جبهة الزرتشت
کانال بسته
230
مشترکین
+124 ساعت
+167 روز
+1730 روز
آرشیو پست ها
233
مرگ بر اصلاحات
همه باید با هم متحد شیم شر اصلاح طلبان رو از این مملکت بکنیم
باید کار اصلاحات رو تموم کنیم
با هر نوع عقیده ای
233
اون ۱۶ میلیون لعنتی با رای دادن به پزشکیان بزرگترین خیانت رو به ایران کردن
خیانتی بسیار بزرگتر از انقلاب ۵۷
شاید بشه گفت بزرگترین و مرگبارترین خیانت در این کشور
233
Repost from N/a
مادر قحبه تر از اصلاح طلبان نیست و نخواهد بود
اگه همین ظریف(ضخیم) و روحانی نبودن تا ۱۴۰۰ فاتحه ج.ا خونده بود
این ظریف با برجام طوری جلوی اوباما قمبل کرد که دهن اصلاح طلبا باز موند گفتن عجب کونی دادی
واقعا اگه برجام نبود ایران شاید الان داشت با پرچم شیر و خورشید تو جام جهانی بازی میکرد.
الانم همینه ها.
پزشکیان با تک نرخی کردن دلار تو آذر ۴۰۴ جلو فروپاشی اقتصادی رو گرفت و اگر نه ج.ا مادرش گاییده بود
این اصلاح طلبا بخاطر اینکه پوپولیستن همش این قشر خاکستری رو گول میزنن و به عمر ج.ا همش اضافه میکنن
از ما گفتن بود
@RadicalAccelerator
233
🔴 #خبر_فوری
رویترز:
یک مقام ارشد آمریکایی گفته است که مطمئن نیست که یادداشت تفاهم نامه با ایران امضا شود.
233
Repost from سفارت خانه شاهنشاهی
🚨نتانیاهو و کاتز به ارتش اسرائیل دستور دادهاند برای اقدام مستقل علیه برنامه هستهای ایران آماده شود.
@BLUEGUARD_NEWSS
233
Repost from N/a
هی برانداز با توام خوب گوش کن میخوای رژیم سقوط کنه؟
جلیلی تنها گزینست چون
این رژیم فقط زبان زور رو میفهمه اینا ۴۰ ساله دارن با اسلحه مردم رو میکشن فکر کردی با گل و ابریشم میشه اینا رو زمین زد؟ نه باید مثل خودشون، اما ده برابر خشن تر و بیرحمتر عمل کرد جلیلی یه آدمه که میدونه چطوری همینارو با سیاست هاش گا بده
اصلاحطلبا و این جندههای نرم طلب فقط وقتتو هدر میدن اینا ۲۰ ساله دارن میگن "صبر کنین" "آهسته آهسته" "مذاکره" "همچی درست میشه" در حالی که تو این ۲۰ سال این رژیم هر روز داره مردم رو بیشتر زیر میگیره و روز به روز به مدت عمرش اضافه میشه کنی؟ تا کی باید کیر اینا رو بمکی؟
جلیلی میتونه از داخل سیستم این کثافتها رو از بین ببره این آقا تو خود رژیم بوده میدونه کجا باید چاقو بزنه که خونریزی شروع شه اگه فکر میکنی یه آدم بیرونی میتونه بیاد و این رژیم رو سرنگون کنه؟ پس کودن و بی فکری! براندازی واقعی از داخل شروع میشه با آدمایی مثل جلیلی که میدونن چطوری باید این سیستم رو با سیاست های تندرویانه از درون پوسوند
این رژیم با اصلاحات اداره میشه و تا الان دووم اورده پس باید سیاست های کیری و تندرویانه رو برگردوند جلیلی یه آدمه که میتونه این قوانین رو دوچندان کنه اما این بار نه فقط برای مردم بلکه برای خود این دزدها و قاتل ها باید اینا رو تو زندهبهگورشون انداخت باید خانوادههاشون رو زیر فشار گذاشت باید پولاشون رو گرفت باید قدرتشون رو ازشون گرفت این کارو فقط یه آدم بیرحم و باهوش و بی پروا مثل جلیلی میتونه بکنه
باید آماده جنگ تمام عیار باشی اینا که دارن میگن "صلحآمیز" و "بدون خشونت" یا تو رویاشون زندگی میکنن یا تو کیر ماماشون غرق شدن هیچ انقلاب بزرگی بدون خونریزی اتفاق نیفتاده باید آماده باشی که دستاتو به خون آغشته کنی باید آماده باشی که تو کوچهها بجنگی باید آماده باشی که هر چی داره میارزه رو قربانی کنی جلیلی یه آدمه که میدونه این جنگ چطوری باید پیش بره نه با شعار بلکه با عمل
اگه واقعا میخوای این رژیم رو بکنی و از شر اینا خلاص شی باید به جلیلی رای بدی این تنها راهه که میتونی از داخل این سیستم تخمی براندازی کنی
یا جلیلی یا بردگی.
