌آمیز" و "بدون خشونت" یا تو رویاشون زندگی می‌کنن یا تو کیر ماماشون غرق شدن هیچ انقلاب بزرگی بدون خونریزی اتفاق نیفتاده باید آماده باشی که دستاتو به خون آغشته کنی باید آماده باشی که تو کوچه‌ها بجنگی باید آماده باشی که هر چی داره می‌ارزه رو قربانی کنی جلیلی یه آدمه که می‌دونه این جنگ چطوری باید پیش بره نه با شعار بلکه با عمل اگه واقعا می‌خوای این رژیم رو بکنی و از شر اینا خلاص شی باید به جلیلی رای بدی این تنها راهه که می‌تونی از داخل این سیستم تخمی براندازی کنی یا جلیلی یا بردگی. انتخاب با خودته اما اگه اشتباه کنی بعدا ناله و زاریت به درد هیچ‌کس نمیخوره این آخرین شانسمونه

Repost from L
به حمله گنده بعدی خیلی نزدیکیم....

🔴 #خبر_فوری آکسیوس: تاکنون یادداشت تفاهم نامه میان ایران و آمریکا توسط رهبری در ایران تایید نشده است.

Repost from Zionist planet
photo content
+1