230
订阅者
+124 小时
+167 天
+1730 天
帖子存档
230
این حجم از عقب نشینی ترامپ بخاطر تنگه ای که رسما بازه و دشمنی که نمیتونه نفت بفروشه و بخش زیادی از توان نظامیش رو از دست داده و اقتصادش در حال فروپاشیه ی خورده زیادیه
230
Repost from جنگاوران
حسین الحاج حسن، نماینده لبنانی و عضو بلوک وفاداری به مقاومت حزبالله:
«ما به وضوح از ایران مطلع شدیم که لبنان در آتشبس گنجانده شده است. مقامات ایرانی به ما اطلاع دادهاند که اسرائیل طبق توافق از خاک لبنان عقبنشینی خواهد کرد.
230
بعد از کودتای اوت بود که یلستین قدرت رو گرفت
بعد از کودتای اوت بود که حزب کمونیست مشروعیت و قدرت رو کامل از دست داد
بعد از کودتای اوت بود که گورباچف از صحنه سیاسی خارج شد
بعد از کودتای اوت بود که ارتش سرخ از تصمیمات کنار گذاشته شد
230
تندروها همیشه راه نجات بودن
فک میکنید شوروی رو چه اتفاقی فروپاشوند؟؟
از دست دادن متحدینش؟
فروپاشی اقتصادی؟
جنگ افغانستان؟؟
درسته همه عوامل بالا تاثیر داشت اما اون چیزی که حکم شلیک به مغز این نظام معیوب رو داشت کودتای اوت ۱۹۹۱ تندروها علیه گورباچف بود که ساختار شوروی رو کامل متلاشی کرد
230
Repost from درآمد دلاری کسری خطیبی
۲۴ تیر سال گذشته ۳ کد دادم:
م.م که یعنی مکانیزم ماشه و ۴ ماه بعد فعال شد
ت.ب.ر که یعنی ترور بیت رهبری که ۸ ماه بعد انجام شد
کسی جرئت داشت اون زمان چنین حرفی بزنه؟
بیارید کسی چنین پیشبینیای کرده باشه.
اما کد سوم یعنی چی؟ صحبت کنیم؟
@tahlilgar
230
وزیر خارجه پاکستان امشب برای ادامه تلاشهای میانجیگری بین ایران و آمریکا به ژنو سوئیس سفر میکند. این سفر بر دیپلماسی و هماهنگی برای درک متقابل طرفین مذاکره متمرکز است.
230
مرگ بر اصلاحات
همه باید با هم متحد شیم شر اصلاح طلبان رو از این مملکت بکنیم
باید کار اصلاحات رو تموم کنیم
با هر نوع عقیده ای
230
اون ۱۶ میلیون لعنتی با رای دادن به پزشکیان بزرگترین خیانت رو به ایران کردن
خیانتی بسیار بزرگتر از انقلاب ۵۷
شاید بشه گفت بزرگترین و مرگبارترین خیانت در این کشور
230
Repost from N/a
مادر قحبه تر از اصلاح طلبان نیست و نخواهد بود
اگه همین ظریف(ضخیم) و روحانی نبودن تا ۱۴۰۰ فاتحه ج.ا خونده بود
این ظریف با برجام طوری جلوی اوباما قمبل کرد که دهن اصلاح طلبا باز موند گفتن عجب کونی دادی
واقعا اگه برجام نبود ایران شاید الان داشت با پرچم شیر و خورشید تو جام جهانی بازی میکرد.
الانم همینه ها.
پزشکیان با تک نرخی کردن دلار تو آذر ۴۰۴ جلو فروپاشی اقتصادی رو گرفت و اگر نه ج.ا مادرش گاییده بود
این اصلاح طلبا بخاطر اینکه پوپولیستن همش این قشر خاکستری رو گول میزنن و به عمر ج.ا همش اضافه میکنن
از ما گفتن بود
@RadicalAccelerator
230
🔴 #خبر_فوری
رویترز:
یک مقام ارشد آمریکایی گفته است که مطمئن نیست که یادداشت تفاهم نامه با ایران امضا شود.
230
Repost from سفارت خانه شاهنشاهی
🚨نتانیاهو و کاتز به ارتش اسرائیل دستور دادهاند برای اقدام مستقل علیه برنامه هستهای ایران آماده شود.
@BLUEGUARD_NEWSS
230
Repost from N/a
هی برانداز با توام خوب گوش کن میخوای رژیم سقوط کنه؟
جلیلی تنها گزینست چون
این رژیم فقط زبان زور رو میفهمه اینا ۴۰ ساله دارن با اسلحه مردم رو میکشن فکر کردی با گل و ابریشم میشه اینا رو زمین زد؟ نه باید مثل خودشون، اما ده برابر خشن تر و بیرحمتر عمل کرد جلیلی یه آدمه که میدونه چطوری همینارو با سیاست هاش گا بده
اصلاحطلبا و این جندههای نرم طلب فقط وقتتو هدر میدن اینا ۲۰ ساله دارن میگن "صبر کنین" "آهسته آهسته" "مذاکره" "همچی درست میشه" در حالی که تو این ۲۰ سال این رژیم هر روز داره مردم رو بیشتر زیر میگیره و روز به روز به مدت عمرش اضافه میشه کنی؟ تا کی باید کیر اینا رو بمکی؟
جلیلی میتونه از داخل سیستم این کثافتها رو از بین ببره این آقا تو خود رژیم بوده میدونه کجا باید چاقو بزنه که خونریزی شروع شه اگه فکر میکنی یه آدم بیرونی میتونه بیاد و این رژیم رو سرنگون کنه؟ پس کودن و بی فکری! براندازی واقعی از داخل شروع میشه با آدمایی مثل جلیلی که میدونن چطوری باید این سیستم رو با سیاست های تندرویانه از درون پوسوند
این رژیم با اصلاحات اداره میشه و تا الان دووم اورده پس باید سیاست های کیری و تندرویانه رو برگردوند جلیلی یه آدمه که میتونه این قوانین رو دوچندان کنه اما این بار نه فقط برای مردم بلکه برای خود این دزدها و قاتل ها باید اینا رو تو زندهبهگورشون انداخت باید خانوادههاشون رو زیر فشار گذاشت باید پولاشون رو گرفت باید قدرتشون رو ازشون گرفت این کارو فقط یه آدم بیرحم و باهوش و بی پروا مثل جلیلی میتونه بکنه
باید آماده جنگ تمام عیار باشی اینا که دارن میگن "صلحآمیز" و "بدون خشونت" یا تو رویاشون زندگی میکنن یا تو کیر ماماشون غرق شدن هیچ انقلاب بزرگی بدون خونریزی اتفاق نیفتاده باید آماده باشی که دستاتو به خون آغشته کنی باید آماده باشی که تو کوچهها بجنگی باید آماده باشی که هر چی داره میارزه رو قربانی کنی جلیلی یه آدمه که میدونه این جنگ چطوری باید پیش بره نه با شعار بلکه با عمل
اگه واقعا میخوای این رژیم رو بکنی و از شر اینا خلاص شی باید به جلیلی رای بدی این تنها راهه که میتونی از داخل این سیستم تخمی براندازی کنی
یا جلیلی یا بردگی.
انتخاب با خودته اما اگه اشتباه کنی بعدا ناله و زاریت به درد هیچکس نمیخوره این آخرین شانسمونه
230
🔴 #خبر_فوری
آکسیوس:
تاکنون یادداشت تفاهم نامه میان ایران و آمریکا توسط رهبری در ایران تایید نشده است.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