انتخاب با خودته اما اگه اشتباه کنی بعدا ناله و زاریت به درد هیچکس نمیخوره این آخرین شانسمونه
233
🔴 #خبر_فوری
آکسیوس:
تاکنون یادداشت تفاهم نامه میان ایران و آمریکا توسط رهبری در ایران تایید نشده است.
233
با حرف امشب ترامپ یک تحلیل میکنند با حرف بعدش، یک تحلیل دیگه. با خبری که معلوم نیست به چه قصدی و از کجا منتشر شده، یک تحلیل میکنند و با خبر بعدی که اون هم معلوم نیست از کجاست، یک تحلیل دیگه. یا سادهسازی میکنند و از سقوط تا عید میگن، یا تبر رو برمیدارن و از ریشه میزنند و منکر همهچیز میشن. استادان همهچیزدان، معتادان به اخبار، معتاد به امیدواهی، معتاد به ناامیدی، شهوت به توجه، شهوت به اولین بودن. هرروز تحلیل، هرروز حرف، هرروز پُست، هرروز ویدئو. امروز رفتن ترامپ به چین رو تحلیل میکنند، فردا دربارهٔ اینکه جامجهانی مانع جنگ است یا نه. امروز تیتر بزرگ میزنند جنگ نزدیک است؟ فردا تیتر بزرگ میزنند جنگ پایان یافت؟ و بعد فرضیات خودشون رو کنار هم میچینند و منطق براش جور میکنند. همون فالگیرها و کفبینها و رمالهای خیابون، حالا داخل شبکههای اجتماعی مشغول به کار شدهاند و هرروز آینده رو پیشفروش میکنند. بدون ذرهای تأمل، بدون اینکه گاهی چیزی به اسم «صبر» هم وجود داره و گاهی تنها کاری که باید انجام داد و تنها کاری که میشه انجام داد، صبر کردنه.
برای باخبر بودن از آینده تقلا نکنید، تقلا کردن شما مساوی با گرفتار شدنتون در سیلاب جنگروانی و یک مُشت دروغ و سالاد کلماته. هرچه بیشتر تقلا کنید، بیشتر فریب خواهید خورد.
233
Repost from دانشنامه نظامي
و همچنان بر این عقیده هستم که بازشدن گره این بحران منطقه ای که حتی جهان را تحت تاثیر قرار داده فقط و فقط درگرو رخ دادن یک جنگ کلاسیک نامحدود و بزرگ است.
این موضوع را ترامپ هم احتمالا متوجه شده و یا اینکه مشاورانش شیرفهم کرده اند و این وضعیت انفعال فعلی و بازی شل کن سفت کنی که وی از بعد آتش بس شروع کرده به همین علت است که ترامپ و تیمش مطمئن شده اند که دکترین قبلی آنها در قبال جمهوری اسلامی شکست خورده است.
233
آقای ترامپ شما که میگی ایران داره فیک نیوز تولید میکنه خب خودت جز ۴تا کلیات بیا مفاد قرارداد عالی که با ایران داری میبندی رو بگو
233
سناتور لیندزی گراهام: ایدهٔ یک صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیارد دلاری، با توجه به اینکه چه کسی در ایران مسئول است، به نظر بیتوجه میآید.
این مانند طرح مارشال برای آلمان است در حالی که نازیها هنوز در قدرت هستند.
233
Repost from دانشنامه نظامي
علاقه ای به پوشش اخبار مربوط به توافق کذایی بین جمهوری اسلامی و آمریکا ندارم چون شک ندارم همه این اخبار بی اعتبار و فقط در راستای فریب افکار جهانی و داخل ایران است.
هیچ نقطه اشتراکی بین دو طرف وجود ندارد و در لیست موارد مورد انتظار آنها هم هیچ همپوشانی ای دیده نمی شود.
اما بازارهای مالی، برخی افراد سودجو و البته تعداد زیادی از مردم جهان علاقه دارند این اخبار را دنبال کرده و بدان واکنش نشان دهند که خوشبختانه بنده جزو هیچ کدام از آنها نیستم.
233
بمب هوشه این لیدر ری استارت
ببین چطور از فرصت جنگ جهانی سوم قراره استفاده کنه
https://t.me/+XB3kBF4GLp0zMDA0
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
